Tijd voor een promo filmpje ala Sikora, balletje breed 10x herhalenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef sjimz het volgende:
Zelfs als Sno neervalt blesseert hij een speler
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Reddiablo het volgende:
Sno vraagt aan Kuipers wat 'ie verkeerd gedaan heeft.... nou Evander, heb je even en zullen we het alleen bij deze wedstrijd houden?
Haagse humor hequote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.
What a great audience - I'll be here all niiiiiiiightquote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.
Ken je die grap van die 2 ballen in 't veld?quote:
Precies bij Twente gebeurde dat ook een keer, die kerel heeft het toen gewetenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef Chadi het volgende:
TerechtMoeten ze die ballen er maar niet expres op gooien telkens
Dus datquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Altijd hetzelfde. Kutwedstrijd, niet scoren, Leo Driessen als commentator, zondagmiddag en straks de rest die profiteert. En toch blijven kijken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Altijd hetzelfde. Kutwedstrijd, niet scoren, Leo Driessen als commentator, zondagmiddag en straks de rest die profiteert. En toch blijven kijken.
Doen ze toch al jaren. Voor al die boetes die Ado heeft gekregen hadden ze inmiddels Kaka van kunnen kopenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef _Mike_ het volgende:
Hahah, die supporters naaien nu hun eigen team
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarvoor zou hij de bal weg moeten schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |