Testbeeld.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De architect was geïnspireerd door het testbeeld.
qua mod?quote:
opvolgtquote:
Ja. Wentgebouw.quote:
Omroep(st)ersquote:Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef maril het volgende:
Puur jeugdsentiment, een omroepster als testbeeld![]()
[ afbeelding ]
Oef die is ook zo lelijk ja!quote:
Doe je topicspam even ergens anders ofzoquote:
doelgroepmarketingquote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe je topicspam even ergens anders ofzo
voorslapen zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 22:25 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik duik er maar eens in
Fijne avond nog!
Waait de zon dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
De deur waaide ook zomaar dicht hier26 graden
dank jequote:Op zondag 8 maart 2009 23:09 schreef dndiek het volgende:
Eendje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
ruimte zatquote:
sorry ik had mijn voeten even moeten wassenquote:
Zit ik te googlene op Paulo Henrique, kom ik zijn knappere broertje tegenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry ik had mijn voeten even moeten wassen
Sinds wanneer zijn Brazilianen blank?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zit ik te googlene op Paulo Henrique, kom ik zijn knappere broertje tegen![]()
![]()
![]()
Brazilië is een groot land hè. In het noorden zijn het allemaal negers, in het zuiden meer mokka. En je hebt ook nog veel (vooral Europese) immigranten...quote:
Oh, altijd gedachte dat ze wel donkerder waren.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Brazilië is een groot land hè. In het noorden zijn het allemaal negers, in het zuiden meer mokka. En je hebt ook nog veel (vooral Europese) immigranten...
In het zuiden van Brazilië vriest het gewoon 's wintersquote:Op maandag 9 maart 2009 11:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh, altijd gedachte dat ze wel donkerder waren.Niet zo blank iig, of het is een namaak.
Brrr Pinguïnsquote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In het zuiden van Brazilië vriest het gewoon 's winters
Giselle Bündchenquote:
Ook echt een Braziliaanse naam.quote:
dat klinkt zo hard, het schijnt dat er een familielid rond 1946 een vakantie boekte inn Zuid Amerika en het daar zo mooi vond dat hij zich er permanent vestigde. Dat klint toch een stuk vriendelijkerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook echt een Braziliaanse naam.![]()
Dochter van een gevluchte nazi?
Is dat niet het standaard verhaaltje van mensen met een Duitse achternaam daar?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt zo hard, het schijnt dat er een familielid rond 1946 een vakantie boekte inn Zuid Amerika en het daar zo mooi vond dat hij zich er permanent vestigde. Dat klint toch een stuk vriendelijker
Hij springt toch redelijk soepel over die boarding heen!quote:
Kluivert heeft tenminste wel een landstitel gewonnen met PSVquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef RayMania het volgende:
Toch wel jammer hoe het is gelopen met de twee beste spitsen ter wereld uit de periode 1995-1998.
Martin Drent heeft een eigen rubriek bij TV-Noordquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef RayMania het volgende:
Toch wel jammer hoe het is gelopen met de twee beste spitsen ter wereld uit de periode 1995-1998.
Hij springt tegen het hek en het hek gaat kapot.quote:
Nee, het hek leunde bij voorbaat achteroverquote:Op maandag 9 maart 2009 15:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij springt tegen het hek en het hek gaat kapot.
Toeval?
Je kan ook gewoon brandhout gebruiken voor je open haard.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
ik heb jaren terug de jaargangen van 1987 en 1988 gekocht
Die had ik vanaf 1979.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog wat oude VI's liggen (van rond 2000 tot nu). Best grappig om op z'n tijd doorheen te bladeren.
ik heb nog een hele reeks oude sport internationals liggen en die komen nu uitstekend van pas bij de specials voor FOK!sportquote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had ik vanaf 1979.
Had plaatsgebrek en bood ze aan op marktplaats.
Helaas geen reacties en heb 25 jaargangen weggegooid. Had na een half uur al spijt
nou dank jequote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef tong80 het volgende:
Trouwens net Doc op MSN. En het leukste MSN-gesprek van het jaar gehad.
M zijn dochter nam het gesprek over en hebben een half uur geluld over Ajax The Ramones en Gitaren.
Af en toe nam Doc het gesprek over om te zeggen dat M in een deuk lag als ze me had gefopt of gepest.
Echt geweldig.
Jij hebt die tissues dus gejatquote:Op maandag 9 maart 2009 18:18 schreef Ole het volgende:
[..]
nou dank je![]()
zit hier overigens strontverkouden te zijn. Er is al een hele doos tissues aangegaan
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij hebt die tissues dus gejat. Ik heb ze nodig
deze is niet briljand (Tong-spelling) maar wel leuk !quote:
whehequote:Op maandag 9 maart 2009 18:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze is niet briljand (Tong-spelling) maar wel leuk !
Nou dank je wel hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Heb ik jullie aangestoken?
Ik ben het kwijt
gedeelde smart is halve smart...zo zit het boeltje hier toch in mekanderquote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Heb ik jullie aangestoken?
Ik ben het kwijt
Met dank aan Bluezz hier hetzelfde patroon.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze is niet briljand (Tong-spelling) maar wel leuk !
stomme bloesquote:Op maandag 9 maart 2009 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dank aan Bluezz hier hetzelfde patroon.
lijkt me een makkelijke keuzequote:Op maandag 9 maart 2009 21:16 schreef Bjoro het volgende:
wat een dilemma...na Holland Sport een half uurtje hardlopen of niet ?
Ik weet niet wie ik zieliger vind. Dat vrouwtje die voor geld uit de kleren gaat. Of de mensen die daar uiteindelijk voor betaald hebben (en niet doorhadden dat dit ging gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef rubbereend het volgende:ik zit die Hoezee Danny reeks te lezen
denk dat ik ook maar kies voor douchen en op tijd naar bedquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef rubbereend het volgende:
ik zit die Hoezee Danny reeks te lezen
Helaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:01 schreef golfer het volgende:
Gaat nog steeds goed met Oranje bij het baseball.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |