Wat aso!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef Q. het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag mijn hele appartement schoon gemaakt.
kom maar maken met je cameraquote:
quote:
quote:
Van haar? Dat ze niet bij jou heeft schoongemaakt? Ze wil het zelf, vind dat ik het niet goed genoeg doe. Valt ook wat van te zeggen trouwens maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Of ik maak er geen tijd voor, dat kan het ook zijn.quote:
mijn huis is ook een flatquote:
Maar maar maar, ik weet niet of ik hem wil verkopen hoor!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik ga ff zoeken welke ik nu precies moet hebben.
Dat vind je vast niet erg dat zij dat gedaan heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef Q. het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag mijn hele appartement schoon gemaakt.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij niet vaak een huis schoonmaakt.Pauze is belangrijk!!
Dat is dan toch meer een huis dan die van mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn huis is ook een flat![]()
een maisonnette zelfs
Ik ging er ook niet direct van uit dat je hm ging verkopen hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik weet niet of ik hem wil verkopen hoor!![]()
![]()
Ja, of je moet hem lenen?
Hij is namelijk fijn
Heb er overigens wel een samenvatting van gekocht, die kan ik wel mailen
Vet, heb ik ook!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn huis is ook een flat![]()
een maisonnette zelfs
Haha, je hebt mazzelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Van haar? Dat ze niet bij jou heeft schoongemaakt? Ze wil het zelf, vind dat ik het niet goed genoeg doe. Valt ook wat van te zeggen trouwens maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Of ik maak er geen tijd voor, dat kan het ook zijn.
Nee, dan ga ik naar Bredaquote:
PM je adres maar eventjes als je wilt, dan ga ik hem zoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ging er ook niet direct van uit dat je hm ging verkopen hoor.![]()
Maar toch is het handig om te weten dat het om hetzelfde boek gaat.Als je die samenvatting wil mailen zou dat al heel tof zijn.
heb je ook een dak, ramen en voordeur?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is dan toch meer een huis dan die van mij.
quote:
mag ik ook ff zitten afentoe!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon tijd maken dus. Je had nu ook de zolder kunnen doen ipv te fokken.
opladenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |