noteert een pluspuntje voor vencodarkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
Btw, waarom doet U2 altijd alsof ze een nieuwe plaat uitbrengen terwijl die kleremuziek áltijd hetzelfde klinkt?
Ik haaaaaaaat U2.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog niks van gehoord. Het enige wat ik van U2 leuk vind is de nummers die ze gemaakt hebben in de jaren tachtig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:20 schreef vencodark het volgende:
Btw, waarom doet U2 altijd alsof ze een nieuwe plaat uitbrengen terwijl die kleremuziek áltijd hetzelfde klinkt?
Ik haaaaaaaat U2.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat absoluut welquote:
[Singles] Waar ICTers en psychologen de boventoon voerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
PM je adres maar eventjes als je wilt, dan ga ik hem zoeken
Maar het is echt een fijn boek. Oke, wel dik enzo, maar wel tof
Ja hoor. 5 minuten. En die 5 minuten zijn nu om. Dus hop weer aan het werk.quote:
Mijn bovenburen hebben het dak. Ik heb alleen een plafond.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je ook een dak, ramen en voordeur?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Waar ICTers en psychologen de boventoon voeren
Komt helaas maar 1x in het jaar voor maar dan zijn we ook meteen de hele dag bezig met schoonmaken.quote:
Faal. Ik ben geen van beide.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, dit was nog van mijn HBO opleiding schatjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
kan je ook weer bellen dan of dat nog niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat absoluut welMaar heb nu in iedergeval een wekker maandag
Ik hoor zelden muziek die ik niet wil horen hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:20 schreef vencodark het volgende:
Ik haaaaaaaat U2.![]()
![]()
![]()
![]()
Crap dan zit ik hier dus dik verkeerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook belangrijk!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat absoluut welMaar heb nu in iedergeval een wekker maandag
Ook tof!quote:
Fail, nooit met "waar" beginnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Is er verschil tussen die twee dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben het dak. Ik heb alleen een plafond.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap dan zit ik hier dus dik verkeerd
Heyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je ook weer bellen dan of dat nog niet?
hoi allemaal trouwens?
Ik ben eigenlijk ook geen echte ICTer meer sinds mijn overstap.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap dan zit ik hier dus dik verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |