Nee, die is anders. Lijkt er wel op. Ik denk dat die zelfde huizen ook in een andere buurt worden geebouwd en dat Manono het plaatje daarvandaan heeft. Maar volgens mij heb jij het gewoon goed. Het was geen foto maar een tekening o.i.d. Wordt kennelijk voor meer doeleinden gebruiktquote:
Vlgs. mij ook...kijk http://www.panoramsterdam.com/panos/afroditekade.html maarquote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef svh125 het volgende:
[..]
Nee, die is anders. Lijkt er wel op. Ik denk dat die zelfde huizen ook in een andere buurt worden geebouwd en dat Manono het plaatje daarvandaan heeft. Maar volgens mij heb jij het gewoon goed. Het was geen foto maar een tekening o.i.d. Wordt kennelijk voor meer doeleinden gebruikt
Ik heb deze nog gevonden. Het zijn echt de huizen van Manono's plaatje...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef svh125 het volgende:
Ik durf het niet meer te zeggen. Ik denk dat jouw link weer een ander gedeelte van de Afroditekade is.Op Beeldbank staan deze weer voor Laan der Hesperiden. In september was ik op bezoek op de Afroditekade, maar ik weet niet meer exact welke soorten huizen er stonden.
http://beeldbank.amsterdam.nl/index.php?beginjaar=&eindjaar=&qasked=1&qtype=nieuw&q=laan+der+hesperiden
Ja, hebt absoluut gelijk. Ben nu toch wel benieuwd naar de plaats(en) waar ze nog meer staan. Of zou Manono de Laan der H. bedoeld hebben?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ik heb deze nog gevonden. Het zijn echt de huizen van Manono's plaatje...
[ afbeelding ]
van de site http://www.recourt.nl/objectres_english.cfm?lisnr=AM10575&lisowner=11444
nou daar doelde ik op dus reken em gewoon goed. you're next!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef Maizena het volgende:
Is het dan Laan der Hesperiden...?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef Maizena het volgende:
(ik rij er van de week wel even langs, dan kan ik het beter zien of het de een of de andere straat is)
Oké next...
[ afbeelding ]
Dit zijn de blaadjes...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]OK. Maar waar staan er naaldbomen in de straat als ik het goed zie.... Maar ik zag het al vaker fout
Nee, van oorsprong uit Japan. Goethe had er een gekregen, staat nog altijd (of is het een nieuwere?) in de tuin van het Goethehuis in Jena.quote:
Cliostraat is goed. De Openluchtschool is daar ook, midden in het blok huizen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef svh125 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~kwanten/nedtree.htm
Op deze link vond ik de foto van de Cliostraat (??) en dat is dezelfde als jouw foto. Overigens staat er bij de altweergave Albrecht Dürerstraat. Dus eerlijk gezegd weet ik het nu ook niet meer:-)
ja ik rijd er ook regelmatig langsquote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef Maizena het volgende:
(ik rij er van de week wel even langs, dan kan ik het beter zien of het de een of de andere straat is)
Oké next...
[ afbeelding ]
van rijnsburgersstraat?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef svh125 het volgende:
[quote]Op maandag 9 maart 2009 11:21 schreef Maizena het volgende:
[..]
Cliostraat is goed. De Openluchtschool is daar ook, midden in het blok huizen.
Ja de pagina ovrer dezre Truus was wel heel overtuigend.
En dan nu de nieuwe:
[ afbeelding ]
Dat is hem!quote:
Ga je nu door met raden? Je had het goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Manono het volgende:
het komt superbekend voor maar die foto is zo raar uitgesneden
door die trams, vrachtauto's en het perspectief kun je je slecht orienteren (daarom wel een goede foto dus)
van woustraat?
Windrooskadequote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef Manono het volgende:
ja, hallo
zie btw nog steeds niet op welk punt in de ferdinand bol die vorige ispff nu zie ik het! dat ik dat niet eerder zag jeez
roept u maar
[ afbeelding ]
En deze staat ook nog open ....quote:Op maandag 9 maart 2009 18:23 schreef chufi het volgende:
Vanmiddag
[ afbeelding ]
1 maand geleden werd er iemand in dit huis neergeschoten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef Manono het volgende:
ja, hallo
zie btw nog steeds niet op welk punt in de ferdinand bol die vorige ispff nu zie ik het! dat ik dat niet eerder zag jeez
roept u maar
[ afbeelding ]
ja heurquote:
10 jaar geleden liep hier nog een soort viaduct richting een industrieterreinquote:Op maandag 9 maart 2009 18:23 schreef chufi het volgende:
Vanmiddag
[ afbeelding ]
1 maand geleden werd er iemand in dit huis neergeschoten
[ afbeelding ]
de media leren het nog wel een keerquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef chufi het volgende:
Helemaal goed, het was alleen maar op AT5 verder niet
13 chufi
7 svh125
5 Manono
3 Thorical
3 raptorix
3 m3nster
3 Maizena
2 bbfakir
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 trifko
1 Hyperdude
1 Wuppie
BTW: mn quote en andere knopjes zijn weg ... Iemand anders hier ook last van?
daar heb je toch minder van dit soort huizen hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:35 schreef svh125 het volgende:
Celebesstraat?
ik denk dat dat hem is inderdaad, verdorie, verkeerde kant van het spoor gegoktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:16 schreef chufi het volgende:
Tugelaweg
quote:
Wel erg warm beide, ik zou het ergens tussen die 2 zoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef Thorical het volgende:
Ofde maasstraat om er nog maar een rivier te noemen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:55 schreef chufi het volgende:
Majoor van Moerkerkpad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |