Hè bah.. Snap dat je op die manier geen zin heb om in bad te liggen, dan lig je nog niet relaxedquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef Estrys het volgende:
Nou op die manier heb ik weinig zin om in bad te gaan Troelmaar bedankt voor de tip. Ik heb mezelf gewoon weer teveel ' moetjes' opgelegd vandaag. Maar met een kind gaat het gewoon niet altijd zoals je wil en daar raak ik soms een beetje van in de stress. Met een vette hoofdpijn als gevolg waardoor ik alles nog minder goed weet te relativeren. En Seb doet de hele middag al niks anders als spugen en kokhalzen, en daarna weer huilen. Waardoor hij vanaf de voeding om half twee dus al klaarwakker is.
Het is huilen, spugen enzovoort
nee, van t maagzuur! Rennies zijn prima en kan je heel vaak gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef bixister het volgende:
veel plezier diaan!
dakota, jee, een maagzweer! en die heb je van teveel rennies gekregen, zeg je? (m'n man is een fervent rennies-gebruiker, ik zal 'm nog maar weer es een keertje waarschuwen dat 't toch echt niet goed is).
Dat een weeeenstorm veel zwaarder is in mijn ogen de grootste onzin die er bestaat. Punt 1 is de pijn voor iedereen anders. Punt 2 Ik had ook een weeen storm (dat wist ik alleen op dat moment niet) Dat is wel extreem heftig ja dat klopt maar dan duurt de bevalling over het algemeen ook geen 42 uur. Als ze nou 42 uur een weeenstorm had gehad dan zou ik zeggen oke. Maar een weeenstorm heet niet voor niks een storm. Ik heb nog nooit iemand gehoord die 24 uur achter elkaar een weeenstorm had, of kan dat wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Reinhilde het volgende:
We hadden het over het krijgen van nog een kindje. Dat ik heelgraag een tweede wil (ooit) maar dat ik nu wel een beetje op zag tegen de bevalling. Toen kwam die opmerking. Ik vond het zo raar, heb nog gezegd: 'ik heb eerst 42 uur weeen gehad, en toen een ks, dat is best wel zwaar' maar ook daar was ze het niet mee eens, zij had immers een weeenstorm gehad dat was veel zwaarder.
Als de verdoving is uitgewerkt? Ik kon meteen weer etenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
ennuh uhm hoelang duurt het voor je weer normaal kan eten na een wortelkanaalbehandeling?
Ow zo herkenbaar dat dubbele gevoel. Seb gaat hier niet wennen op het KDV omdat we volgende week op vakantie gaan en hij kon twee uurtjes komen wennen en dat vond ik zo'n gedoe voor twee uurtjes. Ik werk op 5 minuten afstand dus dat wennen doet hij gewoon als ik moet werken. Ik heb officieel na vandaag nog 2 dagen verlof (en een vakantiedag)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:49 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, wat vervelend. Naast wat die vriendin zegt over een ks niet klopt, is het ook het gevoel dat een vriendschap eraan gaat. Heel jammer.![]()
Nog 2 weken verlof en dan moet ik weer werken. Ik vind dat heel dubbel. Aan de ene kant ben ik wel blij, weer lekker naar mijn collega's toe, mijn wereld wordt weer wat groter en ik heb leuk werk. Maar ik vind het wel erg moeilijk om niet bij Fee te zijn. Net zoals in het begin bij Ive. Kon ik Fee maar meenemen naar mijn werk. Volgende week gaat fee oefenen op het kdv. Ben benieuwd of ik het droog hou.
Dinsdag word ik 30 en ga ik met mijn man uit eten. Dat wil hij graag, even weg van thuis en tijd voor ons 2-en. En dat snap ik goed en als ik er ben is het vast heel leuk, maar toch he, ik vind het niet fijn weg te zijn van Fee.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als de verdoving is uitgewerkt? Ik kon meteen weer eten
Aha okequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij was dat dezelfde dag nog? Ik heb daar helemaal geen pijn aan gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
De verdoving is al sinds maandag-avond uitgewerktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Reinhilde het volgende:
LL, ik hoop dat je straks geen pijn hebt als de verdoving uitgewerkt is!
Soms wel, niet altijd. Dus dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
...
Davinia, wat vervelend zeg... is hij ook heel negatief ingesteld?
Brood en tomatenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, lekker naar buiten geweest, ook nog wat gekocht?
Wij hebben gisteren de auto opgehaaldvandaag gaan we even door de wasstraat, hij is behoorlijk vies en vanbinnen moet even gestofzuigd worden... nu moet het mijn autootje gaan worden. Dus we gaan op zoek naar leuke en originele (band) stickers
![]()
Heel belangrijk brood en tomatenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Brood en tomatenOh en een cadeautje voor een goede vriend.
Wat leuk dat je je auto hebt!! Een vriendin van mij had een auto helemaal vol geschilderd met bloemen, hele grote bloemen, ik weet niet waarom maar ik vind het ook wel wat voor jou
Vannacht is Vivi d'r moeder overleden.quote:Dikke kus van mij, alle berichtjes zijn heel fijn om te lezen, geef dat maar door op Fok ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |