Wat is eensjonge meisje?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
*meldt*
* sjonge jonge hoopt op sjonge meisje*
quote:
sjonge jongequote:
Duidelijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Dat sjonge jonge daar uitleg over moet geven.
sjonge jonge gaat t snel en duidelijk uitleggen:
sjonge JONGE sjonge MEISJE.....
Voornamelijk irritant dusquote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Waarschijnlijk wel of van Geenstijl.quote:
Ik ben altijd serieus.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
* sjonge jonge vermoedt dat tijnbrein een grapje maakt *
sjonge jongequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus.![]()
Vraag maar aan de andere hier.
Charmant is het in ieder geval niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Wat een negatief geladen trent inzake kwaliteitsklonen.
sjonge jonge heeft als doel op een kwailitatieve charmante manier een positieve bijdrage te leveren aan het vooral kwantitatieve karaker van FOK!
sjonge jonge als dat ook al niet mag
ik zou bijna zeggen joey die nu niet als joey kan komen omdat ie nu zogenaamd bij zn nep vriendin moet zitten en weekend aan t vieren zou moeten zijn maar toch wel fok!/ singles verslaafd isquote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
sjonge jonge heeft als doel op een kwailitatieve charmante manier een positieve bijdrage te leveren aan het vooral kwantitatieve karaker van FOK!
Saai he.quote:
Hoi Dawg.quote:
En ik had het niet eens over jouquote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Of iemand van Geenstijl die hier komt lurken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen joey die nu niet als joey kan komen omdat ie nu zogenaamd bij zn nep vriendin moet zitten en weekend aan t vieren zou moeten zijn maar toch wel fok!/ singles verslaafd is
Hoezo iemand van geenstijl? Gebeurd dat zo vaak dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand van Geenstijl die hier komt lurken.
Dat dacht ik ook inderdaad!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen joey die nu niet als joey kan komen omdat ie nu zogenaamd bij zn nep vriendin moet zitten en weekend aan t vieren zou moeten zijn maar toch wel fok!/ singles verslaafd is
sjonge jongequote:
Je moet je grenzen kennen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef RealZeus het volgende:Mijn lichaam, wat doe je
Ik heb een loeier van een kater.
Hoofdpijn en nu eet ik een broodje en word ik misselijk.
Ik had die laatste paar biertjes niet moeten nemen.
Okee!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad!
@dawg: Hey amigo! Goed de zaterdagnacht doorgekomen?
@Auto: Wakker worden!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand van Geenstijl die hier komt lurken.
Ja vast wel. Er zijn ook zat Fokkers die op Geenstijl posten en vice versa. En Sjonge jonge lijkt mij echt iemand van Geenstijl.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hoezo iemand van geenstijl? Gebeurd dat zo vaak dan?
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
ik ben langzaamaan door de google afbeeldingen heen, waar vind ik zoiets nou nog!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je grenzen kennen.![]()
Biertje dan maar?
Precies, kan me er ook weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou iemand van geen stijl in singles komen lurken
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou iemand van geen stijl in singles komen lurken
Lekker kontjequote:
neh was precies de schrijfstijl van joey vind ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja vast wel. Er zijn ook zat Fokkers die op Geenstijl posten en vice versa. En Sjonge jonge lijkt mij echt iemand van Geenstijl.
ik gok dat die meisjes niet bestaanquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
Sjonge jonge
Dat is dus geen stijl om sjonge jonge te verdenken.
* sjonge jonge vermoedt dat er helemaal geen sjonge meisjes zijn hier*
Ik sta normaal nooit zo snel klaar met mijn oordeel, zeker als ik iemand niet IRL gezien heb. Maar ik vind je nu al mateloos irritant.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
Hoe kan sjonge jonge werken aan zijn charismatische zelf?
Om zo enge sjonge meisjes te versieren op FOK !
Volgens sommige helpt een biertje tegen een kater.quote:
Safe-search uitzetten?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben langzaamaan door de google afbeeldingen heen, waar vind ik zoiets nou nog!?!?
Geen idee. Lurken?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neh was precies de schrijfstijl van joey vind ik
en wat moet geenstijl nu net heel toevallig in singles!
joh nu kan ik wel weer even vooruitquote:Op zondag 8 maart 2009 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Safe-search uitzetten?
Hoewel, dat is meer voor sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |