quote:Op zondag 8 maart 2009 14:09 schreef Cheiron het volgende:
Leo Driessen mag echt in een lege greppel duiken. Die kerel straalt nog minder positiviteit uit dan Hitler
Zelfs de ballenjongens bakken er niet veel van bij ADO. Wat dieptriest dat Aajx hier niet van wint.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef NoizEkick het volgende:
Voor de 6e keer al twee ballen in het veld.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:11 schreef RayMania het volgende:
Ik zie door de bomen het woud niet meer.
Oh zoiets komt er zeker weer...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:11 schreef VatosLoco het volgende:
Interview van Basten:
Marco, jullie hadden de scheids mee, het veld was goed, het weer was goed, hoe verklaar je dit puntverlies?
Marco: Er waren continue 2 ballen in het spel en wij wisten niet met welke we moesten spelen
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:11 schreef VatosLoco het volgende:
Interview van Basten:
Marco, jullie hadden de scheids mee, het veld was goed, het weer was goed, hoe verklaar je dit puntverlies?
Marco: Er waren continue 2 ballen in het spel en wij wisten niet met welke we moesten spelen
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:11 schreef VatosLoco het volgende:
Interview van Basten:
Kuipers is tenminste geen mierenneuker in tegenstelling tot iemand anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef detulp050 het volgende:
Geen geel voor het wegtrappen van de bal? Consequent hoor
* venomsnake dacht hetzelfe.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef detulp050 het volgende:
Alleen Weegereef geeft daar geel voorquote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef detulp050 het volgende:
Ik zal maar niet het zelfde huilplaatje dat je zelf al gebruikt hier neerzetten.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef detulp050 het volgende:
WTF... heb trouwens nog met Joelle in de klas gezeten... maar goed.... off-topicquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:11 schreef Adelante het volgende:
Ik vind Leo Driessen een verademing na een kwartier Humberto Tan.
MvBquote:Op zondag 8 maart 2009 14:11 schreef VatosLoco het volgende:
Interview van Basten:
De achterlijk halen?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef fanneke het volgende:
Wat was Lindgren daar van plan?
Dan heeft die vast een uitsetekend scheidsrechterrapport.quote:
Vraag ik me ook af. Humbertoquote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
wat hebben al die fokkers tog tegen humberto?![]()
ik vind het altijd wel een goeie sypmathieke vent
Laat Humberto het niet horenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
wat hebben al die fokkers tog tegen humberto?![]()
ik vind het altijd wel een goeie sypmathieke vent
dat gebeurd zo vaak dit seizoen inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 14:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tjah das ajax he, scoren in de laatste minuut
Cquote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef VatosLoco het volgende:
In de hoeveelste minuut scoort Ajax de winnende treffer:
A. 91e
B. 92e
C. 93e
Sms nu AJAX AAN plus antwoord naar 4444
wat ken je winnen?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef VatosLoco het volgende:
In de hoeveelste minuut scoort Ajax de winnende treffer:
A. 91e
B. 92e
C. 93e
Sms nu AJAX AAN plus antwoord naar 4444
lopen we toch weer een punt uit op feyenoord.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax is geen Herenveen dus het blijft 1-1
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tjah das ajax he, scoren in de laatste minuut
Hij dacht dat Lindgren de vrije trap wilde nemen, maar hij staat als hij voetbalt nog stil..quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef getl0st het volgende:
Laat ie eerst 20 seconden doorspelen.. en dan moeten ze terug
wat heeft dit er nou mee te makenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
lopen we toch weer een punt uit op feyenoord.
of hij denkt aan "pasen" over een week of 5.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef twi het volgende:
Ik denk dat het door Leo z'n gebrekkige Nederlands komt dat hij geen bal afspeelt. Als iedereen "passen, passen" tegen 'm roept, denkt 'ie dat ze "voorwaartse beweging met de voet bij het lopen" bedoelen.
Te simpel gewoon...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
jezus.. hoe Pique daar bij Cvitanich weg draait.
Als hij voorwaartse wel gebrijpt en passen niet dan is dat toch knapquote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef twi het volgende:
Ik denk dat het door Leo z'n gebrekkige Nederlands komt dat hij geen bal afspeelt. Als iedereen "passen, passen" tegen 'm roept, denkt 'ie dat ze "voorwaartse beweging met de voet bij het lopen" bedoelen.
Ik had het nog moeten zien als Ajax met 0-3 won.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Publiek erg netjes gebleven vandaag. Mag ook weleens gezegd worden...
met is het de laatste weken ook niet veel hoor...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef PiraatPiet het volgende:
Ajax, zonder Suarez... Is ook niks waard zeg..
Tis de laatste weken in de competitie gewoon dramatischquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef PiraatPiet het volgende:
Ajax, zonder Suarez... Is ook niks waard zeg..
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Tis de laatste weken jaren in de competitie gewoon dramatisch
Dat was het al, maar CL nu ook vrijwel weg.quote:
Ach.. als AZ vandaag verliest, loop je toch nog een puntje in hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
Kampioenschap.... weg
Ik zeg, contract voor het leven voor die pannenkoekquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax.
Van Basten.
Hoe lang mag die man nog prutsen, ik snap het niet.
alsof die kansen er nog warenquote:
Sarcasme mensenquote:
Rodaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ajax, dat je het niet voor je zelf doet ok.. maar doe het dan godverdomme voor Roda
Mentaal?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef Chadi het volgende:
Sulejmani mag het zichzelf wel een keer aanrekenen. Dit heeft met concentratie te maken en weten waar je mee bezig bent. Die gast staat er bij en kijkt er naar . Geen enkel initiatief van zijn zijde.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
Kampioenschap.... weg
Dilemma, ben voor PSV maar ik gun Ajax nietsquote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou nu moet Ajax hopen dat PSV wint van Twente
Ik hoop niet dat jullie daar ook nog aan denken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
ff serieus, dachten jullie daar nog aan?
moet ik voor PSV zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef Palmboom313 het volgende:
januari belde...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
Kampioenschap.... weg
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ajax, dat je het niet voor je zelf doet ok.. maar doe het dan godverdomme voor Roda
Neeheequote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
ff serieus, dachten jullie daar nog aan?
En dan? 5e worden?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Dat was al een tijdje weg.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
Kampioenschap.... weg
dat die Ajax-haat er nog steeds is terwijl je zelf voor degradatie vechtquote:Op zondag 8 maart 2009 14:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dilemma, ben voor PSV maar ik gun Ajax nietsDammit
Yep, alle 4000 die aanwezig waren afgelopen week bij hun clubje. In de jupiler League trekken ze er nog meer bij MVVquote:Op zondag 8 maart 2009 14:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Alsof je nog iets voor Roda moet doen, die bestaan toch niet meer volgend seizoen als het zo door gaat
(overigens zeer zeer sneu voor de fans)
En dat zeg je nu pasquote:
Komt spuit 1435666 ook nog even langsquote:
NEE MENSEN, HET WAS EEN GEINTJEquote:
Hele happening daar in Nijmegenquote:
Als PSV wint dan zakt Ajax naar de 5e plek geloof ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Nee hoor wint PSV dan blijft Ajax 3equote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als PSV wint dan zakt Ajax naar de 5e plek geloof ik
Ik heb liever een gelijkspel
Nee hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als PSV wint dan zakt Ajax naar de 5e plek geloof ik
Ik heb liever een gelijkspel
Sterket nog, als PSV wint deze middag dan maken we nog kans op CLquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee hoor wint PSV dan blijft Ajax 3e
Hmmmmmmmmm CLquote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sterket nog, als PSV wint deze middag dan maken we nog kans op CL
Timmer heeft last van een knieblessure.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:40 schreef Anonymousz het volgende:
Geen TimmerT
ik zie kansen voor Feyenoord
Ze zijn allemaal stoom aan het afblazen.quote:
Ja waar nederlandse ploegen toch geen fuck in kunnen doen.quote:
Apre-skiblessure bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Timmer heeft last van een knieblessure.
Ben ik niet mee eens. Spelers bij Ajax weten niet wat er van ze verwacht wordt voetballend gezien. De rolverdeling in het veld klopt totaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ajax heeft gewoon een matige selectie. Zowel AZ, Twente als PSV hebben betere spelers.
Dan moet je die Navigator eens horen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ajax heeft gewoon een matige selectie. Zowel AZ, Twente als PSV hebben betere spelers.
Ajax heeft een goede selectie alleen geen goed team.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, al heeft PSV wel soms betere individiuele kwaliteitenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft een goede selectie alleen geen goed team.
AZ en Twente zijn veel beter als team en PSV komt daar niet bij in de buurt.
Alles staat of valt bij de vorm van Afellay heb ik het idee.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, al heeft PSV wel soms betere individiuele kwaliteiten
geef spelers van AZ en Twente een Ajax shirt en ze doen het net zo slecht, daar ben ik van overtuigt. het probleem ligt veel dieper.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ja en bij ons Suarezquote:Op zondag 8 maart 2009 14:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alles staat of valt bij de vorm van Afellay heb ik het idee.
NAC overheerst echt inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, Feyenoord gaat verliezen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Betere? Ik kom niet verder dan Appelvlaai.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, al heeft PSV wel soms betere individiuele kwaliteiten
Die Paris Hilton is ook een redelijke aankoopquote:Op zondag 8 maart 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Betere? Ik kom niet verder dan Appelvlaai.
Overall misschien wel, maar als alle basisspelers fit zijn, dan vind ik Ajax op papier wel beter dan Twente en PSV. Ajax kan blessures of schorsingen (Suárez vandaag) niet opvangen met spelers als Leonardo, Schilder of Sno.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ach vorige week was Feyenoord beter en toen wonnen ze niet. Het mag ook een keertje andersomquote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, Feyenoord gaat verliezen.
Stekelenburg ook al nietquote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef Garudo het volgende:
Velthuizen, Vorm, Romero en Timmer spelen allemaal niet. Lijkt wel een keepersplaag in de Eredivisie
Waarvoor danquote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef detulp050 het volgende:
Ja hoor, dat vuurpijlgeluid is vanwege het hoge schot
Tegenstanders als De Graafschap, Volendam en Den Haag is natuurlijk geen maatstaf van hoe goed iemand is.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Paris Hilton is ook een redelijke aankoop
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegenstanders als De Graafschap, Volendam en Den Haag is natuurlijk geen maatstaf van hoe goed iemand is.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een sneue spreekkoren zeg, van NAC
Tja dan zou je het ook voor Cvitanich kunnen gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegenstanders als De Graafschap, Volendam en Den Haag is natuurlijk geen maatstaf van hoe goed iemand is.
Wat scanderen ze dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een sneue spreekkoren zeg, van NAC
'Voetbal is een mannensport' en 'Laat je club maar in de steek' terwijl Hofland half bewusteloos met een brancard van het veld wordt gedragen...quote:
Wel opmerkelijk dat veel Ajacieden wel al weglopen met Cvitanich toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde "suppoters" die lachen om een blessure van Leonardo zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
'Voetbal is een mannensport' en 'Laat je club maar in de steek' terwijl Hofland half bewusteloos met een brancard van het veld wordt gedragen...
Klopt.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja dan zou je het ook voor Cvitanich kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef fanneke het volgende:
1-0 Volendam, Tuyp
Hij klapte ook erg smerig door zijn nek.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef venomsnake het volgende:
Hofland zal er weel een zooi wedstrijden uitliggen.
Beste hersenschudding volgens mij.
Lees mijn reactie hierboven.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat veel Ajacieden wel al weglopen met Cvitanich toch?
Ik vind hem zelf ook wel positief opvallen
En reageerde nergens op volgens Gerard Meijer. Eng hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij klapte ook erg smerig door zijn nek.
Epic sadness.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
'Voetbal is een mannensport' en 'Laat je club maar in de steek' terwijl Hofland half bewusteloos met een brancard van het veld wordt gedragen...
Als ie zijn nek maar niet gebroken heeft..quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij klapte ook erg smerig door zijn nek.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Fortitudo het volgende:
waarom haalt ajax tuyp niet, daar was toch sprake van?
Je maakt een geintje zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Fortitudo het volgende:
Nee AZ gaat verliezenquote:
Oei...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie zijn nek maar niet gebroken heeft..![]()
Hij is gewoon totaal KO volgens EL.
Dan zou er wel wat meer paniek zijn denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie zijn nek maar niet gebroken heeft..![]()
Hij is gewoon totaal KO volgens EL.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Fortitudo het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar hij is dus weer bij bewustzijn volgens EL.
Grapje zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje zeker?
Dan nog liever Platjes
quote:
Zo'n diepe steekpass die alleen maar in FIFA of PES lukt.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef buddyb het volgende:
[..]
weet niet echt wat je bedoelt
ben meer een pro mannetje :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |