Dat is het enige leuke aan deze act.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef player90 het volgende:
die sbs-productiemedewerker haden ze beter als gast kunnen nemen
Het lijkt inderdaad meer op hela curry ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Renesite het volgende:
Dit geloof je toch nietBloed is niet gelig
!
Eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is het enige leuke aan deze act.
Mijn favorietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad meer op hela curry ofzo.
Sinds wanneer zit aids in tomatencurryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef ToT het volgende:
Die meid en die gozer zijn ook helemaal niet bang voor AIDS of zo he!
Echt hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Flyduck het volgende:
oh hij knijpt gewoon even een andere zak leeg...
Jij komt zeker nooit in mijn subforum?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit aids in tomatencurry
ze had ook een leuk kort broekje aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef Specularium het volgende:
Met die bukkakebril op zag ze er wel geil uit.
Het maakt de act dom, vind ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef ToT het volgende:
Ach je kunt zeggen wat je wil: humor heeft hij wel: weer die shalalalala, en dat lachje op het laatst en iets van: "En dat zonder handen!"
Nee joh. SBS had zoiets van 'dat gedoe van ons was wel leuk voor de kijkcijfers, maar als Vincent nu wint staan we internationaal natuurlijk wel erg voor lul', en toen hebben ze hem opdracht gegeven iets saais te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Flyduck het volgende:
Die vincent is gewoon lui! Hij denkt als er bloed inzit, ik een worm eet en shalala roep dan win ik wel weer...
Goeie analyse. Ik denk dat je zo maar eens gelijk kan hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh. SBS had zoiets van 'dat gedoe van ons was wel leuk voor de kijkcijfers, maar als Vincent nu wint staan we internationaal natuurlijk wel erg voor lul', en toen hebben ze hem opdracht gegeven iets saais te doen.
Dat is elke week.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Janetje het volgende:
En het programma loopt nu sowieso al 30 min uit.
Als dat zo is dan zullen daar wel weer 10 topics over komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef tomaad het volgende:
Hoe is het met die gast met zijn masker? istie al af?
Dat dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef Blaxje het volgende:
Die vader is zo rustgevend. Ik wil hem slaan.
Joah. Met dit tempo zijn ze rond half 3 vannacht wel klaar.quote:
Het is waarschijnlijk Osama Bin Laden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef tomaad het volgende:
Hoe is het met die gast met zijn masker? istie al af?
zitten er zoveel pedo's op fok, die meid is toch pas 12quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef ToT het volgende:
Okee half Fok gaat nu voor de buis zitten fappen!
En dan daarna de act die ze willen om te winnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goeie analyse. Ik denk dat je zo maar eens gelijk kan hebben.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef ToT het volgende:
Okee half Fok gaat nu voor de buis zitten fappen!
Dat dus!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:11 schreef Blaxje het volgende:
"Ga maar knielen". Zou ie dat ook in een andere setting tegen dr zeggen?
Check de reacties in de vorige topics dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef player90 het volgende:
[..]
zitten er zoveel pedo's op fok, die meid is toch pas 12
Dan hoor je haar hijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef monnhauser het volgende:
waarom heeft yelle eigenlijk een microfoontje?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
Waarom mocht die gast dat blokje niet voelen?
Wat denk je zelf? Dan valt ze keihard door de mand met dr gekochte truuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ja, ik had het uit dr handen gepaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dan valt ze keihard door de mand met dr gekochte truuk.
Ze had gewoon wat poeder in haar hand wat met toevoeging van water in gelei verandert of zo, dus het is gewoon een slap prutje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
In sommige shots lijkt hij blank....heel vaag.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef JochemP het volgende:
Het is Hayashi
Maar het mag Hayashi niet zijn
Het moet iemand anders zijn dat niemand verwacht!
Maximaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef JochemP het volgende:
Het is Hayashi
Maar het mag Hayashi niet zijn
Het moet iemand anders zijn dat niemand verwacht!
Idd.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef Frenker het volgende:
"Tooske de mask is ook iets van plan met jou.."
ANAL RAPE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |