Volgens mij mag dat wel. Aangezien het niet iemand is die op het forum zit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Olympique Marseille - AFC Ajax: Tussen het schaatsen door.
Doodverwensingen aan de NOS
volgens de van Dale klopt dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef MaxPower het volgende:
Seizoenkaart 2009-2010
Het is seizoenkaart
Klopt, hoewel we op persoonlijke doodsverwensingen tegen mensen buiten het forum ook niet echt zitten te wachten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel. Aangezien het niet iemand is die op het forum zit.
Wanneer kap jij eens met je irritante, hypocriete gedrag? Serieus, ik heb mij jaren ingehouden tegenover jou, maar ik ben je serieus zat met je postopkrikkend gedrag, het aannaaien van bans bij Ajacieden en het continue trollen en uitdagen. Ga lekker Fifa spelen op je 45'' HD TV, of post gewoon normaal in VBL, maar val ons niet lastig met je gezeur. Dag jorien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX Topic #1232: SACREBLEU 0-2 !! MERDE
Je mag niet naar een ban vragen toch?
Jullie hebben mij vaak genoeg gestraft om helemaal NIETS.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer kap jij eens met je irritante, hypocriete gedrag? Serieus, ik heb mij jaren ingehouden tegenover jou, maar ik ben je serieus zat met je postopkrikkend gedrag, het aannaaien van bans bij Ajacieden en het continue trollen en uitdagen. Ga lekker Fifa spelen op je 45'' HD TV, of post gewoon normaal in VBL, maar val ons niet lastig met je gezeur. Dag jorien.
Het is goed met je. Ik ga er geen eens op inquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie hebben mij vaak genoeg gestraft om helemaal NIETS.
Al mijn privegegevens zijn hier een keer neergezet. En toen is er niemand geband NIEMAND
ga je nu je ajax vriendjes helpen enzo ?
Hé hij NSB'de mij als PSV'er ook een ban aan hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer kap jij eens met je irritante, hypocriete gedrag? Serieus, ik heb mij jaren ingehouden tegenover jou, maar ik ben je serieus zat met je postopkrikkend gedrag, het aannaaien van bans bij Ajacieden en het continue trollen en uitdagen. Ga lekker Fifa spelen op je 45'' HD TV, of post gewoon normaal in VBL, maar val ons niet lastig met je gezeur. Dag jorien.
Ja ga er maar niet op in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is goed met je. Ik ga er geen eens op in.
Naar huis en Ajax kijken. Doeg.
Wat ben jij toch een misselijk mannetje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja ga er maar niet op in.
Bescherm je ajax vriendjes weer eens lekker
Klopt, in de oorlog deden de NSB'ers ook helemaal niets fout. En die zijn ook gestraft om niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie hebben mij vaak genoeg gestraft om helemaal NIETS.
Al mijn privegegevens zijn hier een keer neergezet. En toen is er niemand geband NIEMAND
ga je nu je ajax vriendjes helpen enzo ?
Je geeft -vrijwel- alleen Ajacieden aan, je grijpt elk simpel geintje aan om hier neer te zetten, je wilt dat het allemaal een ban oplevert. Als het geen ban oplevert, ga je naar de FA's. Waar wij ook nooit weer wat van horen, dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor ik loop niet wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je geeft -vrijwel- alleen Ajacieden aan, je grijpt elk simpel geintje aan om hier neer te zetten, je wilt dat het allemaal een ban oplevert. Als het geen ban oplevert, ga je naar de FA's. Waar wij ook nooit weer wat van horen, dat zegt al genoeg.
Hou de eer aan jezelf Jorien en zoek een ander forum.
Ik heb er niets op tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind mijn topic titel mooier kan die worden veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |