hahaha sja ik vraag dus ook altijd hints met t gevolg dat ik t vooraf al weet wahahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
je inhouden is leuker duim
ik vraag altijd hints
en voortaan krijg ik hints die nergens over gaan
zoals je kunt het opvouwen en dan is het een stereo toren of zo
omdat ze weten hoe erg het is
Ok. Als het echt niet lukt gil je maar. Dan kom ik wel wat zwaarder gereedschap brengen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb de heggenschaar al gepakt..
Niks mis met naakt lopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
als ik thuis ben ben ik naakt zo ongeveer
Wat een grasmaaier?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Als het echt niet lukt gil je maar. Dan kom ik wel wat zwaarder gereedschap brengen.
naakt thuis is fijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
Er zijn mensen die ik liever niet naakt zien.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt thuis is fijn!
eigenlijk is naakt gewoon altijd beter
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt thuis is fijn!
eigenlijk is naakt gewoon altijd beter
Ja hey zeg! Anders maak je het ons mannen even nog moeilijker!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
Een bandschuurmachine?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Als het echt niet lukt gil je maar. Dan kom ik wel wat zwaarder gereedschap brengen.
Echt?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
aansteller hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hey zeg! Anders maak je het ons mannen even nog moeilijker!
Haha, ik herken hetquote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha sja ik vraag dus ook altijd hints met t gevolg dat ik t vooraf al weet wahaha
mij kunnen ze beter ook dat soort foute hints geven!
is een nare eigenschap van me, maar andersom heb ik t ook, als ik wat voor een ander gekocht heb is t zooooooooo moeilijk mijn mond te houden
nee het is hier altijd heerlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef Lush het volgende:
[..]
Echt?
Is dat niet koud? Maar ga je dan als je thuiskomt eerst alles uittrekken, of is het alleen wanneer je gedouched hebt en je dan vervolgens niets meer aantrekt?
Voor mij geld dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef Lush het volgende:
[..]
Echt?
Is dat niet koud? Maar ga je dan als je thuiskomt eerst alles uittrekken, of is het alleen wanneer je gedouched hebt en je dan vervolgens niets meer aantrekt?
Aansteller word ik zelden genoemdquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aansteller haha
het is heerlijk hier vandaag
de zon op de ramen heerlijk warm en zo
(de kat die onder de bank aan het rond tijgeren is)
Nee absoluut niet, niets mis met naakt in huis. Maar was gewoon benieuwd omdat je zegt bijna altijd naakt te zijn thuis.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het is hier altijd heerlijk
heb de verwarming vandaag nog niet eens aan gehad
heb veel ramen op het zuiden
en meestal schup ik eerst mn schoenen uit na 10 minuten ben ik mn broek beu en moet die ook uit etc etc
is het zo maf dan?
Ik heb het altijd te koud. Maar naakt tegen elkaar aan kruipen is dan wel weer goedquote:Op zondag 8 maart 2009 13:49 schreef robbolo het volgende:
Naakt thuis zijn is goedHeb t toch altijd te warm
Ze zei niet bijna altijd naakt. Ze zei altijd bijna naaktquote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef Lush het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, niets mis met naakt in huis. Maar was gewoon benieuwd omdat je zegt bijna altijd naakt te zijn thuis.
kleren zitten meestal maar in de wegquote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef Lush het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, niets mis met naakt in huis. Maar was gewoon benieuwd omdat je zegt bijna altijd naakt te zijn thuis.
Ze kunnen ook bij jou naar binnen kijken?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleren zitten meestal maar in de weg
maar ik begin het idee te krijgen dat het maf is haha want ik krijg altijd zo'n reactie en in de flats die ik kan zien zie ik echt nooit naakte mensen!
kei maf
ow ik bedoelde de eerste hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze zei niet bijna altijd naakt. Ze zei altijd bijna naakt
Ik ben er zo om je op te warmenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
ik heb t de ene keer warm maar sommige dagen krijg ik t maar niet warm(vandaag dus
)
Heb je ook de behoefte om buiten naakt te lopen?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleren zitten meestal maar in de weg
maar ik begin het idee te krijgen dat het maf is haha want ik krijg altijd zo'n reactie en in de flats die ik kan zien zie ik echt nooit naakte mensen!
kei maf
ik denk aangezien ik hen kan zien wel jaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ze kunnen ook bij jou naar binnen kijken?
quote:
Hahaha. Ik zou toch wel 2 keer nadenken voordat ik naakt ga rondlopen in mijn kamer als andere mensen mij ook kunnen zienquote:Op zondag 8 maart 2009 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk aangezien ik hen kan zien wel ja
maar mijn flat ligt met de woonkamer etc kamers waar je vaak komt aan de kant waar de overburen de slaapkamer hebben etc dus ze zien je niet zo vaak
alleen de mensen bij het stoplicht hier onder als ze omhoog kijken zullen me vast zien ja haha
daarom vermijd ik s avonds de keukenof ik doe het licht niet aan
sinds vrienden gingen bellen hai ik zie je staan in de keuken zie je mn auto!
heb er nog geen gordijnen haha
oemf zullen we ff gaan cammenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Naakt is wat teveel maar alleen een trainingsbroek en sokken. Zo loop ik altijd rond in huis
nee joh hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je ook de behoefte om buiten naakt te lopen?
dat maakt me echt geen zak uitquote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou toch wel 2 keer nadenken voordat ik naakt ga rondlopen in mijn kamer als andere mensen mij ook kunnen zien
Hier is dat de hele tijd alquote:
hier ookquote:
Dat is waar, maar mensen die ik niet ken hoeven niet alles van me te zien. Ik bedoel trouwens wel helemaal naakt, in me boxer rondlopen vind ik niet zo een probleemquote:Op zondag 8 maart 2009 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt me echt geen zak uit
iedereen heeft toch dezelfde onderdelen en zo
Natuurlijkquote:
dat snap ik dan weer nooitquote:Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar mensen die ik niet ken hoeven niet alles van me te zien. Ik bedoel trouwens wel helemaal naakt, in me boxer rondlopen vind ik niet zo een probleem
Lijkt me een raar gezicht als er opeens iemand naakt door de supermarkt gaat lopen en zijn of haar boodschappen gaat doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh haha
ik naakt in de supermarktallemaal mensen met kleren en zo
niet tof
gewoon lekker in mn eigen huisje doen wat ik wil en zo
Inderdaad, ik kan daar ook nooit zo mee zitten. Kijk maar zoveel je wilt, het is niet alsof je het nog nooit hebt gezien ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt me echt geen zak uit
iedereen heeft toch dezelfde onderdelen en zo
Je heb een punt, maar mijn edele delen deel ik niet met iedereen. Voor de rest maakt t me niet echt uit, op het strand heb ik ook alleen een short aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik dan weer nooit
of ze nou bijna alles naakt zien of allesdat doet er toch niet toe?
en liever vreemde dan bekende haha
in de supermarkt is het altijd zo frisjes dat is wel een nadeelquote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me een raar gezicht als er opeens iemand naakt door de supermarkt gaat lopen en zijn of haar boodschappen gaat doen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan daar ook nooit zo mee zitten. Kijk maar zoveel je wilt, het is niet alsof je het nog nooit hebt gezien ofzo
Dat is waar. En waar laat je, je portemonnee.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in de supermarkt is het altijd zo frisjes dat is wel een nadeel
Hoiquote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
*meldt*
* sjonge jonge hoopt op sjonge meisje*
in een (heup)tasjequote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. En waar laat je, je portemonnee.
Wat is eensjonge meisje?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
*meldt*
* sjonge jonge hoopt op sjonge meisje*
quote:
sjonge jongequote:
Duidelijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Dat sjonge jonge daar uitleg over moet geven.
sjonge jonge gaat t snel en duidelijk uitleggen:
sjonge JONGE sjonge MEISJE.....
Voornamelijk irritant dusquote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Waarschijnlijk wel of van Geenstijl.quote:
Ik ben altijd serieus.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
* sjonge jonge vermoedt dat tijnbrein een grapje maakt *
sjonge jongequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus.![]()
Vraag maar aan de andere hier.
Charmant is het in ieder geval niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Wat een negatief geladen trent inzake kwaliteitsklonen.
sjonge jonge heeft als doel op een kwailitatieve charmante manier een positieve bijdrage te leveren aan het vooral kwantitatieve karaker van FOK!
sjonge jonge als dat ook al niet mag
ik zou bijna zeggen joey die nu niet als joey kan komen omdat ie nu zogenaamd bij zn nep vriendin moet zitten en weekend aan t vieren zou moeten zijn maar toch wel fok!/ singles verslaafd isquote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
sjonge jonge heeft als doel op een kwailitatieve charmante manier een positieve bijdrage te leveren aan het vooral kwantitatieve karaker van FOK!
Saai he.quote:
Hoi Dawg.quote:
En ik had het niet eens over jouquote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Of iemand van Geenstijl die hier komt lurken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen joey die nu niet als joey kan komen omdat ie nu zogenaamd bij zn nep vriendin moet zitten en weekend aan t vieren zou moeten zijn maar toch wel fok!/ singles verslaafd is
Hoezo iemand van geenstijl? Gebeurd dat zo vaak dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand van Geenstijl die hier komt lurken.
Dat dacht ik ook inderdaad!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen joey die nu niet als joey kan komen omdat ie nu zogenaamd bij zn nep vriendin moet zitten en weekend aan t vieren zou moeten zijn maar toch wel fok!/ singles verslaafd is
sjonge jongequote:
Je moet je grenzen kennen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef RealZeus het volgende:Mijn lichaam, wat doe je
Ik heb een loeier van een kater.
Hoofdpijn en nu eet ik een broodje en word ik misselijk.
Ik had die laatste paar biertjes niet moeten nemen.
Okee!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad!
@dawg: Hey amigo! Goed de zaterdagnacht doorgekomen?
@Auto: Wakker worden!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand van Geenstijl die hier komt lurken.
Ja vast wel. Er zijn ook zat Fokkers die op Geenstijl posten en vice versa. En Sjonge jonge lijkt mij echt iemand van Geenstijl.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hoezo iemand van geenstijl? Gebeurd dat zo vaak dan?
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
ik ben langzaamaan door de google afbeeldingen heen, waar vind ik zoiets nou nog!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je grenzen kennen.![]()
Biertje dan maar?
Precies, kan me er ook weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou iemand van geen stijl in singles komen lurken
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou iemand van geen stijl in singles komen lurken
Lekker kontjequote:
neh was precies de schrijfstijl van joey vind ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja vast wel. Er zijn ook zat Fokkers die op Geenstijl posten en vice versa. En Sjonge jonge lijkt mij echt iemand van Geenstijl.
ik gok dat die meisjes niet bestaanquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
Sjonge jonge
Dat is dus geen stijl om sjonge jonge te verdenken.
* sjonge jonge vermoedt dat er helemaal geen sjonge meisjes zijn hier*
Ik sta normaal nooit zo snel klaar met mijn oordeel, zeker als ik iemand niet IRL gezien heb. Maar ik vind je nu al mateloos irritant.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Hoe kan sjonge jonge werken aan zijn charismatische zelf?
Om zo enge sjonge meisjes te versieren op FOK !
Volgens sommige helpt een biertje tegen een kater.quote:
Safe-search uitzetten?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben langzaamaan door de google afbeeldingen heen, waar vind ik zoiets nou nog!?!?
Geen idee. Lurken?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neh was precies de schrijfstijl van joey vind ik
en wat moet geenstijl nu net heel toevallig in singles!
joh nu kan ik wel weer even vooruitquote:Op zondag 8 maart 2009 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Safe-search uitzetten?
Hoewel, dat is meer voor sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |