nee okequote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ze wonen niet om de hoek, t ging heel slecht (hij was zelfs t huis uit) toen zijn ze toch samen gaan proberen, leek even goed te gaan maar dik weekend heeft meneer weer wat geflikt blijkt (ik weet nog niet wat)
en zoals t er nu uitziet is t definitief over en sja kan me voorstellen dat ze dan even geen zin hebben in een feestje (ze zijn 12 jaar samen en hebben 2 kids)
ok, ga ik me zo snel ff douchenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is nogal kortdag maar ik spring zo in de auto, sms me je adres maar en ik zet het in mijntomtom en ben erzo
Hmm nee, ik zou dat ook niet zo snel doen...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ze wonen niet om de hoek, t ging heel slecht (hij was zelfs t huis uit) toen zijn ze toch samen gaan proberen, leek even goed te gaan maar dik weekend heeft meneer weer wat geflikt blijkt (ik weet nog niet wat)
en zoals t er nu uitziet is t definitief over en sja kan me voorstellen dat ze dan even geen zin hebben in een feestje (ze zijn 12 jaar samen en hebben 2 kids)
Sorry Auto, ze is een vrouw die vrij is om te praten met wie ze wiltquote:Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef automatic_ het volgende:
Bels! Hou Duimelot eens bij! Ze stalkt in mijn PMbox
zijn niet veel mensen die zij ook kennen hier dan, dus is toch anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee oke
of juist wel
vrienden om je heen en zo
Verdorie...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry Auto, ze is een vrouw die vrij is om te praten met wie ze wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:19 schreef Duimelot het volgende:
ik weet t, tralala ik weet al wat ik ga krijgen voor mn verjaardag
Ik heb niets gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
ja ik snap t ook wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 13:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn niet veel mensen die zij ook kennen hier dan, dus is toch anders.
dus helaas 2 plaatsjes vrij, had ze er heel graag bij willen hebben, zelfs de datum was op hun planning afgestemd maar sja. vind al zwaar klote dat t zo slecht gaat daar want ze passen gewoon goed bij elkaar
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegdhahah dat is mn planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hij dan boos in msn komt: heeft auto verteld dat je ...... krijgt!?!?
gheghe
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahah dat is mn plan
dat hij dan boos in msn komt: heeft auto verteld dat je ...... krijgt!?!?
gheghe
Jaja...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heyhey dan zeg ik: auto heeft niks gezegd maar jij nu wel
Hoiquote:
Ga jij je eens heel gauw scheren!quote:
Al aangekleed?quote:
Ik niet ik zit in mijn blote kont achter de pc.quote:
quote:
Zeis nodig?quote:
ik bijna altijdquote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet ik zit in mijn blote kont achter de pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |