quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je ook weer bellen dan of dat nog niet?
hoi allemaal trouwens?
Hoiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je ook weer bellen dan of dat nog niet?
hoi allemaal trouwens?
Waarheen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Zullen we m aar ergens anders heen dan?
Ik had geen zin weer een cd'tje te draaien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor zelden muziek die ik niet wil horen hoor.Gewoon geen radio-onzin enzo luisteren.
dat ben ik allemaal heul niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dit was nog van mijn HBO opleiding schatje
En ook voor haar HBO
[Singles] Waar ICTers en Social Workers de boventoon voeren
Welles!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, als je het nader beschouwd.
Vrij weinig, aangezien jij met het idee kwam weg te gaanquote:
Wat nu? Gaan we onze eigen kliek vormen?quote:
Je heet toch geen Sebastiaan en woont in Dordrecht?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Zullen we m aar ergens anders heen dan?
50% score!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je heet toch geen Sebastiaan en woont in Dordrecht?
Dat mag niet van Sedanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat nu? Gaan we onze eigen kliek vormen?
Als je nu eerst z'n profiel bekijkt...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je heet toch geen Sebastiaan en woont in Dordrecht?
jaja....quote:
Ik doe ook mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, blijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MP3. Ik heb er hier zo'n 10.000, geen radio nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had geen zin weer een cd'tje te draaien.
Haha, dat klinkt allemaal erg gezellig! Fijne avond!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaja....
maar ik ga weer... ben bezig met wijn drinken en oude brokkelkaas eten en dat moet met volle aandacht he
Oh en er zit ook nog iemand naast die misschien ook aandacht wil misschien dan he....
doeg allemaal fijne avond
Ja, omdat hier alleen maar ICT'ers en psychologen horen, hoorde ik van iemand.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrij weinig, aangezien jij met het idee kwam weg te gaan
Wachtrij? Gewoon voordringen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef Ludootje het volgende:
Bij welke vrouw hier is de wachtrij het kortst?
Tof! Have fun!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaja....
maar ik ga weer... ben bezig met wijn drinken en oude brokkelkaas eten en dat moet met volle aandacht he
Oh en er zit ook nog iemand naast die misschien ook aandacht wil misschien dan he....
doeg allemaal fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |