hahaha sja ik vraag dus ook altijd hints met t gevolg dat ik t vooraf al weet wahahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
je inhouden is leuker duim
ik vraag altijd hints
en voortaan krijg ik hints die nergens over gaan
zoals je kunt het opvouwen en dan is het een stereo toren of zo
omdat ze weten hoe erg het is
Ok. Als het echt niet lukt gil je maar. Dan kom ik wel wat zwaarder gereedschap brengen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb de heggenschaar al gepakt..
Niks mis met naakt lopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
als ik thuis ben ben ik naakt zo ongeveer
Wat een grasmaaier?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Als het echt niet lukt gil je maar. Dan kom ik wel wat zwaarder gereedschap brengen.
naakt thuis is fijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
Er zijn mensen die ik liever niet naakt zien.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt thuis is fijn!
eigenlijk is naakt gewoon altijd beter
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt thuis is fijn!
eigenlijk is naakt gewoon altijd beter
Ja hey zeg! Anders maak je het ons mannen even nog moeilijker!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
Een bandschuurmachine?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok. Als het echt niet lukt gil je maar. Dan kom ik wel wat zwaarder gereedschap brengen.
Echt?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bijna altijd
aansteller hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hey zeg! Anders maak je het ons mannen even nog moeilijker!
Haha, ik herken hetquote:Op zondag 8 maart 2009 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha sja ik vraag dus ook altijd hints met t gevolg dat ik t vooraf al weet wahaha
mij kunnen ze beter ook dat soort foute hints geven!
is een nare eigenschap van me, maar andersom heb ik t ook, als ik wat voor een ander gekocht heb is t zooooooooo moeilijk mijn mond te houden
nee het is hier altijd heerlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef Lush het volgende:
[..]
Echt?
Is dat niet koud? Maar ga je dan als je thuiskomt eerst alles uittrekken, of is het alleen wanneer je gedouched hebt en je dan vervolgens niets meer aantrekt?
Voor mij geld dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef Lush het volgende:
[..]
Echt?
Is dat niet koud? Maar ga je dan als je thuiskomt eerst alles uittrekken, of is het alleen wanneer je gedouched hebt en je dan vervolgens niets meer aantrekt?
Aansteller word ik zelden genoemdquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aansteller haha
het is heerlijk hier vandaag
de zon op de ramen heerlijk warm en zo
(de kat die onder de bank aan het rond tijgeren is)
Nee absoluut niet, niets mis met naakt in huis. Maar was gewoon benieuwd omdat je zegt bijna altijd naakt te zijn thuis.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het is hier altijd heerlijk
heb de verwarming vandaag nog niet eens aan gehad
heb veel ramen op het zuiden
en meestal schup ik eerst mn schoenen uit na 10 minuten ben ik mn broek beu en moet die ook uit etc etc
is het zo maf dan?
Ik heb het altijd te koud. Maar naakt tegen elkaar aan kruipen is dan wel weer goedquote:Op zondag 8 maart 2009 13:49 schreef robbolo het volgende:
Naakt thuis zijn is goedHeb t toch altijd te warm
Ze zei niet bijna altijd naakt. Ze zei altijd bijna naaktquote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef Lush het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, niets mis met naakt in huis. Maar was gewoon benieuwd omdat je zegt bijna altijd naakt te zijn thuis.
kleren zitten meestal maar in de wegquote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef Lush het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, niets mis met naakt in huis. Maar was gewoon benieuwd omdat je zegt bijna altijd naakt te zijn thuis.
Ze kunnen ook bij jou naar binnen kijken?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleren zitten meestal maar in de weg
maar ik begin het idee te krijgen dat het maf is haha want ik krijg altijd zo'n reactie en in de flats die ik kan zien zie ik echt nooit naakte mensen!
kei maf
ow ik bedoelde de eerste hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze zei niet bijna altijd naakt. Ze zei altijd bijna naakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |