Testbeeld.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De architect was geïnspireerd door het testbeeld.
qua mod?quote:
opvolgtquote:
Ja. Wentgebouw.quote:
Omroep(st)ersquote:Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef maril het volgende:
Puur jeugdsentiment, een omroepster als testbeeld![]()
[ afbeelding ]
Oef die is ook zo lelijk ja!quote:
Doe je topicspam even ergens anders ofzoquote:
doelgroepmarketingquote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe je topicspam even ergens anders ofzo
voorslapen zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 22:25 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik duik er maar eens in
Fijne avond nog!
Waait de zon dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
De deur waaide ook zomaar dicht hier26 graden
dank jequote:Op zondag 8 maart 2009 23:09 schreef dndiek het volgende:
Eendje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
ruimte zatquote:
sorry ik had mijn voeten even moeten wassenquote:
Zit ik te googlene op Paulo Henrique, kom ik zijn knappere broertje tegenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry ik had mijn voeten even moeten wassen
Sinds wanneer zijn Brazilianen blank?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zit ik te googlene op Paulo Henrique, kom ik zijn knappere broertje tegen![]()
![]()
![]()
Brazilië is een groot land hè. In het noorden zijn het allemaal negers, in het zuiden meer mokka. En je hebt ook nog veel (vooral Europese) immigranten...quote:
Oh, altijd gedachte dat ze wel donkerder waren.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Brazilië is een groot land hè. In het noorden zijn het allemaal negers, in het zuiden meer mokka. En je hebt ook nog veel (vooral Europese) immigranten...
In het zuiden van Brazilië vriest het gewoon 's wintersquote:Op maandag 9 maart 2009 11:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh, altijd gedachte dat ze wel donkerder waren.Niet zo blank iig, of het is een namaak.
Brrr Pinguïnsquote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In het zuiden van Brazilië vriest het gewoon 's winters
Giselle Bündchenquote:
Ook echt een Braziliaanse naam.quote:
dat klinkt zo hard, het schijnt dat er een familielid rond 1946 een vakantie boekte inn Zuid Amerika en het daar zo mooi vond dat hij zich er permanent vestigde. Dat klint toch een stuk vriendelijkerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook echt een Braziliaanse naam.![]()
Dochter van een gevluchte nazi?
Is dat niet het standaard verhaaltje van mensen met een Duitse achternaam daar?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt zo hard, het schijnt dat er een familielid rond 1946 een vakantie boekte inn Zuid Amerika en het daar zo mooi vond dat hij zich er permanent vestigde. Dat klint toch een stuk vriendelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |