quote:Op zondag 8 maart 2009 13:09 schreef Reddiablo het volgende:
lekkere uittrap, Vermeer!
Dodelijk saai.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:13 schreef RayMania het volgende:
Originele liederen hoor bij ADO.
quote:
Ja wie niet?quote:
Een dief ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef Robinhoo het volgende:
wat is aissati?
What's new?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef msnk het volgende:
Wat een mongolen daar in Den Haag
Vieze tyfusmongolen
je kunt alles zeggen over ajax, maar dat was gewoon een trieste beukquote:
Dramatisch idd......:(quote:Op zondag 8 maart 2009 13:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat spelen we slecht zeg...
Ik loop me aan 2 leo's te ergeren vandaag.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:18 schreef _Mike_ het volgende:
Zit ik voor deze onzin half brak voor de TV?
Moet je na gaan hoe slecht ADO over het algemeen isquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
What's new?
Ado heeft de meeste trieste supportersschare
Het mooiste zou zijn als Van Basten nu zelf gaat meewerken aan een reclame van een pannenkoekenfabrikant. Snoer je direct half Nederland de mondquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Wel echt slecht dat die presentatoren meegaan met de pannenkoeken hype
Nou...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:20 schreef ElYefe het volgende:
Alleen het publiek maakt deze wedstrijd nog leuk..
Vind je dit humor?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op jullie pikkies getrapt omdat die Hagenezen wel gevoel voor humor hebben?
Ja, discriminatie is humor, lachen! Apen geluiden zijn zeker ook humor hè, Bokito Humberto!quote:Ze hebben wel humor in Den Haag
Nou ja, het is wel een aardig doekje natuurlijk.quote:
Jij bent zeker ook een fan van Guido Weijersquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op jullie pikkies getrapt omdat die Hagenezen wel gevoel voor humor hebben?
Klapmongool Humberto jaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Wel echt slecht dat die presentatoren meegaan met de pannenkoeken hype
Ja want twee jaar geleden maakte ze oerwoud geluiden, ik denk dat Humberto toen helemaal onder te tafel lag van het lachen !!11@!@!!1!quote:
Doekje was mooi, maar de rest was zoooo matig.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een aardig doekje natuurlijk.
Blijf het toch vreemd vindenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zie je de laatste tijd veel vaker hoor.
zeg wausje, waar heb jij apen geluiden gehoord????quote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef msnk het volgende:
Beter maakt Aisatti zo meteen een hattrick om die randdebielen de mond te snoeren
[..]
Ja, discriminatie is humor, lachen! Apen geluiden zijn zeker ook humor hè, Bokito Humberto!
Dat zou inderdaad wel leuk zijn, zie hem er ook nog wel voor aanquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als Van Basten nu zelf gaat meewerken aan een reclame van een pannenkoekenfabrikant. Snoer je direct half Nederland de mond
LOL, dat zou wel heel tof zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als Van Basten nu zelf gaat meewerken aan een reclame van een pannenkoekenfabrikant. Snoer je direct half Nederland de mond
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel leuk zijn, zie hem er ook nog wel voor aan
Zo'n opmerking die iedereen maakt, het valt me mee dat ze niet iets van Ajax slagroom hebben, makkelijk te kloppenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een aardig doekje natuurlijk.
Die pannenkoeken grap is nu wel een beetje afgezaagdquote:
nee, nu word hij pas leuk omdat heel ajax er aan gaat ergerenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die pannenkoeken grap is nu wel een beetje afgezaagd
brbrbbrbrbrbquote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef denthemen het volgende:
Waarom maakt Van Gaal altijd zo'n kut geluid als hij gaat in ademen
Ik denk bewustquote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Gaal "kan niet door de beugel" zei hij dat nou bewust of niet
Ik erger me meer aan het feit dat je word schrijft ipv wordt.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
nee, nu word hij pas leuk omdat heel ajax er aan gaat ergeren
"van basten's pannenkoekmix... makkelijk te kloppen!"![]()
LOL, nu je het zegt!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Gaal "kan niet door de beugel" zei hij dat nou bewust of niet
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het opzich wel leuk doek.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
nee, nu word hij pas leuk omdat heel ajax er aan gaat ergeren )
Wat zit ie vandaag slap te lullenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan het feit dat je word schrijft ipv wordt.
Ik erger mij er niet aan, ik zou mij er aan ergeren als mijn eigen supporters zoiets zouden doen.. Een spandoek hoort origineel te zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
"van basten's pannenkoekmix... makkelijk te kloppen!"![]()
Meer om aan te geven hoe ik mij er niet aan erger.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kansloos
Het is maar waar je je druk om maakt.
Jankerd!!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis snapt het.
Twente wist dondersgoed van te voren wanneer het veld aan vervanging toe was. Pure competitievervalsing.
Er worden zoveel wedstrijden op verschillende tijdstippen gespeeld tegenwoordig dat je in dat opzicht niet meer over competitievervalsing kan praten.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis snapt het.
Twente wist dondersgoed van te voren wanneer het veld aan vervanging toe was. Pure competitievervalsing.
Bierglas op z'n teen laten vallenquote:
Het stukje over apen geluiden was hypothetisch, vandaar ook "Bokito"quote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
zeg wausje, waar heb jij apen geluiden gehoord????
loop niet zo te huilen... het standaard riedeltje van het ajax plubliek als ze achter staan is nog steedsquote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het opzich wel leuk doek.
Snap alleen niet dat professionals die neutraal zouden moeten zijn, die hype nog is gaan voeden.
En zoals eerder gezegd vraag ik me af of Humberto Tan ook zo hard moest lachen toen Ado oerwoud geluiden maakte 2 jaar geleden.
Wat was er loos?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef PiraatPiet het volgende:
zelfs de aftrap mislukt bij deze wedstrijd
Tijd voor een promo filmpje ala Sikora, balletje breed 10x herhalenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef sjimz het volgende:
Zelfs als Sno neervalt blesseert hij een speler
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Reddiablo het volgende:
Sno vraagt aan Kuipers wat 'ie verkeerd gedaan heeft.... nou Evander, heb je even en zullen we het alleen bij deze wedstrijd houden?
Haagse humor hequote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.
What a great audience - I'll be here all niiiiiiiightquote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.
Ken je die grap van die 2 ballen in 't veld?quote:
Precies bij Twente gebeurde dat ook een keer, die kerel heeft het toen gewetenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef Chadi het volgende:
TerechtMoeten ze die ballen er maar niet expres op gooien telkens
Dus datquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Altijd hetzelfde. Kutwedstrijd, niet scoren, Leo Driessen als commentator, zondagmiddag en straks de rest die profiteert. En toch blijven kijken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Altijd hetzelfde. Kutwedstrijd, niet scoren, Leo Driessen als commentator, zondagmiddag en straks de rest die profiteert. En toch blijven kijken.
Doen ze toch al jaren. Voor al die boetes die Ado heeft gekregen hadden ze inmiddels Kaka van kunnen kopenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef _Mike_ het volgende:
Hahah, die supporters naaien nu hun eigen team
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarvoor zou hij de bal weg moeten schieten.
beste man op het veld momenteel, ook al stelt dat weinig voor in deze wedstrijd.quote:
de enige die positief opvalt.quote:
Slecht, zoals de rest van het team. Alleen toont hij wel vaak inzet.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doen ze toch al jaren. Voor al die boetes die Ado heeft gekregen hadden ze inmiddels Kaka van kunnen kopen
quote:
Beter dan degradatie voetballer Snoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Hoera, subtopper Schilder. Daar winnen we de oorlog mee.
Inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Hoera, subtopper Schilder. Daar winnen we de oorlog mee.
Omdat Gabri, Vertonghen en Enoh geblesseerd zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Whehe, waarom stelde van basten hem ook op?![]()
![]()
Verrasingseffectquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Whehe, waarom stelde van basten hem ook op?![]()
![]()
Nee man..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef Dos37 het volgende:
Dat is goed mis volgens mij
Ik wist niet dat ze kneuzen toelieten bij de eindredactie van Fokquote:
checkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:
Eens kijken, 90% kans dat Leo zich aanstelt
Mooi hehquote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Zo, doe mij ook zo'n dokter, kan binnen 1 minuut weer lopen..
Jawel, hij raakte hem wel.quote:
Net als Snoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef Prosac het volgende:
Komt Pique goed weg. Nederlandse scheidsrechters.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Zo, doe mij ook zo'n dokter, kan binnen 1 minuut weer lopen..
Ik zou, als Ajacied, maar niet teveel klagen over de scheids vandaag hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Kolere wat faalt die scheids weer zeg! DIT is pas rood!
En hij heeft ook al zeker 5 tikken tegen het hoofd ff gemist....
Falende kuthond.
Ja dusquote:
Tuurlijk, dat het geen beenbreuk is wel meteen zeggen dat het geen pijn kan doen.. Mag ik het bij jou doen?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
En hij kan ineens weer lopen, echt een vieze jood
Leonardo..quote:
Man ga wel, ado heeft al keer een Ajacied in het gezicht geslagen oid, maar daar is pas 1 keer voor gefloten.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik zou, als Ajacied, maar niet teveel klagen over de scheids vandaag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |