quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Nijna het volgende:
Ik had vanmiddag even de koek op. Hangerig meisje in tranen en toen hield ik het zelf ook niet droog meer... maar we zijn beiden weer opgedroogd inmiddels
Volgens mij kan het wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij kan je gewoon ongesteld worden als je bv geeft, toch??? (maar ik weet t niet zeker).
Maar zo snel al ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij kan je gewoon ongesteld worden als je bv geeft, toch??? (maar ik weet t niet zeker).
Mijn verloskundige zei ook dat een eerste bevalling wel 12 tot 24 uur kon durenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Dakota het volgende:
mijn vk zei dat het wel 4-8 maanden kon duren voordat ik weer ongesteld zou worden..
Mijn verhaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft 5 weken gevloeid, was 3!!! dagen klaar ermee en werd ongesteld![]()
Ik geef bv op verzoek, ook in de nacht...quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef E.T. het volgende:
MIbos, ik ben pas een keer ongesteld geweest maar dat was gewoon normaal![]()
Freecell, er zijn toch ook meer dan genoeg andere dingen waar je cyclus nog niet terug voor hoeft te zijn? (ik heb een paar maanden de minipil geslikt voor ik veertjes kreeg, maar toen was er ook nog geen cyclus te bekennen hoor)
Ongesteld worden tijdens borstvoeding kan sterk samenhangen met het aantal nachtvoedingen. Google maar eens o'p LAM-methode (niet aan te bevelen als anticonceptiemethode trouwens!)
maar meestal duurt het bij borstvoeding een stuk langer dan bij flesvoedingquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef Estrys het volgende:
Het is voor iedereen anders wanneer de cyclus weer op gang komt, al geef je aan een stuk door borstvoeding, dan nog kan het volgens mij.
je zegt het goed, meestalquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
maar meestal duurt het bij borstvoeding een stuk langer dan bij flesvoeding
Inderdaad dat is echt een volksverhuizing.. wij gaan eind april een lang weekend weg... en dan hebben wij ook nog Twan die meegaat... vraag me af of we wel alles meekrijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van wat er mee moet op vakantie voor Seb. Sjonge jonge, vraag me af waar ik mijn eigen spullen ga laten. Wat een volksverhuizing met zo'n kleintje.
Mijn laatste weekje verlofen ik vind het heerlijk. Lekker weer een ritme met werken en zo, tenminste dat hoop ik.
![]()
Ingrid je zou even met je HA kunnen overleggen en je situatie uitleggen. Ik heb ook bij sommige pillen ontzettend last van mn huid en bij anderen helemaal niet. Ook je gemoedstoestand kan met de hormoonsamenstelling van je pil te maken hebben. Meeste huisartsen doen niet zo moeilijk over het voorschrijven van een andere pilquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn Raissa!
Ik ben nu bijna een maand weer aan de pil. En sinds een week of 3 ineens pukkels in mijn gezicht. Sowieso gevoelige huid ineens, veel jeuk. Vraag me af of het toeval is, of dat het door de pil komt.
Helaas moet ik wel een aantal maanden aan de pil, voordat Djeez gesteriliseerd wordt. Heb liever geen extra hormonen meer in mijn lijf. Heb het idee dat dat voor mijn gemoedstoestand niet altijd even goed is.
Ja, mensen doen dat (was dit voor in SC bedoelt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Troel het volgende:
Blegh, het lijkt wel alsof er iets mis is met de telefooncentrale, er blijven maar mensen bellen vandaag
Oja, dat had ik nog willen editten: ik wilde zeggen dat ik daardoor eigenlijk nauwelijks aan mijn werk toekwam en dus andere dingen aan het doen wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, mensen doen dat (was dit voor in SC bedoelt?). Maar hoe gaat het verder met je?
Dakota, beterschap.
Dat is niet zo lekker Dakoot! Beterschap!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:56 schreef Dakota het volgende:
Zo, net terug van de dokter. Heb de verklaring voor mijn bewusteloos zijn van vorige week
Ik heb een maagzweerIk dacht dat dat alleen voor opa's en oma's was
Ik had de afgelopen dagen veel pijnlijke steken in mn maag dus toch maar even laten checken..
Nou, de ha zegt dat het 3 maanden duurt voordat je lichaam eraan gewend is. Dus heeft het weinig nut.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ingrid je zou even met je HA kunnen overleggen en je situatie uitleggen. Ik heb ook bij sommige pillen ontzettend last van mn huid en bij anderen helemaal niet. Ook je gemoedstoestand kan met de hormoonsamenstelling van je pil te maken hebben. Meeste huisartsen doen niet zo moeilijk over het voorschrijven van een andere pil
Ja, eigenlijk ben ik gewoon bang om aan te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, tis vast spiegies![]()
Ik moet na een glas melk al een rennie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |