Met een waarschuwing dat alles levensgevaarlijk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef ToT het volgende:
Vanavond een keertje NIET vergeten!Ik weet tot op de dag van vandaag niet hoe de show begint!
EN als fokkers elkaar dissen ??:Pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef ToT het volgende:
Ja okee @ reclameblokken, dat heb ik wel gezien.
Maarre Levi; was dat de echte Yelle die hier ff kwam klagen over de nepperds en jou zat te dissen?Nou dan verliest ze mijn stem wel hoor!
Niemand disst een mede-Fokker zomaar!
Zoals Arend Langenberg het uitspreekt, geloof je het ook nog bijnaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Levi1234 het volgende:
WAARSCHUWING: De meeste optredens in deze show zijn LEVENSGEVAARLIJK. Alleen goed getrainde, proffesionele mentalisten kunnen deze uitvoeren. Doe dit thuis NOOIT na.
Dat is de waarschuwing aan het begin van de show en alle reclameblokken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef ToT het volgende:
Maarre Levi; was dat de echte Yelle die hier ff kwam klagen over de nepperds en jou zat te dissen?![]()
Ze zal het bevestigd hebben?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef Levi1234 het volgende:
Anyway..ik denk eigenlijk wel dat die laatste Yelle de echte is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop The Mask en ik denk ook The Mask, maar stiekem hoop ik dat hij zijn identiteit nooit prijsgeeft. Ook niet aan het einde van de show. Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
wie hoop je dat er wint?![]()
ik denk the mask, maar ik hoop nog altijd vincent
Kijk jij dit?quote:
Kijken en in dit topic postenquote:
Ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie gelooft er dat het allemaal echt is?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef stefan1187 het volgende:
Knijp in m'n zak tot ik stop zeg.
Mooie finale, echt geloofwaardig dit keer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daar ging de act idd. Hij was ook een minuut lang stil
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef stefan1187 het volgende:
Knijp in m'n zak tot ik stop zeg.
Ze moet gewoon lekker wezen en d'r kontje verkopen achter het station.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:46 schreef MaLo het volgende:
Jeeeezus wat een mislukte act. Kan ook niet anders met dat mislukte wijf.
Het zou wel een grappige truc zijn; Uri die mentaal de zakjes verwisseld heeft.quote:
En vooral haar muil houden, en niet proberen iets te doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze moet gewoon lekker wezen en d'r kontje verkopen achter het station.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef ToT het volgende:
Doodsaai inderdaad.
Waarom begint ze niet gewoon meteen met dat vergiftigd rattenbloed? Puur afspraakwerk dus!
Dat is het enige leuke aan deze act.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef player90 het volgende:
die sbs-productiemedewerker haden ze beter als gast kunnen nemen
Het lijkt inderdaad meer op hela curry ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Renesite het volgende:
Dit geloof je toch nietBloed is niet gelig
!
Eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke aan deze act.
Mijn favorietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad meer op hela curry ofzo.
Sinds wanneer zit aids in tomatencurryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef ToT het volgende:
Die meid en die gozer zijn ook helemaal niet bang voor AIDS of zo he!
Echt hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Flyduck het volgende:
oh hij knijpt gewoon even een andere zak leeg...
Jij komt zeker nooit in mijn subforum?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit aids in tomatencurry
ze had ook een leuk kort broekje aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef Specularium het volgende:
Met die bukkakebril op zag ze er wel geil uit.
Het maakt de act dom, vind ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef ToT het volgende:
Ach je kunt zeggen wat je wil: humor heeft hij wel: weer die shalalalala, en dat lachje op het laatst en iets van: "En dat zonder handen!"
Nee joh. SBS had zoiets van 'dat gedoe van ons was wel leuk voor de kijkcijfers, maar als Vincent nu wint staan we internationaal natuurlijk wel erg voor lul', en toen hebben ze hem opdracht gegeven iets saais te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Flyduck het volgende:
Die vincent is gewoon lui! Hij denkt als er bloed inzit, ik een worm eet en shalala roep dan win ik wel weer...
Goeie analyse. Ik denk dat je zo maar eens gelijk kan hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh. SBS had zoiets van 'dat gedoe van ons was wel leuk voor de kijkcijfers, maar als Vincent nu wint staan we internationaal natuurlijk wel erg voor lul', en toen hebben ze hem opdracht gegeven iets saais te doen.
Dat is elke week.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Janetje het volgende:
En het programma loopt nu sowieso al 30 min uit.
Als dat zo is dan zullen daar wel weer 10 topics over komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef tomaad het volgende:
Hoe is het met die gast met zijn masker? istie al af?
Dat dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef Blaxje het volgende:
Die vader is zo rustgevend. Ik wil hem slaan.
Joah. Met dit tempo zijn ze rond half 3 vannacht wel klaar.quote:
Het is waarschijnlijk Osama Bin Laden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef tomaad het volgende:
Hoe is het met die gast met zijn masker? istie al af?
zitten er zoveel pedo's op fok, die meid is toch pas 12quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef ToT het volgende:
Okee half Fok gaat nu voor de buis zitten fappen!
En dan daarna de act die ze willen om te winnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goeie analyse. Ik denk dat je zo maar eens gelijk kan hebben.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef ToT het volgende:
Okee half Fok gaat nu voor de buis zitten fappen!
Dat dus!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:11 schreef Blaxje het volgende:
"Ga maar knielen". Zou ie dat ook in een andere setting tegen dr zeggen?
Check de reacties in de vorige topics dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef player90 het volgende:
[..]
zitten er zoveel pedo's op fok, die meid is toch pas 12
Dan hoor je haar hijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef monnhauser het volgende:
waarom heeft yelle eigenlijk een microfoontje?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
Waarom mocht die gast dat blokje niet voelen?
Wat denk je zelf? Dan valt ze keihard door de mand met dr gekochte truuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ja, ik had het uit dr handen gepaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dan valt ze keihard door de mand met dr gekochte truuk.
Ze had gewoon wat poeder in haar hand wat met toevoeging van water in gelei verandert of zo, dus het is gewoon een slap prutje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
In sommige shots lijkt hij blank....heel vaag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef JochemP het volgende:
Het is Hayashi
Maar het mag Hayashi niet zijn
Het moet iemand anders zijn dat niemand verwacht!
Maximaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef JochemP het volgende:
Het is Hayashi
Maar het mag Hayashi niet zijn
Het moet iemand anders zijn dat niemand verwacht!
Idd.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef Frenker het volgende:
"Tooske de mask is ook iets van plan met jou.."
ANAL RAPE!
Ik denk steeds dat het masker niet afgaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef iCor het volgende:
Is er een kans dat hij zijn masker dan toch niet af doet?
waarom droom je sowieso over the mask ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:23 schreef JochemP het volgende:
Je gaat het niet geloven maar ik droomde laatst dat the Mask zn masker afdeed en het was:
de actrice die Lotte speelde in die serie :s
scherpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Frenker het volgende:
"Hij staat je beeldig schat" Hij kan toch niets zien?
De stem is niet The Mask hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Frenker het volgende:
"Hij staat je beeldig schat" Hij kan toch niets zien?
Ja wist ik het maar.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef Flyduck het volgende:
[..]
waarom droom je sowieso over the mask ?
Tja niemand ziet het inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef Sj0rs het volgende:
Moet dit bijzonder zijn? Die kerel heeft gewoon een oortje in.
Of in een haal die van Uri en Patty, zijn we daar ook gelijk van afquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef Specularium het volgende:
En dan de kop van zo'n koter als een ei kapotslaan.
Ja, jammer dat hij het doosje raakte.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef Frenker het volgende:
[..]
Of in een haal die van Uri en Patty, zijn we daar ook gelijk van af
Hayashi was te snel geraden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het zijn hele andere ogen als in het begin
Ja, maar het hoeft niet z'n echte haar te zijn. Als ik het haar zie, denk ik meteen aan Johnny de Mol of Ron Link, maar die vallen beide af. Misschien de zoon van Hans Kazan?quote:
Waarom valt De Mol af?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, maar het hoeft niet z'n echte haar te zijn. Als ik het haar zie, denk ik meteen aan Johnny de Mol of Ron Link, maar die vallen beide af. Misschien de zoon van Hans Kazan?
Die kan die shit niet, denk ik. Johnny de Mol is een hele onhandige gozer denk ik. Die truc met die maskers aan het begin van de show kan hij niet pullen.quote:
zou nog goed kunnen die is nu in nederland ana het touren ipv spanjequote:
Zeg ik ook. ;-) Qua haar klopt die meer. ;-)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de zoon van Hans Kazan, niet Bas Ragas.
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zeg ik ook. ;-) Qua haar klopt die meer. ;-)
Qua ogen zou het kunnen iddquote:
Nee, het moet wel iemand zijn die 'het volk' ook kentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het kan ook Christian Farla zelf zijn.
Ja, ik verwacht ook niet dat hij zijn Masker af doet. Of er zit expres iemand onder die het niet KAN zijn of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Specularium het volgende:
Eerst maar eens afwachten of die uberhaupt zijn masker af gaat doen.
Kan ook een spoiler zijn voor volgend seizoen, zulke tyfushonden zijn ze wel bij SBS.
Ook kleiner dan Tooske zag ik net.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Janetje het volgende:
Ja maar hij was best klein. Volgens mij kleiner dan Brard.
Die lag er in de eerste ronde al uitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het kan ook Christian Farla zelf zijn.
Anti-climax desillusie, iedereen vindt SBS kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Flyduck het volgende:
wat nou als het gewoon een onbekende nederlander is?
Die loopt op megahakken, toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook kleiner dan Tooske zag ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |