Schulp? Is gewoon een tactiek om je snelheid voorin te kunnen gebruiken maar dat wil niet echt lukken met Sulejmani en Leoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook
Maar GVD wij zijn Ajax.. dan kruip je toch niet in je schelp voor ado
Er lopen al spelers van Ajax warmquote:Op zondag 8 maart 2009 13:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Haal Sno er maar uit, straks krijgt hij rood
Die tijden zijn allang voorbijquote:Op zondag 8 maart 2009 13:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook
Maar GVD wij zijn Ajax.. dan kruip je toch niet in je schelp voor ado
Blindquote:Op zondag 8 maart 2009 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
Ik wil Sno er ook uit maar wie moet er dan in Schilder of Sarpong?
Ajax speelt toch in het uittenue, tong?quote:
Nee ik doe Dario erin dan kan Sulejmani naar Links, Aissati naar 10 en Furby als linkshalfquote:Op zondag 8 maart 2009 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
oke in de rust Blind voor Snoquote:
Die Sno gaf anders wel de assist op de 0-2 tegen Twentequote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef Robinhoo het volgende:
als een club als ajax sno in de basis moet zetten, mag ajax zich diep schamen.
chiva en dan urby een linie terugquote:Op zondag 8 maart 2009 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
hij wou op goal schieten toch ?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die Sno gaf anders wel de assist op de 0-2 tegen Twente.
dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Nee ik doe Dario erin dan kan Sulejmani naar Links, Aissati naar 10 en Furby als linkshalf
Dat was als invaller toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die Sno gaf anders wel de assist op de 0-2 tegen Twente.
Dat is makkelijk met tv.. geluid uit als die flapdrol commentaar geeft...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef Cheiron het volgende:
Driessen die doet alsof Ado een geweldige pot speelt. leo wat ben je toch een zure azijnpisser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ja altijd hetzelfde met die kneusquote:Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Robinhoo het volgende:
leo driessen hou eens op met onheus bejegend.
Die heeft pap in de benen lijkt het wel, hoe die rent, slaat echt nergens op..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |