Met een waarschuwing dat alles levensgevaarlijk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef ToT het volgende:
Vanavond een keertje NIET vergeten!Ik weet tot op de dag van vandaag niet hoe de show begint!
EN als fokkers elkaar dissen ??:Pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef ToT het volgende:
Ja okee @ reclameblokken, dat heb ik wel gezien.
Maarre Levi; was dat de echte Yelle die hier ff kwam klagen over de nepperds en jou zat te dissen?Nou dan verliest ze mijn stem wel hoor!
Niemand disst een mede-Fokker zomaar!
Zoals Arend Langenberg het uitspreekt, geloof je het ook nog bijnaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Levi1234 het volgende:
WAARSCHUWING: De meeste optredens in deze show zijn LEVENSGEVAARLIJK. Alleen goed getrainde, proffesionele mentalisten kunnen deze uitvoeren. Doe dit thuis NOOIT na.
Dat is de waarschuwing aan het begin van de show en alle reclameblokken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef ToT het volgende:
Maarre Levi; was dat de echte Yelle die hier ff kwam klagen over de nepperds en jou zat te dissen?![]()
Ze zal het bevestigd hebben?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef Levi1234 het volgende:
Anyway..ik denk eigenlijk wel dat die laatste Yelle de echte is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop The Mask en ik denk ook The Mask, maar stiekem hoop ik dat hij zijn identiteit nooit prijsgeeft. Ook niet aan het einde van de show. Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
wie hoop je dat er wint?![]()
ik denk the mask, maar ik hoop nog altijd vincent
Kijk jij dit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |