Zo'n opmerking die iedereen maakt, het valt me mee dat ze niet iets van Ajax slagroom hebben, makkelijk te kloppenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een aardig doekje natuurlijk.
Die pannenkoeken grap is nu wel een beetje afgezaagdquote:
nee, nu word hij pas leuk omdat heel ajax er aan gaat ergerenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die pannenkoeken grap is nu wel een beetje afgezaagd
brbrbbrbrbrbquote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef denthemen het volgende:
Waarom maakt Van Gaal altijd zo'n kut geluid als hij gaat in ademen
Ik denk bewustquote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Gaal "kan niet door de beugel" zei hij dat nou bewust of niet
Ik erger me meer aan het feit dat je word schrijft ipv wordt.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
nee, nu word hij pas leuk omdat heel ajax er aan gaat ergeren
"van basten's pannenkoekmix... makkelijk te kloppen!"![]()
LOL, nu je het zegt!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Gaal "kan niet door de beugel" zei hij dat nou bewust of niet
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het opzich wel leuk doek.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
nee, nu word hij pas leuk omdat heel ajax er aan gaat ergeren )
Wat zit ie vandaag slap te lullenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan het feit dat je word schrijft ipv wordt.
Ik erger mij er niet aan, ik zou mij er aan ergeren als mijn eigen supporters zoiets zouden doen.. Een spandoek hoort origineel te zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
"van basten's pannenkoekmix... makkelijk te kloppen!"![]()
Meer om aan te geven hoe ik mij er niet aan erger.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kansloos
Het is maar waar je je druk om maakt.
Jankerd!!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis snapt het.
Twente wist dondersgoed van te voren wanneer het veld aan vervanging toe was. Pure competitievervalsing.
Er worden zoveel wedstrijden op verschillende tijdstippen gespeeld tegenwoordig dat je in dat opzicht niet meer over competitievervalsing kan praten.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis snapt het.
Twente wist dondersgoed van te voren wanneer het veld aan vervanging toe was. Pure competitievervalsing.
Bierglas op z'n teen laten vallenquote:
Het stukje over apen geluiden was hypothetisch, vandaar ook "Bokito"quote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
zeg wausje, waar heb jij apen geluiden gehoord????
loop niet zo te huilen... het standaard riedeltje van het ajax plubliek als ze achter staan is nog steedsquote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het opzich wel leuk doek.
Snap alleen niet dat professionals die neutraal zouden moeten zijn, die hype nog is gaan voeden.
En zoals eerder gezegd vraag ik me af of Humberto Tan ook zo hard moest lachen toen Ado oerwoud geluiden maakte 2 jaar geleden.
Wat was er loos?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef PiraatPiet het volgende:
zelfs de aftrap mislukt bij deze wedstrijd
Tijd voor een promo filmpje ala Sikora, balletje breed 10x herhalenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef sjimz het volgende:
Zelfs als Sno neervalt blesseert hij een speler
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Reddiablo het volgende:
Sno vraagt aan Kuipers wat 'ie verkeerd gedaan heeft.... nou Evander, heb je even en zullen we het alleen bij deze wedstrijd houden?
Haagse humor hequote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.
What a great audience - I'll be here all niiiiiiiightquote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om cabaretier te worden? Ik ga echt stuk hier.
Ken je die grap van die 2 ballen in 't veld?quote:
Precies bij Twente gebeurde dat ook een keer, die kerel heeft het toen gewetenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef Chadi het volgende:
TerechtMoeten ze die ballen er maar niet expres op gooien telkens
Dus datquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Altijd hetzelfde. Kutwedstrijd, niet scoren, Leo Driessen als commentator, zondagmiddag en straks de rest die profiteert. En toch blijven kijken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Altijd hetzelfde. Kutwedstrijd, niet scoren, Leo Driessen als commentator, zondagmiddag en straks de rest die profiteert. En toch blijven kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |