Mijn gaydar springt spontaan aan als ik hem zie op sommige foto's.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben spontaan homo door hem
Ik had net de potenramstok uit de kast gehaald en afgestoftquote:
En wat doet ie bij mij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn gaydar springt spontaan aan als ik hem zie op sommige foto's.
STUUR IK JE NET EEN SMS DIE ZO LANG IS DAT DIE ALS 2 TELT, KOM JE NET OP FOK!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Doe is liev, misschien is 'ie wel beinvloed door z'n kleutervriendjes ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tuig is ook 15 jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn gaydar springt spontaan aan als ik hem zie op sommige foto's.
Ik wil m schoppenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
STUUR IK JE NET EEN SMS DIE ZO LANG IS DAT DIE ALS 2 TELT, KOM JE NET OP FOK!![]()
Oh, exuses enzo. Ik ben m'n mobieltje alleen even een beetje kwijt. Zeker weggetoverd door Uri ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
TUTUTUTUTUUTUTTUTUTUTUquote:
Ja, want hij is niet groot genoeg om 'm te slaan, dan moet je bukken en dat is teveel werk.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
TUTUTUTUTUUTUTTUTUTUTU
*zwaailicht zwaailicht*
grapje
bij jou niet
Dat mag ik hopen ja! Anders is het geen goed excuus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, exuses enzo. Ik ben m'n mobieltje alleen even een beetje kwijt. Zeker weggetoverd door Uri ofzo.
Ik ben dat ding standaard 1 keer per week kwijtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja! Anders is het geen goed excuus!
Ik zou er speciaal van die verzwaarde werkschoenen met stalen neus voor kopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, want hij is niet groot genoeg om 'm te slaan, dan moet je bukken en dat is teveel werk.
Kistenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal van die verzwaarde werkschoenen met stalen neus voor kopen
Misschien heeft 'ie een heel leuk.. innerlijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal van die verzwaarde werkschoenen met stalen neus voor kopen
Nee, want hij is strontbijdehandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een heel leuk.. innerlijk?
Ik had een periode dat ik van die Caterpillar schoenen wildequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had een periode dat ik van die Caterpillar schoenen wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |