Te simpel gewoon...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
jezus.. hoe Pique daar bij Cvitanich weg draait.
Als hij voorwaartse wel gebrijpt en passen niet dan is dat toch knapquote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef twi het volgende:
Ik denk dat het door Leo z'n gebrekkige Nederlands komt dat hij geen bal afspeelt. Als iedereen "passen, passen" tegen 'm roept, denkt 'ie dat ze "voorwaartse beweging met de voet bij het lopen" bedoelen.
Ik had het nog moeten zien als Ajax met 0-3 won.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Publiek erg netjes gebleven vandaag. Mag ook weleens gezegd worden...
met is het de laatste weken ook niet veel hoor...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef PiraatPiet het volgende:
Ajax, zonder Suarez... Is ook niks waard zeg..
Tis de laatste weken in de competitie gewoon dramatischquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef PiraatPiet het volgende:
Ajax, zonder Suarez... Is ook niks waard zeg..
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Tis de laatste weken jaren in de competitie gewoon dramatisch
Dat was het al, maar CL nu ook vrijwel weg.quote:
Ach.. als AZ vandaag verliest, loop je toch nog een puntje in hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
Kampioenschap.... weg
Ik zeg, contract voor het leven voor die pannenkoekquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax.
Van Basten.
Hoe lang mag die man nog prutsen, ik snap het niet.
alsof die kansen er nog warenquote:
Sarcasme mensenquote:
Rodaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ajax, dat je het niet voor je zelf doet ok.. maar doe het dan godverdomme voor Roda
Mentaal?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef Chadi het volgende:
Sulejmani mag het zichzelf wel een keer aanrekenen. Dit heeft met concentratie te maken en weten waar je mee bezig bent. Die gast staat er bij en kijkt er naar . Geen enkel initiatief van zijn zijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |