Aaahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Technisch bedrijfskundige, naja in opleiding dan
Ha! Ik ben een ICT'er.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Techno het volgende:
[Singles] Waar ICTers en psychologen de boventoon voeren
Mwah, dat valt nu ook behoorlijk tegen als ik het zo snel bekijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat werd nergens gesteld. De boventoon voeren.
Ik zeg toch: nu maar hopen dat er geen boeven komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef je adres maar. Dan kom ik vanavond wel even langs.
Zijn wij tegelijk jarig?quote:
Wij zijn echt zusjes, het kan niet andersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof, dan hebben we ook nog eens hetzelfde sterrenbeeld. Ik was 2 weken geleden over een half jaar jarig
Ik alweer over een paar dagenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben over een half jaar jarig![]()
[ja, niet boeiend, maar toch]
Gelukkig.quote:
Subtiele hint hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
Gut, ik ben home alone vanavond. Als er nu maar geen boeven komen.
De vraag is: wil ik wel zijn gezelschap?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien heeft Ludo wel zin om langs te komen, je gezelschap te houden.
Van mij mag je hoor. Geweldige mensen mogen datquote:
Nee, ik doe niet aan kliekjesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij ook mag meedoen mag het dan wel?
Ah, is er ook een clubje voor e-players? Of mag je daar als IRL-player niet bij?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn mede-eplayert moet niet teveel uit de school klappen natuurlijk.
Eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn mede-eplayert moet niet teveel uit de school klappen natuurlijk.
Wacht maar tot er meer regulars zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Sebas. het volgende:
Mwah, dat valt nu ook behoorlijk tegen als ik het zo snel bekijk
Howl!quote:
Dus je ziet mij als boef?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zeg toch: nu maar hopen dat er geen boeven komen.
fixedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want als er vanavond iets met mij gebeurt, dan weten jullie dat ik niet alleen thuis was!
Sorry, Trance Energy vanavond.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien heeft Ludo wel zin om langs te komen, je gezelschap te houden.
Tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
Wij zijn echt zusjes, het kan niet anders [ afbeelding ]
Das heel aardig van je, maar dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je ziet mij als boef?![]()
Ik wilde je nog wel gezelschap komen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |