Ik gebruik maar geen tape omdat ik de onderkant nog wil versterken. Als ik veel loop dat komt er een mooi glad dik huidje onder waardoor de blaren (meestal) wegblijven. Alleen bij het begin van de training heb ik zoals nu blaren.quote:Op zondag 12 april 2009 09:17 schreef nectarientje het volgende:
Ik tape mijn tenen altijd uit voorzorg. Het zal vast een kwestie van wennen zijn, maar als ik met een beetje tape blaarvrij kan lopen, tape ik.
Liezen heb ik nooit last van gehad.. Te strakke broek aan gehad?
Ik zou er bijna naar gaan vragenquote:Op zondag 12 april 2009 16:25 schreef buachaille het volgende:
Ik gebruik maar geen tape omdat ik de onderkant nog wil versterken. Als ik veel loop dat komt er een mooi glad dik huidje onder waardoor de blaren (meestal) wegblijven. Alleen bij het begin van de training heb ik zoals nu blaren.
Het liesprobleem had juist te maken met een iets te grote broek + dat ding dat bij mannen aan het bim-bam-beieren is/zijn. Daar heb ik ook weer van geleerd (vandaag trouwens nergens meer last van gehad).
ik heb ook nog geen mail.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef buachaille het volgende:
Heb nog geen bericht ontvangen, het zou toch wel goed zijn gegaan met de inschrijving zeker???
Whoehoe. kreeg net hetzelfde mailtje. Ben er dus bij en hb niet voor niets getraindquote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef Orealo het volgende:
Krijg net dit mailtje!.
knip/....
Wij kunnen u mededelen dat u bent ingeloot en dus mag deelnemen aan 93ste Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen.
.../knip
Tot ziens in Nijmegen, aan de start van de 93ste Vierdaagse.
Met vriendelijke groet,
J.G. Willemstein
Voorzitter
Ik snap wel dat je met z'n tweeën wel lopen.. Alleen is het natuurlijk extra zuur voor die mensen die heel graag willen lopen maar nu een plekje vrij zien (dat ze niet in kunnen nemen) omdat iemand anders besluit toch maar niet te gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef WEST het volgende:
het is nog zuurder als mensen die een wandel maatje hebben waarvan er 1 is uitgeloot besluiten diegene die is ingeloot toch maar niet te starten.
Sorry schrijf je dan niet in.
Inderdaad. Dat is heel asociaal. Ik vind ook gewoon dat de inschrijving moet sluiten na 45.000.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef WEST het volgende:
het is nog zuurder als mensen die een wandel maatje hebben waarvan er 1 is uitgeloot besluiten diegene die is ingeloot toch maar niet te starten.
Sorry schrijf je dan niet in.
Dat is dan ook het enige waar ik niet over na moet denken.. vroeg opstaan en als je dan bijvoorbeeld een uur aan het lopen bent, bedenken dat je er nog 6 of meer moetquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:42 schreef Orealo het volgende:
Met de vierdaagse (50km) zou je nu al bijna 3 kwartier aan het lopen zijn..
quote:
Nee hoor ik train al vanaf februari om de week. Begonnen met 20 kilometer wandelen en je merkt bij iedere nieuwe wandeling dat het weer een stukje beter gaat. Die ervaring moet je zelf ook hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
Zomaar vanuit het niets 40 gelopen en nergens last van? Of nou ja...niets. Je had de vorige keer al 40 +10 gelopen, maar dat was dus je eerste training toch? Hoe kan het dat je dat zo eventjes doet? Ik ben al weken aan het lopen en kreeg echt enorm zere benen.
D'n deze: http://www.ecco.com/nl/nl(...)1944/00101/detail.doquote:
Die zien er nog wel aardig uit ook. Ik zie echter in de reacties niets terug over wandeltochten of de vierdaagse.. zijn ze goed geschikt voor iets als de Nijmeegse vierdaagse?quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
D'n deze: http://www.ecco.com/nl/nl(...)1944/00101/detail.do
Op die schoenen heb ik 2 vierdaagsen gelopen zonder blaren. Gisteren ook ruim 40 kilometer gelopen, helaas met pijn en moeite maar dat lag niet aan die schoenen. In juli hoop ik mijn derde vierdaagse te lopen op hetzelfde paar schoenen, in totaal dan 2000 kilometer met hetzelfde paar gelopen dan en ze zien er (nu in ieder geval) nog zo goed uit dat ik er op zondag zonder raar aangekeken te worden mee naar de kerk kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
Die zien er nog wel aardig uit ook. Ik zie echter in de reacties niets terug over wandeltochten of de vierdaagse.. zijn ze goed geschikt voor iets als de Nijmeegse vierdaagse?
Ik heb van 't weekend 35 kilometer gelopen en had een blaar zo groot als een struisvogelei. Tijd voor goeie schoenen dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |