Waarom valt De Mol af?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, maar het hoeft niet z'n echte haar te zijn. Als ik het haar zie, denk ik meteen aan Johnny de Mol of Ron Link, maar die vallen beide af. Misschien de zoon van Hans Kazan?
Die kan die shit niet, denk ik. Johnny de Mol is een hele onhandige gozer denk ik. Die truc met die maskers aan het begin van de show kan hij niet pullen.quote:
zou nog goed kunnen die is nu in nederland ana het touren ipv spanjequote:
Zeg ik ook. ;-) Qua haar klopt die meer. ;-)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de zoon van Hans Kazan, niet Bas Ragas.
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zeg ik ook. ;-) Qua haar klopt die meer. ;-)
Qua ogen zou het kunnen iddquote:
Nee, het moet wel iemand zijn die 'het volk' ook kentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het kan ook Christian Farla zelf zijn.
Ja, ik verwacht ook niet dat hij zijn Masker af doet. Of er zit expres iemand onder die het niet KAN zijn of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Specularium het volgende:
Eerst maar eens afwachten of die uberhaupt zijn masker af gaat doen.
Kan ook een spoiler zijn voor volgend seizoen, zulke tyfushonden zijn ze wel bij SBS.
Ook kleiner dan Tooske zag ik net.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Janetje het volgende:
Ja maar hij was best klein. Volgens mij kleiner dan Brard.
Die lag er in de eerste ronde al uitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het kan ook Christian Farla zelf zijn.
Anti-climax desillusie, iedereen vindt SBS kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Flyduck het volgende:
wat nou als het gewoon een onbekende nederlander is?
Die loopt op megahakken, toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook kleiner dan Tooske zag ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |