Ik ben er zo om je op te warmenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
ik heb t de ene keer warm maar sommige dagen krijg ik t maar niet warm(vandaag dus
)
Heb je ook de behoefte om buiten naakt te lopen?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleren zitten meestal maar in de weg
maar ik begin het idee te krijgen dat het maf is haha want ik krijg altijd zo'n reactie en in de flats die ik kan zien zie ik echt nooit naakte mensen!
kei maf
ik denk aangezien ik hen kan zien wel jaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ze kunnen ook bij jou naar binnen kijken?
quote:
Hahaha. Ik zou toch wel 2 keer nadenken voordat ik naakt ga rondlopen in mijn kamer als andere mensen mij ook kunnen zienquote:Op zondag 8 maart 2009 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk aangezien ik hen kan zien wel ja
maar mijn flat ligt met de woonkamer etc kamers waar je vaak komt aan de kant waar de overburen de slaapkamer hebben etc dus ze zien je niet zo vaak
alleen de mensen bij het stoplicht hier onder als ze omhoog kijken zullen me vast zien ja haha
daarom vermijd ik s avonds de keukenof ik doe het licht niet aan
sinds vrienden gingen bellen hai ik zie je staan in de keuken zie je mn auto!
heb er nog geen gordijnen haha
oemf zullen we ff gaan cammenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Naakt is wat teveel maar alleen een trainingsbroek en sokken. Zo loop ik altijd rond in huis
nee joh hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je ook de behoefte om buiten naakt te lopen?
dat maakt me echt geen zak uitquote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou toch wel 2 keer nadenken voordat ik naakt ga rondlopen in mijn kamer als andere mensen mij ook kunnen zien
Hier is dat de hele tijd alquote:
hier ookquote:
Dat is waar, maar mensen die ik niet ken hoeven niet alles van me te zien. Ik bedoel trouwens wel helemaal naakt, in me boxer rondlopen vind ik niet zo een probleemquote:Op zondag 8 maart 2009 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt me echt geen zak uit
iedereen heeft toch dezelfde onderdelen en zo
Natuurlijkquote:
dat snap ik dan weer nooitquote:Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar mensen die ik niet ken hoeven niet alles van me te zien. Ik bedoel trouwens wel helemaal naakt, in me boxer rondlopen vind ik niet zo een probleem
Lijkt me een raar gezicht als er opeens iemand naakt door de supermarkt gaat lopen en zijn of haar boodschappen gaat doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh haha
ik naakt in de supermarktallemaal mensen met kleren en zo
niet tof
gewoon lekker in mn eigen huisje doen wat ik wil en zo
Inderdaad, ik kan daar ook nooit zo mee zitten. Kijk maar zoveel je wilt, het is niet alsof je het nog nooit hebt gezien ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt me echt geen zak uit
iedereen heeft toch dezelfde onderdelen en zo
Je heb een punt, maar mijn edele delen deel ik niet met iedereen. Voor de rest maakt t me niet echt uit, op het strand heb ik ook alleen een short aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik dan weer nooit
of ze nou bijna alles naakt zien of allesdat doet er toch niet toe?
en liever vreemde dan bekende haha
in de supermarkt is het altijd zo frisjes dat is wel een nadeelquote:Op zondag 8 maart 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me een raar gezicht als er opeens iemand naakt door de supermarkt gaat lopen en zijn of haar boodschappen gaat doen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan daar ook nooit zo mee zitten. Kijk maar zoveel je wilt, het is niet alsof je het nog nooit hebt gezien ofzo
Dat is waar. En waar laat je, je portemonnee.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in de supermarkt is het altijd zo frisjes dat is wel een nadeel
Hoiquote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
*meldt*
* sjonge jonge hoopt op sjonge meisje*
in een (heup)tasjequote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. En waar laat je, je portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |