quote:
Had ik ook goed gerekendquote:
Waarbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:25 schreef Manono het volgende:
ben ik toch benieuwd hoe chufi erbij komt
nevermind..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De grap is dat ie echt op geen 1 kaart staat aangegeven, en hij staat zelfs niet in de postcode database
Dat vraag ik me dus af, maar vond het juist daarom grappig om te posten, als ik weer eens naar de andere vestiging moet zal ik een foto maken van het bordjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef Thorical het volgende:
Vraagje, als cito hem niet kent is het dan nog wel een straat?
Maar ik vind de Majoor van Moerkerkpad geweldig.
In het donker janken om de massa moordenaar die je mist.
Nog niet zolang geleden heb ik deze vanaf de andere kant geplaatstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef raptorix het volgende:
En een nieuwe, nu een standaard die volgens mij goed te doen is
[ afbeelding ]
Nope, uiteraard wel goede stadsdeel...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:50 schreef Thorical het volgende:
Vooruit dan Stadionkade.
Is dat zo? Gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden heb ik deze vanaf de andere kant geplaatst
Iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:34 schreef svh125 het volgende:
Reijnier Vinkeleskade?
agamemnonstraat / argonautenstraat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:13 schreef svh125 het volgende:
Deze foto is genomen op de hoek van welke twee straten?
[ afbeelding ]
Pappi, stond je al in de nieuwe scorelijst? Ik kan je niet vinden, althans niet in dit deel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
vriendelijke vrienden waarom sta ik niet meer in de scorelijst?
We zijn opnieuw begonnen, vandaar ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
vriendelijke vrienden waarom sta ik niet meer in de scorelijst?
(moet eventueel nog worden aangevuld met punt(en) van Pappie_Culo)quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef svh125 het volgende:
[..]
Deze zag ik pas nadat ik gepost had. Dit is wel goed![]()
Tussenstand volgt zo.
Ik ben een tactische raad de straat speler. Catenaccio, de tegenstander in slaap sussen en wachten op een omschakelmoment. En dan er overheen he?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:52 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn opnieuw begonnen, vandaar ...
Deurloosstraat - Volkerakstraat Was deze ook niet goed?
kewl, dan moet jouw nieuwe rijtje dus in de OP van het volgende deel gequote wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb er een paar extra topics gevonden maar misschien dat een mod iets makkellijker kan checken. .
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Thorical het volgende:
Vooruit de Derkinderenstraat misschien?
2 keer nee, Ik zou zeggen zoek het meer richting centrum, maar dan iets zuidelijkerquote:
De huidige OP is al voorzien van de gevonden extra topics...quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Manono het volgende:
[..]
kewl, dan moet jouw nieuwe rijtje dus in de OP van het volgende deel gequote worden
Nee .. De andere kant van het complex staat aan een kadequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Manono het volgende:
dat witte ding op het dak herken ik
roep maar wat, aalsmeerseweg?
En aan op dat adres is het een hotel met 163 kamersquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. De andere kant van het complex staat aan een kade
quote:
Ik kan gratis parkeren in het pand ernaastquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Maizena het volgende:
Property information
Address Pieter de Hoochstraat 21 H
City Amsterdam
District Oud Zuid
Type Apartment
Rooms 4
Bathroom(s) 1
Available from Directly
Interior
Surface (m2) 120
Price Ī 749.000 k.k. without parking space
Highlights
PIETER DE HOOCHSTRAAT 21H AMSTERDAM (OUD ZUID), APPARTEMENT MET LIFT EN GARAGE (1991-2000) Fraai en zeer licht appartement gelegen op de zevende verdieping van het in 2000 onder architectuur van Cees Dam gebouwde complex 'Pieter de Hooch' met een prachtig uitzicht op het Rijksmuseum. 'Pieter de Hooch' is gelegen in het Museumkwartier, met het Museumplein, het Concertgebouw, de Van Baerlestraat en de P.C. Hooftstraat op loopafstand. Parkeren is hier geen probleem. Het complex 'Pieter de Hooch' beschikt over een eigen ruime en goed afgewerkte parkeerlaag onder het gebouw die vanaf het appartement en de hoofdingang per lift te bereiken is. Tot dit appartement behoort een parkeerplaats, die te koop wordt aangeboden voor Ī 80.000,--.
Lekker goedkoop optrekje...
Nee dat zit 2 panden verderop volgens mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef svh125 het volgende:
[..]
Is het dan toch The Glass House? Zag alleen foto's daarvan, die nieuw waren.
Jouw foto was van residentie Pieter de Hooch. Stond ook in Maizena's overzicht. Je kunt ook huren heb ik gezien, voor maar Ī 3200 p/m...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zit 2 panden verderop volgens mij
http://www.theglasshousea(...)e_type_selectie.html
Heb je de prijzen gezien van dat glazen huis... bijna 2 - 3 miljoen E ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef svh125 het volgende:
[..]
Jouw foto was van residentie Pieter de Hooch. Stond ook in Maizena's overzicht. Je kunt ook huren heb ik gezien, voor maar Ī 3200 p/m...
De foto was niet van mijzelf. Er stond Gustav Mahlerlaan onder. Heb opgezocht of er een halte was in die laan, maar mogelijk is die op de hoek van de De Boelelaan. Dus De Boelelaan krijgt een punt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook want ik kan de tram nergens anders meer plaatsen in de stad
[ afbeelding ]
Klopt iddquote:
Helemaal goedquote:
quote:
Knap hoor!quote:
Toen ik hoorde dat noord niet goed was was mn eerste ingeving om in de watergraafsmeer te gaan zoeken en met wat puzzelen vond ik hemquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef svh125 het volgende:
[..]
Knap hoor!Nooit gedacht dat je hem zo snel zou vinden, zonder eerst allerlei andere straten te noemen.
Correctquote:
*klik link?*quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef m3nster het volgende:
Hij was gemakkelijk.
De volgende is ook gemakkelijk:
[ afbeelding ]
hmmzz de foto wordt niet zichtbaar?![]()
Nee Helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |