Mijn gaydar springt spontaan aan als ik hem zie op sommige foto's.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben spontaan homo door hem
Ik had net de potenramstok uit de kast gehaald en afgestoftquote:
En wat doet ie bij mij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn gaydar springt spontaan aan als ik hem zie op sommige foto's.
STUUR IK JE NET EEN SMS DIE ZO LANG IS DAT DIE ALS 2 TELT, KOM JE NET OP FOK!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Doe is liev, misschien is 'ie wel beinvloed door z'n kleutervriendjes ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tuig is ook 15 jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn gaydar springt spontaan aan als ik hem zie op sommige foto's.
Ik wil m schoppenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
STUUR IK JE NET EEN SMS DIE ZO LANG IS DAT DIE ALS 2 TELT, KOM JE NET OP FOK!![]()
Oh, exuses enzo. Ik ben m'n mobieltje alleen even een beetje kwijt. Zeker weggetoverd door Uri ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
TUTUTUTUTUUTUTTUTUTUTUquote:
Ja, want hij is niet groot genoeg om 'm te slaan, dan moet je bukken en dat is teveel werk.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
TUTUTUTUTUUTUTTUTUTUTU
*zwaailicht zwaailicht*
grapje
bij jou niet
Dat mag ik hopen ja! Anders is het geen goed excuus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, exuses enzo. Ik ben m'n mobieltje alleen even een beetje kwijt. Zeker weggetoverd door Uri ofzo.
Ik ben dat ding standaard 1 keer per week kwijtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja! Anders is het geen goed excuus!
Ik zou er speciaal van die verzwaarde werkschoenen met stalen neus voor kopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, want hij is niet groot genoeg om 'm te slaan, dan moet je bukken en dat is teveel werk.
Kistenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal van die verzwaarde werkschoenen met stalen neus voor kopen
Misschien heeft 'ie een heel leuk.. innerlijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal van die verzwaarde werkschoenen met stalen neus voor kopen
Nee, want hij is strontbijdehandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een heel leuk.. innerlijk?
Ik had een periode dat ik van die Caterpillar schoenen wildequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had een periode dat ik van die Caterpillar schoenen wilde
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had een periode dat ik van die Caterpillar schoenen wilde
Oh, waar kun je stalen neuzen kopen?quote:
!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef Hyman het volgende:
http://nymag.com/news/features/33520/
Nohhhh.
Volgens dat ding ben ik gay
Ik houd t nu gewoon bij mijn skatiesquote:
Elke willekeurige bouwmarkt wel geloof ik. Ik jat gewoon een paar van mijn paquote:
Ik heb geen idee, moet ik 'm bellen?quote:
ESP.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Noooh! Ik weet niet welke bas ik moet kopen
Heel goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Elke willekeurige bouwmarkt wel geloof ik. Ik jat gewoon een paar van mijn pa
Nee hoor (heb zijn nummer ookquote:
Klopt, vind ik ook niet meerquote:
Ligt eraan wie ze draagt. Een jongen uit m'n klas draagt ook zulke dingen, en hij is de enige waarbij ik zeg dat ze écht staan.quote:
Past dan wel bij een gitaar van een vriend van me... Zijn ESP isquote:
Leeeeeukquote:
Ben jij linkshandig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef Hyman het volgende:
HANDEDNESS:At first read, their findings seem like a string of unlinked, esoteric observations. Statistically, for instance, gay men and lesbians have about a 50 percent greater chance of being left-handed or ambidextrous than straight men or women.
ik heb 2 LTD'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Past dan wel bij een gitaar van een vriend van me... Zijn ESP is
IEEELLLL SJOERDquote:
Dat moet wel een fabeltje zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef Hyman het volgende:
HANDEDNESS:At first read, their findings seem like a string of unlinked, esoteric observations. Statistically, for instance, gay men and lesbians have about a 50 percent greater chance of being left-handed or ambidextrous than straight men or women.
IK OOKquote:
Ik ookquote:
Ik moet zeggen dat ik 'm alleen vanochtend gesproken heb, daarna heb ik 'm niet meer op MSN gezien.* Raakt in paniek en belt opsporing verzocht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee hoor (heb zijn nummer ook), hij is zeker met zijn nieuwe foon aan het spelen
Thanks
Daarom heb ik ook een paar DC's en Emerica'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
IEEELLLL SJOERD
DAAR WIL IK NOG NIET EENS DOOD IN GEVONDEN WORDEN!
Juist andersom volgens mij..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
3 keer raden welke hand ik heb!
Ik heb rechts.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
IK NIET.quote:
o ik ben juist niet gayquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
als ik 'm ontspannen hou is het net zoals de linker, als ik met m'n rechterhand duw is het de rechterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
Ik loop op fake uggs.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een paar DC's en Emerica's
Samequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb rechts.
En ben zo straight als ik weet niet wat
IK OOK NIET.quote:
quote:
Niks mis met een beetje breezer hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb ook nikes
en 3 paar all stars
okeee!!!
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Al heeft 99,9% van Fok er niks mee, die hebben liever beetje emo of alternatief ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |