Ze zijn allemaal stoom aan het afblazen.quote:
Ja waar nederlandse ploegen toch geen fuck in kunnen doen.quote:
Apre-skiblessure bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Timmer heeft last van een knieblessure.
Ben ik niet mee eens. Spelers bij Ajax weten niet wat er van ze verwacht wordt voetballend gezien. De rolverdeling in het veld klopt totaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ajax heeft gewoon een matige selectie. Zowel AZ, Twente als PSV hebben betere spelers.
Dan moet je die Navigator eens horen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ajax heeft gewoon een matige selectie. Zowel AZ, Twente als PSV hebben betere spelers.
Ajax heeft een goede selectie alleen geen goed team.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, al heeft PSV wel soms betere individiuele kwaliteitenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft een goede selectie alleen geen goed team.
AZ en Twente zijn veel beter als team en PSV komt daar niet bij in de buurt.
Alles staat of valt bij de vorm van Afellay heb ik het idee.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, al heeft PSV wel soms betere individiuele kwaliteiten
geef spelers van AZ en Twente een Ajax shirt en ze doen het net zo slecht, daar ben ik van overtuigt. het probleem ligt veel dieper.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ja en bij ons Suarezquote:Op zondag 8 maart 2009 14:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alles staat of valt bij de vorm van Afellay heb ik het idee.
NAC overheerst echt inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, Feyenoord gaat verliezen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Betere? Ik kom niet verder dan Appelvlaai.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, al heeft PSV wel soms betere individiuele kwaliteiten
Die Paris Hilton is ook een redelijke aankoopquote:Op zondag 8 maart 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Betere? Ik kom niet verder dan Appelvlaai.
Overall misschien wel, maar als alle basisspelers fit zijn, dan vind ik Ajax op papier wel beter dan Twente en PSV. Ajax kan blessures of schorsingen (Suárez vandaag) niet opvangen met spelers als Leonardo, Schilder of Sno.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ach vorige week was Feyenoord beter en toen wonnen ze niet. Het mag ook een keertje andersomquote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, Feyenoord gaat verliezen.
Stekelenburg ook al nietquote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef Garudo het volgende:
Velthuizen, Vorm, Romero en Timmer spelen allemaal niet. Lijkt wel een keepersplaag in de Eredivisie
Waarvoor danquote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef detulp050 het volgende:
Ja hoor, dat vuurpijlgeluid is vanwege het hoge schot
Tegenstanders als De Graafschap, Volendam en Den Haag is natuurlijk geen maatstaf van hoe goed iemand is.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Paris Hilton is ook een redelijke aankoop
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegenstanders als De Graafschap, Volendam en Den Haag is natuurlijk geen maatstaf van hoe goed iemand is.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een sneue spreekkoren zeg, van NAC
Tja dan zou je het ook voor Cvitanich kunnen gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegenstanders als De Graafschap, Volendam en Den Haag is natuurlijk geen maatstaf van hoe goed iemand is.
Wat scanderen ze dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een sneue spreekkoren zeg, van NAC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |