noteert een pluspuntje voor vencodarkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
Btw, waarom doet U2 altijd alsof ze een nieuwe plaat uitbrengen terwijl die kleremuziek áltijd hetzelfde klinkt?
Ik haaaaaaaat U2.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog niks van gehoord. Het enige wat ik van U2 leuk vind is de nummers die ze gemaakt hebben in de jaren tachtig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
Btw, waarom doet U2 altijd alsof ze een nieuwe plaat uitbrengen terwijl die kleremuziek áltijd hetzelfde klinkt?
Ik haaaaaaaat U2.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat absoluut welquote:
[Singles] Waar ICTers en psychologen de boventoon voerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
PM je adres maar eventjes als je wilt, dan ga ik hem zoeken
Maar het is echt een fijn boek. Oke, wel dik enzo, maar wel tof
Ja hoor. 5 minuten. En die 5 minuten zijn nu om. Dus hop weer aan het werk.quote:
Mijn bovenburen hebben het dak. Ik heb alleen een plafond.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je ook een dak, ramen en voordeur?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Waar ICTers en psychologen de boventoon voeren
Komt helaas maar 1x in het jaar voor maar dan zijn we ook meteen de hele dag bezig met schoonmaken.quote:
Faal. Ik ben geen van beide.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, dit was nog van mijn HBO opleiding schatjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
kan je ook weer bellen dan of dat nog niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat absoluut welMaar heb nu in iedergeval een wekker maandag
Ik hoor zelden muziek die ik niet wil horen hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:20 schreef vencodark het volgende:
Ik haaaaaaaat U2.![]()
![]()
![]()
![]()
Crap dan zit ik hier dus dik verkeerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook belangrijk!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat absoluut welMaar heb nu in iedergeval een wekker maandag
Ook tof!quote:
Fail, nooit met "waar" beginnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Is er verschil tussen die twee dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben het dak. Ik heb alleen een plafond.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap dan zit ik hier dus dik verkeerd
Heyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je ook weer bellen dan of dat nog niet?
hoi allemaal trouwens?
Ik ben eigenlijk ook geen echte ICTer meer sinds mijn overstap.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap dan zit ik hier dus dik verkeerd
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoi allemaal trouwens?
Hoiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoi allemaal trouwens?
Waarheen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Zullen we m aar ergens anders heen dan?
Ik had geen zin weer een cd'tje te draaien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor zelden muziek die ik niet wil horen hoor.Gewoon geen radio-onzin enzo luisteren.
dat ben ik allemaal heul niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dit was nog van mijn HBO opleiding schatje
En ook voor haar HBO
[Singles] Waar ICTers en Social Workers de boventoon voeren
Welles!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, als je het nader beschouwd.
Vrij weinig, aangezien jij met het idee kwam weg te gaanquote:
Wat nu? Gaan we onze eigen kliek vormen?quote:
Je heet toch geen Sebastiaan en woont in Dordrecht?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Zullen we m aar ergens anders heen dan?
50% score!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je heet toch geen Sebastiaan en woont in Dordrecht?
Dat mag niet van Sedanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat nu? Gaan we onze eigen kliek vormen?
Als je nu eerst z'n profiel bekijkt...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je heet toch geen Sebastiaan en woont in Dordrecht?
jaja....quote:
Ik doe ook mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, blijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MP3. Ik heb er hier zo'n 10.000, geen radio nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had geen zin weer een cd'tje te draaien.
Haha, dat klinkt allemaal erg gezellig! Fijne avond!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaja....
maar ik ga weer... ben bezig met wijn drinken en oude brokkelkaas eten en dat moet met volle aandacht he
Oh en er zit ook nog iemand naast die misschien ook aandacht wil misschien dan he....
doeg allemaal fijne avond
Ja, omdat hier alleen maar ICT'ers en psychologen horen, hoorde ik van iemand.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrij weinig, aangezien jij met het idee kwam weg te gaan
Wachtrij? Gewoon voordringen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef Ludootje het volgende:
Bij welke vrouw hier is de wachtrij het kortst?
Tof! Have fun!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaja....
maar ik ga weer... ben bezig met wijn drinken en oude brokkelkaas eten en dat moet met volle aandacht he
Oh en er zit ook nog iemand naast die misschien ook aandacht wil misschien dan he....
Gelukkig. Ik was even bang dat jij mijn broetje was.quote:
Ik kan alles weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoi allemaal trouwens?
Daar heb ik maling aan, verzint hij zijn eigen kliek van niet kliekers maar ofzoquote:
!!! lurker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je nu eerst z'n profiel bekijkt...
Jij ook Murmquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
jaja....
Dat doe jij alleen maarquote:
Ben jij dan mijn zusje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat jij mijn broetje was.
In ieder geval niet hierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Ja, omdat hier alleen maar ICT'ers en psychologen horen, hoorde ik van iemand.
Allicht moeten wij naar de Communicatie en TBK plek toe?
Weet iemand waar die is?
TBK?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Allicht moeten wij naar de Communicatie en TBK plek toe?
Weet iemand waar die is?
Als jij ook mag meedoen mag het dan wel?quote:
Dat werd nergens gesteld. De boventoon voeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Sebas. het volgende:
Dat doe jij alleenquote:
Technische Bedrijfskunde dacht ik..quote:
Ik ben nog steeds een man. Dus nee ik ben niet jouw zusje.quote:
Misschien heeft Ludo wel zin om langs te komen, je gezelschap te houden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
Gut, ik ben home alone vanavond. Als er nu maar geen boeven komen.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben over een half jaar jarig![]()
[ja, niet boeiend, maar toch]
Tof, dan hebben we ook nog eens hetzelfde sterrenbeeld. Ik was 2 weken geleden over een half jaar jarigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
Dan ben ik niet jouw broertjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een man. Dus nee ik ben niet jouw zusje.
Geef je adres maar. Dan kom ik vanavond wel even langs.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
Aaahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Technisch bedrijfskundige, naja in opleiding dan
Ha! Ik ben een ICT'er.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
Mwah, dat valt nu ook behoorlijk tegen als ik het zo snel bekijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat werd nergens gesteld. De boventoon voeren.
Ik zeg toch: nu maar hopen dat er geen boeven komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef je adres maar. Dan kom ik vanavond wel even langs.
Zijn wij tegelijk jarig?quote:
Wij zijn echt zusjes, het kan niet andersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof, dan hebben we ook nog eens hetzelfde sterrenbeeld. Ik was 2 weken geleden over een half jaar jarig
Ik alweer over een paar dagenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig.quote:
Subtiele hint hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
De vraag is: wil ik wel zijn gezelschap?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien heeft Ludo wel zin om langs te komen, je gezelschap te houden.
Van mij mag je hoor. Geweldige mensen mogen datquote:
Nee, ik doe niet aan kliekjesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij ook mag meedoen mag het dan wel?
Ah, is er ook een clubje voor e-players? Of mag je daar als IRL-player niet bij?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn mede-eplayert moet niet teveel uit de school klappen natuurlijk.
Eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn mede-eplayert moet niet teveel uit de school klappen natuurlijk.
Wacht maar tot er meer regulars zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Sebas. het volgende:
Mwah, dat valt nu ook behoorlijk tegen als ik het zo snel bekijk
Howl!quote:
Dus je ziet mij als boef?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zeg toch: nu maar hopen dat er geen boeven komen.
fixedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want als er vanavond iets met mij gebeurt, dan weten jullie dat ik niet alleen thuis was!
Sorry, Trance Energy vanavond.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien heeft Ludo wel zin om langs te komen, je gezelschap te houden.
Tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
Wij zijn echt zusjes, het kan niet anders [ afbeelding ]
Das heel aardig van je, maar dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je ziet mij als boef?![]()
Ik wilde je nog wel gezelschap komen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |