Pappi, stond je al in de nieuwe scorelijst? Ik kan je niet vinden, althans niet in dit deel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
vriendelijke vrienden waarom sta ik niet meer in de scorelijst?
We zijn opnieuw begonnen, vandaar ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
vriendelijke vrienden waarom sta ik niet meer in de scorelijst?
(moet eventueel nog worden aangevuld met punt(en) van Pappie_Culo)quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef svh125 het volgende:
[..]
Deze zag ik pas nadat ik gepost had. Dit is wel goed![]()
Tussenstand volgt zo.
Ik ben een tactische raad de straat speler. Catenaccio, de tegenstander in slaap sussen en wachten op een omschakelmoment. En dan er overheen he?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:52 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn opnieuw begonnen, vandaar ...
Deurloosstraat - Volkerakstraat Was deze ook niet goed?
kewl, dan moet jouw nieuwe rijtje dus in de OP van het volgende deel gequote wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb er een paar extra topics gevonden maar misschien dat een mod iets makkellijker kan checken. .
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Thorical het volgende:
Vooruit de Derkinderenstraat misschien?
2 keer nee, Ik zou zeggen zoek het meer richting centrum, maar dan iets zuidelijkerquote:
De huidige OP is al voorzien van de gevonden extra topics...quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Manono het volgende:
[..]
kewl, dan moet jouw nieuwe rijtje dus in de OP van het volgende deel gequote worden
Nee .. De andere kant van het complex staat aan een kadequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Manono het volgende:
dat witte ding op het dak herken ik
roep maar wat, aalsmeerseweg?
En aan op dat adres is het een hotel met 163 kamersquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. De andere kant van het complex staat aan een kade
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |