'Voetbal is een mannensport' en 'Laat je club maar in de steek' terwijl Hofland half bewusteloos met een brancard van het veld wordt gedragen...quote:
Wel opmerkelijk dat veel Ajacieden wel al weglopen met Cvitanich toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegenstanders als De Graafschap, Volendam en Den Haag is natuurlijk geen maatstaf van hoe goed iemand is.
dat zijn dezelfde "suppoters" die lachen om een blessure van Leonardo zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
'Voetbal is een mannensport' en 'Laat je club maar in de steek' terwijl Hofland half bewusteloos met een brancard van het veld wordt gedragen...
Klopt.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja dan zou je het ook voor Cvitanich kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef fanneke het volgende:
1-0 Volendam, Tuyp
Hij klapte ook erg smerig door zijn nek.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef venomsnake het volgende:
Hofland zal er weel een zooi wedstrijden uitliggen.
Beste hersenschudding volgens mij.
Lees mijn reactie hierboven.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat veel Ajacieden wel al weglopen met Cvitanich toch?
Ik vind hem zelf ook wel positief opvallen
En reageerde nergens op volgens Gerard Meijer. Eng hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij klapte ook erg smerig door zijn nek.
Epic sadness.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
'Voetbal is een mannensport' en 'Laat je club maar in de steek' terwijl Hofland half bewusteloos met een brancard van het veld wordt gedragen...
Als ie zijn nek maar niet gebroken heeft..quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij klapte ook erg smerig door zijn nek.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Fortitudo het volgende:
waarom haalt ajax tuyp niet, daar was toch sprake van?
Je maakt een geintje zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Fortitudo het volgende:
Nee AZ gaat verliezenquote:
Oei...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie zijn nek maar niet gebroken heeft..![]()
Hij is gewoon totaal KO volgens EL.
Dan zou er wel wat meer paniek zijn denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie zijn nek maar niet gebroken heeft..![]()
Hij is gewoon totaal KO volgens EL.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Fortitudo het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar hij is dus weer bij bewustzijn volgens EL.
Grapje zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje zeker?
Dan nog liever Platjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |