Precies, deze auto is er alleen maar voor dat ik wat meer vrijheid heb ik als ik doordeweeks overdag alleen ben met de kinderen en/ofm niet door weer en wind met de fiets of lopend naar school hoef. Voor lange ritten enz. hebben we natuurlijk onze "hoofdauto".quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:01 schreef Raissa het volgende:
Als je hem toch op de bijrijdersstoel zet maakt een 3 of 5 deurs natuurlijk niets uitWij zetten Mila op de achterbank vanwege het isofix systeem (daarmee zit de maxicosi vast aan het chassis van de auto)
Lekker dat jullie morgen gaan kijken Diaan!
Zal ik een stukje voor je filmen??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee nooit, maar dat moet wel echt heel tof zijn.Ik ben alleen niet zo'n festivaltype.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:13 schreef PM-girl het volgende:
Estrys, fijn is dat, even alleen de stad in!
Ik geniet daar zelf ook van, ik heb bijna nooit de gelegenheid daarvoor. Ik vind het dus echt luxe als ik op mijn gemakje door de HEMA kan struinen.
Tof dat je de auto hebt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben de auto gekocht![]()
a.s. zaterdag krijg ik hem al. Heerlijk gevoel..... en de kaartjes voor Pinkpop zijn besteld!!
Freecell hoe ging het vandaag?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof dat je de auto hebt!
Vandaag ging echt lekker, samen halve huis schoongemaakt en op de kop gezet, lekker met de plantjes bezig geweest en nu weer knallende koppijn![]()
Het wordt toch tijd dat ik leer wat 'rustig aan' is
Veel plezier nog deze laatste week en natuurlijk volgende week op vakantie... ik heb nog precies 4 weken.... maar worden wel drukke weken dus die zullen wel voorbij schieten.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:10 schreef Estrys het volgende:
Deze mama is aan haar laatste officiële verlof week begonnen. Volgende week nog vakantie en dan mogen we weer aan de bak. Ach ja, aan alles komt een eind zullen we maar zeggen.
Verder denk ik dat ik mijn eisprong weer heb gehad vorige week dus ik vrees dat ik volgende week ongesteld ga worden. (Zoals ik al zei aan alles komt een eind) Dat krijg je als je van de borstvoeding afstapt, tenminste dat zegt de verloskundige. Ik moet ook nog eens goed na gaan denken over anticonceptie. Moeilijk moeilijk wat ik ga doen, in ieder geval geen pil.
Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ú tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel plezier nog deze laatste week en natuurlijk volgende week op vakantie... ik heb nog precies 4 weken.... maar worden wel drukke weken dus die zullen wel voorbij schieten.
Wat anticonceptie betreft, ik denk aan het Mirenaspiraaltje... heb ik goede ervaringen mee. Weet iemand hier of die vergoed wordt of dat je die zelf moet betalen? Ik moest hem de laatste keer (in 2004) wel zelf betalen.
Okay, wat vreemd, maar een collega van mij had dat ook, dat contiune vloeien... ik denk dat ik toch maar voor de Mirena ga, ik verwacht niet dat wij ooit nog bewust een 3e babietje willen gaan bakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef chacama het volgende:
[..]
Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ú tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.
En als jullie wel bewust een 3e babietje willen bakken dan laat je die mirena er toch gewoon uithalen?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, wat vreemd, maar een collega van mij had dat ook, dat contiune vloeien... ik denk dat ik toch maar voor de Mirena ga, ik verwacht niet dat wij ooit nog bewust een 3e babietje willen gaan bakken.
Denk dat aan je verzekering ligt, bij mijn verzekering is de vergoeding gewoon 100%.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef chacama het volgende:
[..]
Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ú tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.
Zoals we er nu in staan, willen we niet bewust een 3e babietje bakken... ik vind mezelf te oud wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
En als jullie wel bewust een 3e babietje willen bakken dan laat je die mirena er toch gewoon uithalen?
Ik zal het eens navragen, op de site van Menzis kan ik het eigenlijk niet zo 123 vinden. Ik ben wel uitgebreid verzekerd...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Denk dat aan je verzekering ligt, bij mijn verzekering is de vergoeding gewoon 100%.
quote:Vergoeding van anticonceptiva
Anticonceptiva (pil, spiraal, pessaria): de leeftijdsgrens tot 21 jaar komt te vervallen. Dit betekent dat verzekerden vanaf 21 jaar vanaf 1 januari 2008 ook recht hebben op vergoeding van deze kosten.
Dat is pech..Mirena weg?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:47 schreef E.T. het volgende:
Ik vind de mirena altijd een beetje 'eng'.. iets te vaak gehoord dat ie er ineens niet meer was
Ik heb hem ook gehad, heb hem eruit laten halen omdat ik hem met sexen altijd voelde en omdat ik steeds 3 weken ongesteld was en 1 week nietquote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb hem 2x gehad, maar 2x is ie niet weggeraakt.... en ik vond het erg prettig, werd bijna niet meer ongesteld..
Kan me voorstellen dat dat niets is dan, maar zat hij dan wel goed?? vast wel anders was je nog wel eerder zwanger geworden.. duh Ik heb er zelf nl. nooit iets van gevoeld.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehad, heb hem eruit laten halen omdat ik hem met sexen altijd voelde en omdat ik steeds 3 weken ongesteld was en 1 week nietIk ga denk ik de implanon laten zetten (die kan je iig niet voelen met sexen
)
* gaat even googlen/neuzen wat dat precies is..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
misschien dat er ook mensen zijn die baad hebben bij de nuvaring
Is een super ding! Alleen wederom niets voor mij, klote medicatiequote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
Geen baat bij.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Estrys het volgende:
Als ik met de nuvaring net zoveel zin heb als met de pil dan is het zeker veilig
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Estrys het volgende:
Als ik met de nuvaring net zoveel zin heb als met de pil dan is het zeker veilig
Dat heb ik met de mirena... maar hij zit er net in en heb er 90 euro voor moeten betalen (niet alles werd vergoed dus, ding kost 240 euro ofzo?) Binnenkort wel een her-overweging of het niet beter is om de mirena eruit te laten halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Estrys het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik toch maar gewoon weer een mirena spiraal neem...2x goed bevallen....
Ik was al aan het twijfelen over dat woord, maar wist niet zo snel welk ander woord te kiezen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch juist niet de bedoeling Diaan
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Nijna het volgende:
Ik had vanmiddag even de koek op. Hangerig meisje in tranen en toen hield ik het zelf ook niet droog meer... maar we zijn beiden weer opgedroogd inmiddels
Volgens mij kan het wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij kan je gewoon ongesteld worden als je bv geeft, toch??? (maar ik weet t niet zeker).
Maar zo snel al ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij kan je gewoon ongesteld worden als je bv geeft, toch??? (maar ik weet t niet zeker).
Mijn verloskundige zei ook dat een eerste bevalling wel 12 tot 24 uur kon durenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Dakota het volgende:
mijn vk zei dat het wel 4-8 maanden kon duren voordat ik weer ongesteld zou worden..
Mijn verhaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft 5 weken gevloeid, was 3!!! dagen klaar ermee en werd ongesteld![]()
Ik geef bv op verzoek, ook in de nacht...quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef E.T. het volgende:
MIbos, ik ben pas een keer ongesteld geweest maar dat was gewoon normaal![]()
Freecell, er zijn toch ook meer dan genoeg andere dingen waar je cyclus nog niet terug voor hoeft te zijn? (ik heb een paar maanden de minipil geslikt voor ik veertjes kreeg, maar toen was er ook nog geen cyclus te bekennen hoor)
Ongesteld worden tijdens borstvoeding kan sterk samenhangen met het aantal nachtvoedingen. Google maar eens o'p LAM-methode (niet aan te bevelen als anticonceptiemethode trouwens!)
maar meestal duurt het bij borstvoeding een stuk langer dan bij flesvoedingquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef Estrys het volgende:
Het is voor iedereen anders wanneer de cyclus weer op gang komt, al geef je aan een stuk door borstvoeding, dan nog kan het volgens mij.
je zegt het goed, meestalquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
maar meestal duurt het bij borstvoeding een stuk langer dan bij flesvoeding
Inderdaad dat is echt een volksverhuizing.. wij gaan eind april een lang weekend weg... en dan hebben wij ook nog Twan die meegaat... vraag me af of we wel alles meekrijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van wat er mee moet op vakantie voor Seb. Sjonge jonge, vraag me af waar ik mijn eigen spullen ga laten. Wat een volksverhuizing met zo'n kleintje.
Mijn laatste weekje verlofen ik vind het heerlijk. Lekker weer een ritme met werken en zo, tenminste dat hoop ik.
![]()
Ingrid je zou even met je HA kunnen overleggen en je situatie uitleggen. Ik heb ook bij sommige pillen ontzettend last van mn huid en bij anderen helemaal niet. Ook je gemoedstoestand kan met de hormoonsamenstelling van je pil te maken hebben. Meeste huisartsen doen niet zo moeilijk over het voorschrijven van een andere pilquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn Raissa!
Ik ben nu bijna een maand weer aan de pil. En sinds een week of 3 ineens pukkels in mijn gezicht. Sowieso gevoelige huid ineens, veel jeuk. Vraag me af of het toeval is, of dat het door de pil komt.
Helaas moet ik wel een aantal maanden aan de pil, voordat Djeez gesteriliseerd wordt. Heb liever geen extra hormonen meer in mijn lijf. Heb het idee dat dat voor mijn gemoedstoestand niet altijd even goed is.
Ja, mensen doen dat (was dit voor in SC bedoelt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Troel het volgende:
Blegh, het lijkt wel alsof er iets mis is met de telefooncentrale, er blijven maar mensen bellen vandaag
Oja, dat had ik nog willen editten: ik wilde zeggen dat ik daardoor eigenlijk nauwelijks aan mijn werk toekwam en dus andere dingen aan het doen wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, mensen doen dat (was dit voor in SC bedoelt?). Maar hoe gaat het verder met je?
Dakota, beterschap.
Dat is niet zo lekker Dakoot! Beterschap!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:56 schreef Dakota het volgende:
Zo, net terug van de dokter. Heb de verklaring voor mijn bewusteloos zijn van vorige week
Ik heb een maagzweerIk dacht dat dat alleen voor opa's en oma's was
Ik had de afgelopen dagen veel pijnlijke steken in mn maag dus toch maar even laten checken..
Nou, de ha zegt dat het 3 maanden duurt voordat je lichaam eraan gewend is. Dus heeft het weinig nut.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ingrid je zou even met je HA kunnen overleggen en je situatie uitleggen. Ik heb ook bij sommige pillen ontzettend last van mn huid en bij anderen helemaal niet. Ook je gemoedstoestand kan met de hormoonsamenstelling van je pil te maken hebben. Meeste huisartsen doen niet zo moeilijk over het voorschrijven van een andere pil
Ja, eigenlijk ben ik gewoon bang om aan te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, tis vast spiegies![]()
Ik moet na een glas melk al een rennie
Hè bah.. Snap dat je op die manier geen zin heb om in bad te liggen, dan lig je nog niet relaxedquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef Estrys het volgende:
Nou op die manier heb ik weinig zin om in bad te gaan Troelmaar bedankt voor de tip. Ik heb mezelf gewoon weer teveel ' moetjes' opgelegd vandaag. Maar met een kind gaat het gewoon niet altijd zoals je wil en daar raak ik soms een beetje van in de stress. Met een vette hoofdpijn als gevolg waardoor ik alles nog minder goed weet te relativeren. En Seb doet de hele middag al niks anders als spugen en kokhalzen, en daarna weer huilen. Waardoor hij vanaf de voeding om half twee dus al klaarwakker is.
Het is huilen, spugen enzovoort
nee, van t maagzuur! Rennies zijn prima en kan je heel vaak gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef bixister het volgende:
veel plezier diaan!
dakota, jee, een maagzweer! en die heb je van teveel rennies gekregen, zeg je? (m'n man is een fervent rennies-gebruiker, ik zal 'm nog maar weer es een keertje waarschuwen dat 't toch echt niet goed is).
Dat een weeeenstorm veel zwaarder is in mijn ogen de grootste onzin die er bestaat. Punt 1 is de pijn voor iedereen anders. Punt 2 Ik had ook een weeen storm (dat wist ik alleen op dat moment niet) Dat is wel extreem heftig ja dat klopt maar dan duurt de bevalling over het algemeen ook geen 42 uur. Als ze nou 42 uur een weeenstorm had gehad dan zou ik zeggen oke. Maar een weeenstorm heet niet voor niks een storm. Ik heb nog nooit iemand gehoord die 24 uur achter elkaar een weeenstorm had, of kan dat wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Reinhilde het volgende:
We hadden het over het krijgen van nog een kindje. Dat ik heelgraag een tweede wil (ooit) maar dat ik nu wel een beetje op zag tegen de bevalling. Toen kwam die opmerking. Ik vond het zo raar, heb nog gezegd: 'ik heb eerst 42 uur weeen gehad, en toen een ks, dat is best wel zwaar' maar ook daar was ze het niet mee eens, zij had immers een weeenstorm gehad dat was veel zwaarder.
Als de verdoving is uitgewerkt? Ik kon meteen weer etenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
ennuh uhm hoelang duurt het voor je weer normaal kan eten na een wortelkanaalbehandeling?
Ow zo herkenbaar dat dubbele gevoel. Seb gaat hier niet wennen op het KDV omdat we volgende week op vakantie gaan en hij kon twee uurtjes komen wennen en dat vond ik zo'n gedoe voor twee uurtjes. Ik werk op 5 minuten afstand dus dat wennen doet hij gewoon als ik moet werken. Ik heb officieel na vandaag nog 2 dagen verlof (en een vakantiedag)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:49 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, wat vervelend. Naast wat die vriendin zegt over een ks niet klopt, is het ook het gevoel dat een vriendschap eraan gaat. Heel jammer.![]()
Nog 2 weken verlof en dan moet ik weer werken. Ik vind dat heel dubbel. Aan de ene kant ben ik wel blij, weer lekker naar mijn collega's toe, mijn wereld wordt weer wat groter en ik heb leuk werk. Maar ik vind het wel erg moeilijk om niet bij Fee te zijn. Net zoals in het begin bij Ive. Kon ik Fee maar meenemen naar mijn werk. Volgende week gaat fee oefenen op het kdv. Ben benieuwd of ik het droog hou.
Dinsdag word ik 30 en ga ik met mijn man uit eten. Dat wil hij graag, even weg van thuis en tijd voor ons 2-en. En dat snap ik goed en als ik er ben is het vast heel leuk, maar toch he, ik vind het niet fijn weg te zijn van Fee.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als de verdoving is uitgewerkt? Ik kon meteen weer eten
Aha okequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij was dat dezelfde dag nog? Ik heb daar helemaal geen pijn aan gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
De verdoving is al sinds maandag-avond uitgewerktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Reinhilde het volgende:
LL, ik hoop dat je straks geen pijn hebt als de verdoving uitgewerkt is!
Soms wel, niet altijd. Dus dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
...
Davinia, wat vervelend zeg... is hij ook heel negatief ingesteld?
Brood en tomatenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, lekker naar buiten geweest, ook nog wat gekocht?
Wij hebben gisteren de auto opgehaaldvandaag gaan we even door de wasstraat, hij is behoorlijk vies en vanbinnen moet even gestofzuigd worden... nu moet het mijn autootje gaan worden. Dus we gaan op zoek naar leuke en originele (band) stickers
![]()
Heel belangrijk brood en tomatenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Brood en tomatenOh en een cadeautje voor een goede vriend.
Wat leuk dat je je auto hebt!! Een vriendin van mij had een auto helemaal vol geschilderd met bloemen, hele grote bloemen, ik weet niet waarom maar ik vind het ook wel wat voor jou
Vannacht is Vivi d'r moeder overleden.quote:Dikke kus van mij, alle berichtjes zijn heel fijn om te lezen, geef dat maar door op Fok ook![]()
En die ook zo lief was voor mensen die het moeilijk hadden. Weet nog wel dat ze in het engeltjestopic zo meelevend postte. En ook spontaan een voorstel deed om samen te gaan uitwaaien op het strand.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef Noli. het volgende:
Ik moet bij Zagreb steeds terug denken aan toen Vivi zwanger was van Dean, die verschrikkelijke trotse oma-to-be..
Hmm lastig hoor. Misschien maar gewoon eens een gesprek met hem aangaan en vragen waarom hij dat wil... het blijft natuurlijk ook altijd lastig voor zo'n ventje dat schipperen tussen papa en mama.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
waarom weet ik niet. misschien moet ik het eens vragen
misschien omdat daar de rest van zijn familie woont.
misschien omdat hij ze haast nooit/ weinig ziet.
misschien omdat hij ze mist.
hij zegt het in elk geval niet omdat hij boos op me is, want dat is hij eigenlijk nooit.
Ow dat steekt nog meer dan... kinderen zijn ook zo solidair, of ze hebben dat niet zo in de gaten. Pfff blijft erg lastig hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
heel diep van binnen heb ik er gewoon moeite mee dat hij er wil wonen, juist omdat ze nooit wat van zich laten horen. ze schrijven nooit, (oke, twee keer per jaar een kaartje), en bellen nooit.
mailen doen ze alleen maar als ik of luca mail. ik moet altijd vragen of ze m niet eens komen halen. dat zullen ze nooit uit zichzelf doen.
en dan wil hij daar gaan wonen.
dat bedoel ik eigenlijk.
Dat komt ook hard aan, ik ken het en ik kan me voorstellen dat je erover loopt te piekeren. Het is misschien toch het beste om het gewoon met Luca te bespreken. Hoe oud is Luca nu??quote:Op maandag 23 maart 2009 10:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil echt niet klagen of de andere partij zwart maken
maar op de één of andere manier viel die opmerking dit weekend weer heel erg hard binnen.
ik loop er de hele tijd alweer over te piekeren
Okay, dan heeft hij nog even. Net als eerder gezegd: ik zou het even met hem bespreken. Je kunt dan ook zeggen dat jullie het zullen gaan bekijken als hij 12, de optie dus nog gewoon even openlaten en niet meteen de deur dichtgooien.quote:
Ik denk dat niemand, maar dan ook echt niemand, het idee heeft dat jij hem kwijt wilt hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
het voelt altijd of ik m kwijt wil, maar van mij hoeftie niet weg.
nee, ik ben er zeker van dat hij het niet doet om te schoppen tegen thuis. we zijn namelijk nooit boos op elkaar. hij heeft geen reden om daarmee te dreigen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Lishe het volgende:
Lady, uit jouw stukjes hier is nog nooit gebleken dat jij hem kwijt zou willen hoor! Maar wat moeilijk. Goed dat je hem serieus neemt daarin. Zou het ergens ook niet het schoppen tegen thuis zijn? Een dreigement wat hij kan gebruiken omdat het ne eenmaal kan?
Heel veel sterkte.
t is ook heel moeilijk. ik kan er absoluut niet over praten met mijn vriend.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje Lady-wrb, wat ontzettend moeilijk zeg, jeetje! Sterkte ermee!
Zo balen zeg. Is het de vorige keer niet goed gegaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:00 schreef Reinhilde het volgende:
Waarom zegt hij dat hij daar wilt wonen vanaf z'n 12e? Weet hij dat hij dan zelf de keus mag maken?
Diaan, weer aan mn voet ja. Zelfde teen.
Is dat niet iets wat gewoon nog bij de leeftijd hoort en niet zozeer met het PDD te maken heeft? Als ik kijk naar kinderen in mijn omgeving van die leeftijd hebben ze daar allemaal last van en hebben ze toch echt niet allemaal PDD.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:36 schreef Belana het volgende:
lady, luca heeft met zijn pdd nos natuurlijk een bijzonder slecht inlevingsvermogen, dat maakt het ook nog eens moeilijk om erover te praten. Ik zie dat bij Nick zijn oudste zoon ook, een enorm egocentrisme en niet kunnen overzien wat de gevolgen van dingen zijn. heel frustrerend kan dat zijn. het is gelukkig nog ver weg allemaal en ik zou er gewoon maar niet te veel op in gaan, ik heb gemerkt dat dat iig voor mezelf het beste werkt omdat je dan niet zo gefrustreerd raakt.
Ik denk dat dat deels wel aan de leeftijd ligt, maar dat pdd-nos dit nog wel kan versterken, maar ik ken Luca natuurlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat gewoon nog bij de leeftijd hoort en niet zozeer met het PDD te maken heeft? Als ik kijk naar kinderen in mijn omgeving van die leeftijd hebben ze daar allemaal last van en hebben ze toch echt niet allemaal PDD.
dat is nou net 1 van die dingen die aan autisme verwante stoornissen zo moeilijk maakt, veel gedrag is op het oog normaal, bij de leeftijd horend , maar er zit iets in wat toch niet "klopt" of extremer is oid.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat gewoon nog bij de leeftijd hoort en niet zozeer met het PDD te maken heeft? Als ik kijk naar kinderen in mijn omgeving van die leeftijd hebben ze daar allemaal last van en hebben ze toch echt niet allemaal PDD.
Pfff ja dat is wel een andere situatie en wordt het ook tijd dat de amandelen verwijderd worden. Jammer dat het niet op de normale kindermanier kan...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef Mibos2 het volgende:
Diaan als het goed is wordt ze eindelijk beter. Ze is al af en aan vanaf januari aan de antibiotica en nu al weer een week op ondersteunende ab. Dus echt fit is ze ook niet. Alleen het probleem is dat ze niet op de normale kindermanier geopereerd kan worden met het oog op extreme nabloedingen en die doen ze niet overal dus het is even een gepuzzel waar ze het beste af is.
Ach gossie, wat zielig. Wat kunnen kinderen toch hard zijn onder elkaar... knuffel voor Sander!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even janken hier. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even janken hier. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |