Dat moet wel een fabeltje zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef Hyman het volgende:
HANDEDNESS:At first read, their findings seem like a string of unlinked, esoteric observations. Statistically, for instance, gay men and lesbians have about a 50 percent greater chance of being left-handed or ambidextrous than straight men or women.
IK OOKquote:
Ik ookquote:
Ik moet zeggen dat ik 'm alleen vanochtend gesproken heb, daarna heb ik 'm niet meer op MSN gezien.* Raakt in paniek en belt opsporing verzocht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee hoor (heb zijn nummer ook), hij is zeker met zijn nieuwe foon aan het spelen
Thanks
Daarom heb ik ook een paar DC's en Emerica'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
IEEELLLL SJOERD
DAAR WIL IK NOG NIET EENS DOOD IN GEVONDEN WORDEN!
Juist andersom volgens mij..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
3 keer raden welke hand ik heb!
Ik heb rechts.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
IK NIET.quote:
o ik ben juist niet gayquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
als ik 'm ontspannen hou is het net zoals de linker, als ik met m'n rechterhand duw is het de rechterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
en en en!
[ afbeelding ]
Links is straight
rechts is gay
Ik loop op fake uggs.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een paar DC's en Emerica's
Samequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb rechts.
En ben zo straight als ik weet niet wat
IK OOK NIET.quote:
quote:
Niks mis met een beetje breezer hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb ook nikes
en 3 paar all stars
okeee!!!
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Al heeft 99,9% van Fok er niks mee, die hebben liever beetje emo of alternatief ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |