Je vergeet dat in dit soort topics verstand van zaken er niet echt toe doet. Ze zijn vooral therapeutisch bedoeld om complotten en frustratie te spugenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:42 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik het idee dat Bosbeetle veel meer verstand van zaken heeft dan jou Lambiekje, en om dan te gaan schelden is wel een enorm teken van zwakte.
Oh, dat is niet de indruk die ik heb. Hij is de enige die standpunten durft te onderbouwen zonder naar allerlei shady CT-sites te verwijzen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je mag het denken maar hij is een liegbeest en dat wet meneer best.
het grondbeginsel van de Fraude van meneer Gallo lijkt mij al meer dan voldoende. Daarnaast is HIV nog nooit gevonden in een menselijk lichaam. een griepvirus is al geavanceerder.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:45 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh, dat is niet de indruk die ik wil hebben. Hij is de enige die standpunten durft te onderbouwen zonder naar allerlei shady CT-sites te verwijzen.
Ik zit nog steeds te wachten totdat je laat zien welk onderzoek je gepleegd hebt overigens.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Een western blot is het overbrengen van eiwitten op een PAGE gel dus gescheiden op grootte naar een membraan. Daarna kan dat membraan behandelt worden met een antilichaam en dat antilichaam kan aangetoond worden. Dus kun je zien of het eiwit er zit en of het op de goede hoogte zit.
ELISA is bijna hetzelfde alleen dan is het met ongescheiden eiwitten in een 96 well plaat dus daar kun je de grootte niet zien maar wel of het er wel of niet zit.
In plaats van EM kun je ook immunoEM doen, dan gebruik je antilichamen die aan goud deeltje gekoppeld zijn en dan kun je de eiwitten labelen. Net als op blot.
Plaatjes volgen ik moet ze even uit een artikel rippen
quote:Not too long ago I got in touch with Hanz Gelderblom, a renouned electron microscopist. The Perth Group have tried to use some of his review articles to state that HIV should be visible under EM of plasma samples. Since no such EM has been published, therefore HIV cannot exist (a ludicrous statement however you look at it).
Geef nou eens gewoon antwoord!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het grondbeginsel van de Fraude van meneer Gallo lijkt mij al meer dan voldoende. Daarnaast is HIV nog nooit gevonden in een menselijk lichaam. een griepvirus is al geavanceerder.
HIV voldoet aan geen enkele klassiek beeld hoe een virus zich gedraagd.
Wat een onkunde is er weer hier.
Ja logisch als je HIV niet kunt zien in het plasma van de patient bestaat het niet. EM is een erg lastige techniek Je kijkt naar zo'n klein deeltje. Een patient heeft een paar liter plasma waar wel virus in zit maar ook veel meer. Om dan virus te zoeken met EM is zoeken naar een naald in een hooiberg. Dat neemt niet weg dat als je een signaal ziet met ELISA dat ook een bewijs is dat het virus bestaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[Not too long ago I got in touch with Hanz Gelderblom, a renouned electron microscopist. The Perth Group have tried to use some of his review articles to state that HIV should be visible under EM of plasma samples. Since no such EM has been published, therefore HIV cannot exist (a ludicrous statement however you look at it).]
Hmm, maar Meneer Gallo is niet de enige, Gallo en Montagnier hebben onafhankelijk van elkaar het HIV ontdekt. Dat is wel heel veel toeval voor een virus dat niet bestaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het grondbeginsel van de Fraude van meneer Gallo lijkt mij al meer dan voldoende.
De aanwezigheid van HIV is meerdere malen door middel van PCR aangetoond. Dat jij daar niet aan wil, of het bewijs daarvoor links wil laten liggen is je eigen probleem.quote:Daarnaast is HIV nog nooit gevonden in een menselijk lichaam. een griepvirus is al geavanceerder.
Je hebt het nu over Koch neem ik aan? Koch houdt ook geen rekening met asymptomatische dragers van virussen.quote:HIV voldoet aan geen enkele klassiek beeld hoe een virus zich gedraagd.
Inderdaad. Dat kan je wel zeggen.quote:Wat een onkunde is er weer hier.
Maar die eeuwige langspeelplaat van jullie is prettig om te lezen ?quote:Je vergeet dat in dit soort topics verstand van zaken er niet echt toe doet. Ze zijn vooral therapeutisch bedoeld om complotten en frustratie te spugen Kijk maar hoe stelselmatig Lambiekje bepaalde informatie negeert, en alles wat hij niet kan verklaren valt onder de noemer "liegen, complot, indoctrinatie" of weet ik wat.
Het is onmogelijk om in Lambiekjes universum zijn mening te weerleggen.
Nou. door hem te infecteren met HIV en hopen (want het gebeurt niet altijd is me verteld, correct me if i'm wrong) dat hij AIDS krijgt. Denk dat hij dan wel in een hoekje zit te schelden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat de volgende vraag relevant is aan Lambiekje: hoe zouden mensen kunnen aantonen dat je ongelijk hebt? Hoe zouden mensen jouw claims kunnen weerleggen?
ja en.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
hier zie je het eiwit GAG van het HIV virus gelabeld met goud die kleine zwarte puntjes. eerst in de cel en later zie je de budding van het virus en de incorporatie van het GAG eiwit.
bron:
Milan V. Nermuta, 1, Wei-Hong Zhangb, Garry Francisa, Fedor Image iamporc, Yuko Morikawad and Ian M. Jonese Time Course of Gag Protein Assembly in HIV-1-Infected Cells: A Study by Immunoelectron Microscopy Virology, Volume 305, Issue 1, 5 January 2003, Pages 219-227
Ik weet niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:06 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Maar die eeuwige langspeelplaat van jullie is prettig om te lezen ?
Goede vraag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat de volgende vraag relevant is aan Lambiekje: hoe zouden mensen kunnen aantonen dat je ongelijk hebt? Hoe zouden mensen jouw claims kunnen weerleggen?
Inhoudelijk reageren, Lambiekje. Inhoudelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en.
Dat maakt de HIV test dus alleen maar ongeloofwaardiger.
Dit zijn allemaal kunstgrepen om de AIDS-instituut draaiend te houden.
Feit is en blijft dat alleen de mensen die de cocktails ziek worden. mensen die stoppen met de ongein worden beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens dat plaatje is uit 2003 dus al vrij oud, maar ik kan niet aan de indruk ontkomen dat de meeste dingen die jij citeerd uit begin jaren 80 komen.
quote:Het is onmogelijk om in Lambiekjes universum zijn mening te weerleggen.
quote:Ik weet niet wat je bedoelt Ik zie hier een enorme dosis drogredenatie van Lambiekjes kant. Is het zo gek om een fatsoenlijke discussiewijze te verwachten hier,
Ik denk dat je dat antwoord zelf al weet na al die jaren maar ik bespeur meer iets anders wat je een prettige bezigheid vind lambiekje als makkelijk slachtoffer continu onderuit te halen.quote:Is dit onredelijk van mij om te verwachten?
Geloofwaardige bron met cijfers s.v.p.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat alleen de mensen die de cocktails ziek worden. mensen die stoppen met de ongein worden beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |