Denk dat aan je verzekering ligt, bij mijn verzekering is de vergoeding gewoon 100%.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef chacama het volgende:
[..]
Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ś tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.
Zoals we er nu in staan, willen we niet bewust een 3e babietje bakken... ik vind mezelf te oud wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
En als jullie wel bewust een 3e babietje willen bakken dan laat je die mirena er toch gewoon uithalen?
Ik zal het eens navragen, op de site van Menzis kan ik het eigenlijk niet zo 123 vinden. Ik ben wel uitgebreid verzekerd...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Denk dat aan je verzekering ligt, bij mijn verzekering is de vergoeding gewoon 100%.
quote:Vergoeding van anticonceptiva
Anticonceptiva (pil, spiraal, pessaria): de leeftijdsgrens tot 21 jaar komt te vervallen. Dit betekent dat verzekerden vanaf 21 jaar vanaf 1 januari 2008 ook recht hebben op vergoeding van deze kosten.
Dat is pech..Mirena weg?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:47 schreef E.T. het volgende:
Ik vind de mirena altijd een beetje 'eng'.. iets te vaak gehoord dat ie er ineens niet meer was
Ik heb hem ook gehad, heb hem eruit laten halen omdat ik hem met sexen altijd voelde en omdat ik steeds 3 weken ongesteld was en 1 week nietquote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb hem 2x gehad, maar 2x is ie niet weggeraakt.... en ik vond het erg prettig, werd bijna niet meer ongesteld..
Kan me voorstellen dat dat niets is dan, maar zat hij dan wel goed?? vast wel anders was je nog wel eerder zwanger geworden.. duh Ik heb er zelf nl. nooit iets van gevoeld.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehad, heb hem eruit laten halen omdat ik hem met sexen altijd voelde en omdat ik steeds 3 weken ongesteld was en 1 week nietIk ga denk ik de implanon laten zetten (die kan je iig niet voelen met sexen
)
* gaat even googlen/neuzen wat dat precies is..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
misschien dat er ook mensen zijn die baad hebben bij de nuvaring
Is een super ding! Alleen wederom niets voor mij, klote medicatiequote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
Geen baat bij.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Estrys het volgende:
Als ik met de nuvaring net zoveel zin heb als met de pil dan is het zeker veilig
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Estrys het volgende:
Als ik met de nuvaring net zoveel zin heb als met de pil dan is het zeker veilig
Dat heb ik met de mirena... maar hij zit er net in en heb er 90 euro voor moeten betalen (niet alles werd vergoed dus, ding kost 240 euro ofzo?) Binnenkort wel een her-overweging of het niet beter is om de mirena eruit te laten halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Estrys het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik toch maar gewoon weer een mirena spiraal neem...2x goed bevallen....
Ik was al aan het twijfelen over dat woord, maar wist niet zo snel welk ander woord te kiezen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch juist niet de bedoeling Diaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |