abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66981590
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef Estrys het volgende:
Nou op die manier heb ik weinig zin om in bad te gaan Troel maar bedankt voor de tip. Ik heb mezelf gewoon weer teveel ' moetjes' opgelegd vandaag. Maar met een kind gaat het gewoon niet altijd zoals je wil en daar raak ik soms een beetje van in de stress. Met een vette hoofdpijn als gevolg waardoor ik alles nog minder goed weet te relativeren. En Seb doet de hele middag al niks anders als spugen en kokhalzen, en daarna weer huilen. Waardoor hij vanaf de voeding om half twee dus al klaarwakker is. Het is huilen, spugen enzovoort
Hè bah.. Snap dat je op die manier geen zin heb om in bad te liggen, dan lig je nog niet relaxed Ik hoop voor je dat je dag snel voorbij is en dat morgen een betere dag is!!
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:42:47 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66986992
Morgen ga ik met Lennon een rondje werk doen... eerst naar het werk van Peaceman en daarna naar mijn werk. Leuk, heb ik zin in...
Make love, not war ☮
pi_66993476
veel plezier diaan!

dakota, jee, een maagzweer! en die heb je van teveel rennies gekregen, zeg je? (m'n man is een fervent rennies-gebruiker, ik zal 'm nog maar weer es een keertje waarschuwen dat 't toch echt niet goed is).
pi_66993563
Amai, Dakota, een maagzweer!
pi_66993642
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef bixister het volgende:
veel plezier diaan!

dakota, jee, een maagzweer! en die heb je van teveel rennies gekregen, zeg je? (m'n man is een fervent rennies-gebruiker, ik zal 'm nog maar weer es een keertje waarschuwen dat 't toch echt niet goed is).
nee, van t maagzuur! Rennies zijn prima en kan je heel vaak gebruiken.
(als je kerel zoveel last heeft van maagzuur ..moet ie de dokter eens naar nexxium vragen, werkt 10 keer zo goed en lang..kwam ik pas erg laat tijdens de zwangerschap achter
Maar de zweer is dus door een veel veel veel teveel aan maagzuur. (terwijl ik daar sinds de bevalling geen last meer van heb gehad)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66993922
ja ik zeg al jaren dat ie er mee naar de huisarts moet maar hij is niet zo'n doktersganger...
beterschap gewenst in elk geval!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:52:25 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_66999229
ai een maagzweer ik heb ook regelmatig last van maagzuur, ik gebruik ranitidine (zantac) en dat helpt ook een stuk langer en beter dan rennies. Ik heb het inmiddels gelukkig zo afgebouwd dat ik het bijna niet meer nodig heb maar bix, je moet hem zeker eens naar de ha sturen. eigenwijze mannen he
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 13 maart 2009 @ 11:01:54 #108
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67001428
Nexium FTW! Echt fijn spul is dat, het werkt alleen iets minder snel dan Rennies enzo, maar wel veeel langer!

Volgens mijn vriendinnetje die apotheker is, kun ook beter Maalox gebruiken dan Rennies.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:03:18 #109
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67001474
Een maagzweer doet zeer! Ik duim voor je dat je er snel van af bent Koot!
Saartje
pi_67001601
mja met vlagen, het is vaak rustig maar bij alles wat ik eet of drink volgt er een 10 minutenlang steekfeest
wanna rub mah puppeh?!
pi_67001736
Afgelopen week had ik afgesproken met een vriendin. We kennen elkaar al sinds de middelbare school, zijn op hetzelfde punt in het leven (haar kindje is nu 8 maanden, ze hebben ook net een huis gekocht, etc).
Ik had haar nu al niet meer gezien sinds ze op kraamvisite was geweest in het ziekenhuis.

Ten eerste, kwam ze heel erg te laat. (als in: eerst een uur verschuiven (terwijl ik al in de stad was) en dan nog eens 40 minuten . Toen ze er eenmaal was, was het eigenlijk ook niet zo gezellig, ze zat me nog net niet af te kraken over Thomas en het feit dat hij zo hard groeit en sterk in zijn benen is, maar wel opmerkingen als: 'mijn baby is een dunne baby'. Haar kindje is 8 maanden, 70 cm en 7 kilo. Thomas is 3maanden, 63 cm en ook bijna 7 kilo. Nou en. Thomas krijgt borstvoeding. Dan mogen kindjes boven het gemiddelde lijntje zitten!
Ze maakte ook nog een opmerking dat 'een KS stelt niks voor, na 3 dagen doet het geen pijn meer' ( ) en dat ik het daar niet mee eens was kwam omdat zij veel nuchterder in het leven staat. ( ).
En nee, ze heeft zelf geen KS gehad, maar ze kende wel mensen.

Ik voelde me echt heel klote na die opmerking, je gaat toch twijfelen, 'ben ik een aansteller' maar ik weet heus wel dat een KS gewoon een zware operatie is, en dat ik me niet zo moet laten opfokken.
Ook de manier waarop ze met haar kindje om gaat (o.a. in een doek mee de kroeg in, en dan dronken worden) staat me zo tegen, en dan deze ontmoeting erbij opgeteld, geeft me een naar gevoel.

Ben ik veranderd? Is zij veranderd? Maar de vriendschap is wmb zo goed als over. En dat vind ik kut.
pi_67001983
Irritant zeg... iedereen weet toch wel dat je van een keizersnede minder goed herstelt en het meer pijn doet dan van een gewone bevalling, zelfs met hechtingen?
Misschien is het ook een soort van blindheid als het om lengte en gewicht gaat hoor, waarschijnlijk denkt ze dat haar eigen kindje perfect is en dat het zo hoort te zijn?
(elin is bijv 5 kilo en 62 cm en bijna 10 weken)
wanna rub mah puppeh?!
pi_67002192
wel heel jammer inderdaad, zeg. maar ik zou er ook niet zo'n zin meer in hebben als iemand zulke dingen tegen me zei, reinhilde. wat stom, dat over die keizersnede alleen al. was 't niet een momentopname, zit ze misschien niet lekker in haar vel door wat dan ook? is ze misschien om wat voor reden dan ook wat jaloers op je? en: wat heb je teruggezegd?
soms kunnen vriendschappen nou eenmaal over gaan, en zeker als je op zo'n basaal gebied (en gevoelig onderwerp, je eigen kind, je eigen moederschap) 't niet met elkaar eens blijkt te zijn kan dat ineens een enorme breukvlak betekenen. jammer maar helaas, denk ik...
pi_67002521
We hadden het over het krijgen van nog een kindje. Dat ik heelgraag een tweede wil (ooit) maar dat ik nu wel een beetje op zag tegen de bevalling. Toen kwam die opmerking. Ik vond het zo raar, heb nog gezegd: 'ik heb eerst 42 uur weeen gehad, en toen een ks, dat is best wel zwaar' maar ook daar was ze het niet mee eens, zij had immers een weeenstorm gehad dat was veel zwaarder.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze jaloers is op me. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik thuis ben bij Thomas, en het voor hun financieel niet haalbaar is dat zij thuis is. Maar ze hebben dan ook een veel groter huis, dus een hogere hypotheek. Keuzes. Ik heb gekozen voor thuis blijven en een kleiner huis. Maar ja.

Ik had nooit gedacht dat wij alsmoeders zo verschillend zouden zijn.
En dat ik dat zo moeilijk zou vinden.

Ik ga even uitwaaien met Thomas, nu ik het opgeschreven heb maalt het weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Reinhilde op 13-03-2009 15:24:02 ]
pi_67002707
ze klinkt gewoon heel ego-centrisch, haar werkelijkheid lijkt de enige voor haar. een beetje beperkt hoor! (had ze daar voorheen nooit last van?) en heel vervelend dat ze jouw verhaal kennelijk niet serieus neemt. ik vind het toch echt klinken alsof er iets anders speelt, maar ik kan er natuurlijk best naast zitten.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:45:14 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67005109
Nou ja, wat een raar gebeuren zeg.
Ik zou idd voorlopig het initiatief maar even van haar af laten komen, zou zelf geen zin hebben om er actief nog achteraan te gaan.
Ik vind het idd ook jaloersig klinken.
Vreemd zeg... En idd niet leuk.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:08:35 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67005839
Jemig Reinhilde! Dat zijn wel hele rare opmerkingen. Van wie dan ook, maar zeker van een vriendin onverwacht.
Wat jammer dat je de noodzaak voelde je te moeten verdedigen. Dat zou niet moeten hoeven.
Wat ongelofelijk rot dat ze geen oog had voor jou verhaal en hoe jij je bevalling ervaren hebt. Dat is zooooo persoonlijk. Maar er is ook geen "fout" in hoor. Het is geen examen.

Veel sterkte met het rondbreien in je hoofd van wat je liever anders had gezien.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67006681
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Reinhilde het volgende:
We hadden het over het krijgen van nog een kindje. Dat ik heelgraag een tweede wil (ooit) maar dat ik nu wel een beetje op zag tegen de bevalling. Toen kwam die opmerking. Ik vond het zo raar, heb nog gezegd: 'ik heb eerst 42 uur weeen gehad, en toen een ks, dat is best wel zwaar' maar ook daar was ze het niet mee eens, zij had immers een weeenstorm gehad dat was veel zwaarder.

Dat een weeeenstorm veel zwaarder is in mijn ogen de grootste onzin die er bestaat. Punt 1 is de pijn voor iedereen anders. Punt 2 Ik had ook een weeen storm (dat wist ik alleen op dat moment niet) Dat is wel extreem heftig ja dat klopt maar dan duurt de bevalling over het algemeen ook geen 42 uur. Als ze nou 42 uur een weeenstorm had gehad dan zou ik zeggen oke. Maar een weeenstorm heet niet voor niks een storm. Ik heb nog nooit iemand gehoord die 24 uur achter elkaar een weeenstorm had, of kan dat wel?
In ieder geval duurde de ontsluitingsweeen dan ook maar een goede 2 uur bij mij, ik zou voor geen goud met je willen ruilen Reinhilde, sorry dat ik het zeg. Maar 42 uur bevallen en dan eindigen in een ks gun ik niemand, nee geef mij maar een weeenstorm van 2 uur dan. Respect voor jou en ik kan me je angst goed voorstellen.

Jammer he dat een vriendschap dan ineens over lijkt te zijn. Ik heb hetzelfde met een vriendin die nog in een hele andere levensfase is terwijl ik wel ben doorgegroeid zeg maar.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67006963
Jeetje Reinhilde, denk je even leuk met elkaar gaan te zitten keuvel krijg je dit over je heen. Bewijst maar weer dat die vriendin niet over het vermogen beschikt dat iedere bevalling anders is en dat bij iedereen de pijngrens anders ligt. Op het moment sta je dan wel even met je bek vol tanden en overvalt het je, maar ga je er zelf nog wat over zeggen of laat je het op zijn beloop in afwachting tot zij weer contact opneemt?

ennuh uhm hoelang duurt het voor je weer normaal kan eten na een wortelkanaalbehandeling?
pi_67007071
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef LovelyLady het volgende:

ennuh uhm hoelang duurt het voor je weer normaal kan eten na een wortelkanaalbehandeling?
Als de verdoving is uitgewerkt? Ik kon meteen weer eten
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:46:38 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67007104
Bij mij was dat dezelfde dag nog? Ik heb daar helemaal geen pijn aan gehad.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:49:08 #122
108648 cattie
lieve moeder
pi_67007167
Reinhilde, wat vervelend. Naast wat die vriendin zegt over een ks niet klopt, is het ook het gevoel dat een vriendschap eraan gaat. Heel jammer.

Nog 2 weken verlof en dan moet ik weer werken. Ik vind dat heel dubbel. Aan de ene kant ben ik wel blij, weer lekker naar mijn collega's toe, mijn wereld wordt weer wat groter en ik heb leuk werk. Maar ik vind het wel erg moeilijk om niet bij Fee te zijn. Net zoals in het begin bij Ive. Kon ik Fee maar meenemen naar mijn werk. Volgende week gaat fee oefenen op het kdv. Ben benieuwd of ik het droog hou.
Dinsdag word ik 30 en ga ik met mijn man uit eten. Dat wil hij graag, even weg van thuis en tijd voor ons 2-en. En dat snap ik goed en als ik er ben is het vast heel leuk, maar toch he, ik vind het niet fijn weg te zijn van Fee.
pi_67007260
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:49 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, wat vervelend. Naast wat die vriendin zegt over een ks niet klopt, is het ook het gevoel dat een vriendschap eraan gaat. Heel jammer.

Nog 2 weken verlof en dan moet ik weer werken. Ik vind dat heel dubbel. Aan de ene kant ben ik wel blij, weer lekker naar mijn collega's toe, mijn wereld wordt weer wat groter en ik heb leuk werk. Maar ik vind het wel erg moeilijk om niet bij Fee te zijn. Net zoals in het begin bij Ive. Kon ik Fee maar meenemen naar mijn werk. Volgende week gaat fee oefenen op het kdv. Ben benieuwd of ik het droog hou.
Dinsdag word ik 30 en ga ik met mijn man uit eten. Dat wil hij graag, even weg van thuis en tijd voor ons 2-en. En dat snap ik goed en als ik er ben is het vast heel leuk, maar toch he, ik vind het niet fijn weg te zijn van Fee.
Ow zo herkenbaar dat dubbele gevoel. Seb gaat hier niet wennen op het KDV omdat we volgende week op vakantie gaan en hij kon twee uurtjes komen wennen en dat vond ik zo'n gedoe voor twee uurtjes. Ik werk op 5 minuten afstand dus dat wennen doet hij gewoon als ik moet werken. Ik heb officieel na vandaag nog 2 dagen verlof (en een vakantiedag) Ik kijk er wel naar uit, denk dat ik na een weekje wel gewend ben om weg te zijn van Seb. Ik ben er ook erg aan toe merk ik, jij niet Cattie?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:54:19 #124
108648 cattie
lieve moeder
pi_67007312
Ja en nee, ik ben er wel aan toe om weer meer te doen dan alleen voor Ive en Fee te zorgen, maar ik ben er nog niet aan toe om niet bij haar te zijn. Dat zal ook wel weer even duren ben ik bang.
pi_67007517
Ik word de laatste dagen een beetje chagrijnig van het thuis zijn en de hele dag voor Seb zorgen en het is zo'n lekker manneke dus aan hem ligt het echt niet, ik denk dat het voor mij en Seb gewoon beter is om er een ritme in te krijgen met werken en KDV. Voel me wel enorm schuldig hoor daarover. ,Dinsdag was ik naar de kapper en paste mijn moeder op. Heerlijk vond ik het, even tijd voor mezelf. Maar dat chagrijnige kan trouwens ook komen omdat ik ongesteld ben bedenk ik me nu.

Volgende week nog lekker een weekje met zijn drieën genieten van de vakantie Misschien ben ik daar ook wel een beetje aan toe, schandalig zeg na 16 weken verlof aan vakantie toe zijn.
pi_67007654
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

Als de verdoving is uitgewerkt? Ik kon meteen weer eten
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij was dat dezelfde dag nog? Ik heb daar helemaal geen pijn aan gehad.
Aha oke
pi_67007779
Wortelkanaalbehandeling is klote Lovely. Veel beterschap hoor!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:12:34 #128
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67007900
Jakkes Reinhilde, wat jammer zeg
Het zijn allemaal van die nare opmerkingen van haar kant, lijkt er niet op dat jij bent veranderd maar dat zij is veranderd. Als ik jou was zou ik het eens opschrijven en naar dr sturen. met de vraag of haar soms iets dwars zit ofzo. of wat er anders aan de hand is, want dit klinkt niet echt als vriendschap bah. zo zonde!
sterkte, succes ermee
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:18:47 #129
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67008093
Reinhilde, wat jammer dat het niet leuk was met je vriendin.
Uiteraard was haar bevalling het allerpijnlijkst en is zij vreselijk zielig, maar dat zijn we allemaal
Nah, zonder gekheid, mss heeft zij dr bevalling niet goed kunnen verwerken of wat dan ook. Het lijkt me zo zonde om vanwege een enkele afspraak een vriendschap weg te gooien...

en uiteraard, jij bent veranderd. je bent mama geworden! een grotere verandering is er niet, lijkt me.

LL, voor je kaak!

ff een andere tirade mijnerzijds in de spoiler (is niet helemaal ontopic, maar wil wel ff kwijt)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:28:58 #130
114177 Diaan73
pi_67010628
Reinhilde, dat is niet leuk zo, maar ik zou het ook even van haar laten afhangen... Misschien heeft zij ook even ene mindere dag, dat hebben mensen soms... maar als het de volgende keer weer zo is, lekker laten gaan dan maar.

Estrys, ik heb ook wel weer zin om te werken, helemaal nu ik er vanmorgen weer 2 uurtjes ben geweest (met Lennon). Ze hebben hem allemaal uitgebreid bewonderd en ook op Peacemans werk waren ze erg enthousiast. Zo leuk om te horen... In ieder geval mag ik weer over 3 weken, nog even genieten dus, al herken ik de dubbele gevoelens ook wel een beetje. Die worden ook erger naarmate de datum dichterbij komt dat ik weer moet werken.

Davina, wat vervelend zeg... is hij ook heel negatief ingesteld?

Dav
Make love, not war ☮
pi_67010918
Ik vind het zo jammer, dat de vriendschap over lijkt te zijn. Iig, zo voelt het voor mij. Misschien moet ik haar idd een brief schrijven, om alles helder te krijgen in mijn hoofd.
Ik vond het ook jammer en gek, dat ze niet eens heeft gevraagd hoe het met me ging, lichamelijk. Of ik goed herstelt was, hoe ik de bevalling heb ervaren, dat soort dingen. Van een goede vriendin (wat ze toch altijd was) verwacht ik toch wel dat soort vragen. Persoonlijke dingen, ervaringen uitwisselen, steun vinden bij elkaar. Ook onderdelen van een vriendschap.
Vroeger gingen we elke week stappen, maar nu ik Thomas heb, heb ik daar geen behoefte meer aan. Ik ga hem niet meenemen naar de kroeg in een doek, en dan keihard zuipen. Ik vind dat niet zo'n goed idee.
Ik weet wel dat vriendschappen veranderen, en mensen veranderen, maar ik dit niet zien aan komen. En misschien dat het daarom zo hard aan komt.

Bedankt voor jullie meningen en steun, dat helpt relativeren.

LL, ik hoop dat je straks geen pijn hebt als de verdoving uitgewerkt is!

Cattie, ik snap zo goed dat je Fee liever nog niet achter wil laten... kan je haar niet meenemen uit eten?
Hebben wij laatst met Thomas gedaan, hij heeft de hele avond liggen tukken.

Davinia, wat naar en stom.
pi_67011090
Ben net terug uit de stad, heb Mila in de kinderwagen gelegd en ben lekker wandelend naar de stad gegaan. Het zonnetje zag er zo uitnodigend uit! Moet zeggen dat het me niet al te makkelijk afging (heb natuurlijk heel wat maanden op bed gelegen en de conditie is echt 0,0 en ik kreeg halverwege vette buikpijn). Ben nu dus ook best wel moe

Nou ja, toen ik terug kwam was de schoonmaakster lekker bezig dus dat is ook wel lekker.. Dit weekend eens relaxen in plaats van weer gehaast bezig zijn
pi_67011620
Reinhilde ik zou zelf wel een brief schrijven met wat je dwars zit, maar dat is wel erg persoonlijk natuurlijk. Als jij vind dat het wel goed is zo, dan lekker zo laten. En idd mensen veranderen, maar het is wel jammer van de vriendschap
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Reinhilde het volgende:
LL, ik hoop dat je straks geen pijn hebt als de verdoving uitgewerkt is!
De verdoving is al sinds maandag-avond uitgewerkt

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2009 15:56:36 ]
pi_67012107
dat meen je niet! Wat ontzettend vervelend dat het zo'n pijn doet nog! Ik heb in week 35 van mn zwangerschap een wortelkanaalbehandeling gehad, duurde 5 dagen voor ik weer normaal kon eten...

Raissa, wat goed en fijn dat je naar buiten bent geweest! Die conditie komt vanzelf weer.

Ik ga dir brief iig schrijven, of ik m ook daadwerkelijk op ga sturen, daar denk ik nog even over na.
pi_67012174
Ik ga even een middagdutje doen! (Een van de eerste sinds Mila geboren is!)
pi_67012302
Het van je afschrijven kan al een hoop helpen toch?

En vervelend is nogal zacht uitgedrukt, ben 3 weken geleden al geweest omdat ik een beetje zeurende pijn had aan die kies, toen hebben ze een begin gemaakt en de wortel er al uitgehaald en met een noodvulling dichtgemaakt. Daarvan al ontzettende napijn gehald en nu ben ik een anti-bioticakuur, een doosje ibuprofen 600mg en 3 weken verder. Het is nu wel klaar... maar eten gaat echt nog niet.
En het dan gek vinden dat je angst niet afneemt voor een tandarts
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:18:50 #137
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67012435
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
...

Davinia, wat vervelend zeg... is hij ook heel negatief ingesteld?

Soms wel, niet altijd. Dus dat is het ook niet.
En het helpt ook niet dat het contact al tijden aan het verwateren is, en ik dit niet als "excuus" wil gebruiken om eea af te kappen, zeg maar. hij heeft toch zijn vrienden en kennissen nodig nu...

LL, wat een ellende zo met je kiezen, zeg! Weten ze waardoor je zo'n pijn blijft houden?
Reinhilde, waarom zou je niet sturen? Als het je echt dwars zit, zou ik het gewoon sturen. maar dat ben ik. ik druk altijd op send
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 15 maart 2009 @ 11:24:26 #138
114177 Diaan73
pi_67063098
Pff lastig hoor Davina... je kunt denk ik niet meer doen dan een luisterend oor bieden en het is natuurlijk ook zo dat iedereen het in een zelfde soort situatie wel op een andere manier kan beleven.

Hoe gaat het nu met je LL?

Raissa, lekker naar buiten geweest, ook nog wat gekocht?

Wij hebben gisteren de auto opgehaald vandaag gaan we even door de wasstraat, hij is behoorlijk vies en vanbinnen moet even gestofzuigd worden... nu moet het mijn autootje gaan worden. Dus we gaan op zoek naar leuke en originele (band) stickers
Make love, not war ☮
pi_67063282
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, lekker naar buiten geweest, ook nog wat gekocht?

Wij hebben gisteren de auto opgehaald vandaag gaan we even door de wasstraat, hij is behoorlijk vies en vanbinnen moet even gestofzuigd worden... nu moet het mijn autootje gaan worden. Dus we gaan op zoek naar leuke en originele (band) stickers
Brood en tomaten Oh en een cadeautje voor een goede vriend.

Wat leuk dat je je auto hebt!! Een vriendin van mij had een auto helemaal vol geschilderd met bloemen, hele grote bloemen, ik weet niet waarom maar ik vind het ook wel wat voor jou
  zondag 15 maart 2009 @ 11:35:26 #140
114177 Diaan73
pi_67063350
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef Raissa het volgende:

[..]

Brood en tomaten Oh en een cadeautje voor een goede vriend.

Wat leuk dat je je auto hebt!! Een vriendin van mij had een auto helemaal vol geschilderd met bloemen, hele grote bloemen, ik weet niet waarom maar ik vind het ook wel wat voor jou
Heel belangrijk brood en tomaten
Ow dat is inderdaad wel gaaf en ook wel iets voor mij. Van die mooie retro bloemen.. Ik zal binnenkort eens een keer gaan neuzen op internet wat mogelijk is. ik dacht er al over om hem oranje te laten spuiten hij is nu rood, maar dat is best duur denk ik.

Edit: even snel gekeken en deze bloemstickers gevonden, is veel handiger. Heb nu gevraagd of ze ook het Ankh en Peace teken kunnen maken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Diaan73 op 15-03-2009 12:09:27 ]
Make love, not war ☮
  zondag 15 maart 2009 @ 13:14:27 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67066416
*weg ivm volgende post*

[ Bericht 96% gewijzigd door BE op 15-03-2009 13:46:06 ]
  zondag 15 maart 2009 @ 13:48:36 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67067605
Ik twijfel of ik het nou wel moet doen of niet moet doen, maar ik doe het toch maar wel, mede ook omdat ze er hier wel over geschreven heeft en vanwege dit wat ik net in LIF las:
quote:
Dikke kus van mij, alle berichtjes zijn heel fijn om te lezen, geef dat maar door op Fok ook
Vannacht is Vivi d'r moeder overleden.
Heel veel sterkte lieve Viev!
pi_67067754
Lieve Viev, ik denk aan jullie

[ Bericht 28% gewijzigd door snoopy op 15-03-2009 14:22:26 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_67067835
oh vivi, ik zat me gisteren nog af te vragen hoe 't met je moeder zou zijn... wat ontzettend verdrietig dat ze er nu niet meer is. gecondoleerd en heel veel sterkte.
  zondag 15 maart 2009 @ 14:01:15 #145
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67068072
Vivi, wat ontzettend erg dat je nu jouw moeder moet missen, en andersom ook, dat ze niet langer meer bij jou en je familie mag zijn. Heel veel sterkte met dit enorm grote verdriet...

I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 15 maart 2009 @ 14:02:52 #146
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_67068157
Vivi, gecondoleerd. Heel veel sterkte.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 15 maart 2009 @ 14:03:12 #147
108648 cattie
lieve moeder
pi_67068176
Vivi, gecondoleerd, heel veel sterkte met dit grote verdriet!
  zondag 15 maart 2009 @ 14:04:36 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67068246
Arme Vivi, veel sterkte. Wat afschuwelijk, toch nog veel te snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 maart 2009 @ 14:08:40 #149
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67068425
Heel veel sterkte met dit verlies Vivi
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 15 maart 2009 @ 14:09:10 #150
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67068459
Och Vivi, wat ontzettend verdrietig!
Heel veel sterkte, voor jou en Dean natuurlijk ook!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')