abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:39:36 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773083
Het vorige deel: Slank # 606 - Met camerageile huisdieren

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!

De OP is hier te vinden.
pi_66773099
...Of in ieder geval beter luisteren

Tevens FiPo.
pi_66773104
Ja nu gaat ik eerst het blogje van Renske lezen
pi_66773247
Ik ga ook even Vikings blog lezen, ben erg benieuwd. Zag vandaag iemand van de ICT aan de gang bij ons, en hij had ook een 'ding' op zijn hoofd zitten, dus ik was erg benieuwd of dat ook een CI was. Volgende keer vraag ik het hem .

Mijn lijstje voor vandaag:

O: vanille yoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen, kommetje tomatensoep, wit bolletje
T:pakje sultanas
D: Thaise kippensoep met veul groente en een paar pitabroodjes

Volgens mij word ik braaf als ik mijn lijstje post .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66773321
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:

Een wit bolletje is natuurlijk niet het beste keuze, zeker als je al soep en boterhammen op hebt lijkt het me een beetje overbodig?
Sultanas, zeker een heel pakje kan je ook beter laten liggen.

En Vik zo te lezen is het allemaal nog wel heel erg wennen? Hopelijk gaat het steeds beter ook met dat spraakverstaan
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:49:06 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_66773357
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga ook even Vikings blog lezen, ben erg benieuwd. Zag vandaag iemand van de ICT aan de gang bij ons, en hij had ook een 'ding' op zijn hoofd zitten, dus ik was erg benieuwd of dat ook een CI was. Volgende keer vraag ik het hem .

Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcflutties
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:49:46 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66773368
Wat een lieve TT .
Niet meer actief op Fok!
pi_66773380
Over de hoeveelheid ben ik tevreden, maar iets meer vitamines zouden er nog wel bij mogen denk ik. Als ik weer harde dingen kan eten ga ik dus ook zeker aan het fruit .

Ow, en geen eten, maar wel in mijn mond: ik moet nu spoelen met waterstofperoxide van de tandarts, maar dat is zo tegennatuurlijk. Normaal als ik dat spul gebruik is het (veel geconcentreerder en) met handschoen, labjas en labbril, en nu stop ik het zo in mijn mond . Kost echt moeite om je daar overheen te zetten.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:52:41 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773424
Ook mijn lijstje nog even in de herhaling:
O: Twee boterhammen kruidenkaas + 'n banaan
L: Appel + 2 crackers (1 kaas en 1 boter)

Niet geweldig, maar het avondeten wordt gezond! En you're welcome, Vik .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:53:02 #10
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773436
Maar nu weer samenvatten .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:53:05 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66773437
Ik ben het wel met Miss_S eens eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:55:56 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66773504
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Wat een lieve TT .

Ik vandaag:

O/L: twee sneetjes brood met rookvlees
T: stukje home-baked apple pie
T2: knackebrotje met kaaz
D: 'hollands pannetje' met spruitjes
T: geen idee, maar we gaan naar de bios, dus er zal wel iets gesnaaid worden - kijk wel of ik kan delen met vriendje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66773507
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het wel met Miss_S eens eigenlijk .
Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus ) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
pi_66773524
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcflutties
De mods van Fok! onee
pi_66773535
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vandaag:

O/L: twee sneetjes brood met rookvlees
T: stukje home-baked apple pie
T2: knackebrotje met kaaz
D: 'hollands pannetje' met spruitjes
T: geen idee, maar we gaan naar de bios, dus er zal wel iets gesnaaid worden - kijk wel of ik kan delen met vriendje
Wat is dat? (en hoe maak je het? spruitjes )

Applepie is ook
pi_66773563
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus ) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
Tussendoortjes om mee te nemen naar werk/school is ook moeilijk......
Maar denk dat je aan gewoon brood dan nog meer hebt?
pi_66773604
oeps foutje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:01:40 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66773659
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger

Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66773686
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger

Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Ik kan ook niet zonder groente en fruit hoor en al helemaal niet als tussendoortjes
pi_66773724
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:

Maar wat voor dingen eet je dan? En hoe neem je dat mee?

En werkweek? op zaterdag? Wat doe je dan?
pi_66773733
quote:

[..]

Noten? Bakje kwark? Roggebroodje? Fruit? Rauwkost? Soepje (en dan geen cup-a-soup, maar echte).

Pitabroodjes zijn trouwens ook niet echt goed hè Eet er niet teveel.

Ben je inmiddels aan het promoveren, eigenlijk? Of ging je dat juist niet doen?
pi_66773762
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik die opmerking van Adelante echt niet leuk vind.
Ik heb al het gevoel dat ik extra op moet letten met wat ik zeg, en als ik dan gewoon normaal ontopic reageer zoals de rest hier doe krijg ik zo'n opmerking naar mijn hoofd.
pi_66773783
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, wat is er precies niet goed aan?
pi_66773786
Kuutttttt

Heeft iemand startkabels te leen
pi_66773803
Maria: zoute popcorn en light frisdrank?
Gesteld dat je avondeten flink wat groente bevat en je niet teveel kaaz hebt gegeten, vind ik het best een OK lijstje! Eigengebakken appeltaart is te lekker om te laten staan; hopelijk heb je niet teveel genomen?
pi_66773817
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Noten? Bakje kwark? Roggebroodje? Fruit? Rauwkost? Soepje (en dan geen cup-a-soup, maar echte).

Ben je inmiddels aan het promoveren, eigenlijk? Of ging je dat juist niet doen?
Zijn noten niet veel te vet/calorierijk?
Kwark wordt warm
Roggebrood is een goed plan
Fruit is nu te hard, maar kan straks wel weer
Rauwkost vind ik ook alleen koud lekker
Soep kan ik niet warm maken

Ik ben deze week afgestudeerd, en ga nu inderdaad opzoek naar een promotieplek. Eerst wilde ik dat niet, maar ben er nu toch achter gekomen dat ik wel heel graag onderzoek wil doen in de toekomst. En dan is promoveren gewoon de allerbeste optie. Komende twee maanden ga ik nog ff door bij mijn stagebedrijf, omdat het leuk is en omdat de mensen daar zooooveel contacten hebben dat ze ongeveer iedereen in NL kennen. Tegelijkertijd dus heel hard op zoek naar een leuke en interessante plek en daar solliciteren.
pi_66773825
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, wat is er precies niet goed aan?
Zelfde categorie als witbrood. Sowieso eet Q. behoorlijk wat carbs.
Ik zou liever een extra kom soep nemen.
pi_66773833
* DevilsAndDust is een kiwi aan het eten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:08:50 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66773849
quote:

[..]

Wat is dat? (en hoe maak je het? spruitjes )

Applepie is ook
Da's van maggie geloof ik, vind je in de supermarkt! Een soort stoofpot achtig gebeuren, ik vind die met broccoli en gehaktballetjes het lekkerst

pi_66773868
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:07 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Zijn noten niet veel te vet/calorierijk?
Kwark wordt warm
Roggebrood is een goed plan
Fruit is nu te hard, maar kan straks wel weer
Rauwkost vind ik ook alleen koud lekker
Soep kan ik niet warm maken

Ik ben deze week afgestudeerd, en ga nu inderdaad opzoek naar een promotieplek. Eerst wilde ik dat niet, maar ben er nu toch achter gekomen dat ik wel heel graag onderzoek wil doen in de toekomst. En dan is promoveren gewoon de allerbeste optie. Komende twee maanden ga ik nog ff door bij mijn stagebedrijf, omdat het leuk is en omdat de mensen daar zooooveel contacten hebben dat ze ongeveer iedereen in NL kennen. Tegelijkertijd dus heel hard op zoek naar een leuke en interessante plek en daar solliciteren.
Is er geen koelkastje op je werk? Wat vervelend! En wat fruit befreft, niet alles is hard hoor! Zoals kiwi's. .
pi_66773875
Q., is er geen koelkast op je werk?
Noten zijn idd best high-cal, maar wel erg gezond, en ze stillen zowel honger als lekkere trek Gewoon met mate eten, dus.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:10:14 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66773890
Oh en Quina, als je wilt promoveren ben ik wel even benieuwd: had jij heel hoge cijfers voor je MA? Ik wil dat misschien ook, maar haal wel vrij hoge cijfers, maar niet dusdanig hoog dat ik er echt ubergeweldig uitspring ofzo
pi_66773915
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zelfde categorie als witbrood. Sowieso eet Q. behoorlijk wat carbs.
Ik zou liever een extra kom soep nemen.
Ow heb nu pas in de gaten dat ik aan een ander soort brood zit te denken.
Dit is inderdaad niet geweldig.

Ik ben vandaag vergeten mijn brood te eten moest op mijn werk een andere groep begeleiden dan normaal
Eetlijstje:
O: 1,5 croissantje (moest me al haasten)
L: appel (had wel 2 boterhammen bij)
D: varkenshaasje aardappelen en sperziebonen
pi_66773916
Ik vraag mij af waarom pistoletjes slecht worden bevonden? Er bestaan toch ook volkoren pistoletjes?
pi_66773926
Ik voel me echt een zeikerd nu, maar kiwi's vind ik meestal te zuur. Ik houd sowieso eigenlijk niet zo van fruit. Vooral van kersen, aarbeien en meloen eigenlijk . Maar ik zou natuurlijk best wat komkommer en cherrytomaatjes in een bakje kunnen doen. Of worteltjes, en bleekselderij. Das helemaal niet zo erg als het warm wordt eigenlijk.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:13:10 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66773983
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Maar wat voor dingen eet je dan? En hoe neem je dat mee?

En werkweek? op zaterdag? Wat doe je dan?
Nou, naar het werk neem ik altijd 4 sneetjes brood mee met beleg. Dan neem ik nog mee, 1 tomaat, halve komkommer, appel, peer, sinaasappel, radijsjes, worteltjes.. enzovoort (niet alles hoor )

En avondeten bestaat sowieso uit minimaal 500 gram groentes want ik wil wel 'vol' worden.

Ik werk in een vol continu bedrijf maar hoef gelukkig geen nachtdiensten te draaien.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66774020
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef Quinazoline het volgende:
Ik voel me echt een zeikerd nu, maar kiwi's vind ik meestal te zuur. Ik houd sowieso eigenlijk niet zo van fruit. Vooral van kersen, aarbeien en meloen eigenlijk . Maar ik zou natuurlijk best wat komkommer en cherrytomaatjes in een bakje kunnen doen. Of worteltjes, en bleekselderij. Das helemaal niet zo erg als het warm wordt eigenlijk.
Gele kiwi's zijn vaak heel zoet. En: banaantje? De sinaasappels zijn nu ook heerlijk (of ik heb per ongeluk een goede batch te pakken): heel zoet, smakelijk en sappig. Bitch om te pellen, maar een prima snack.

Of peren? Het duurt nog wel even voor er weer zomerfruit is.
pi_66774051
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Ik vraag mij af waarom pistoletjes slecht worden bevonden? Er bestaan toch ook volkoren pistoletjes?
Volkoren pistoletjes zijn volgens mij ook niet zo slecht, tenminste dat hoop ik
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:16:05 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774062
Net even met Mark geoefend. Hij hield z'n hand voor de mond.
Dagen van de week: allemaal goed .
Getallen 1-10: één fout .

Het geluid klinkt nog steeds nergens naar, maar ik hoor kennelijk toch wel wat, anders zou ik niet zo'n goed resultaat behalen Het is wel fijn dat hij zo positief is, dan kan hij af en toe even zeggen dat ik me niet aan moet stellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774068
CF, ik heb vanochtend in de supermarkt gezocht naar chilivlokken, maar ik vond niets. Waar zou ik dat ongeveer moeten zoeken?
pi_66774076
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
Q., is er geen koelkast op je werk?
Noten zijn idd best high-cal, maar wel erg gezond, en ze stillen zowel honger als lekkere trek Gewoon met mate eten, dus.
met mate eten... das eigenlijk het grootste probleem bij mij denk ik.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Quina, als je wilt promoveren ben ik wel even benieuwd: had jij heel hoge cijfers voor je MA? Ik wil dat misschien ook, maar haal wel vrij hoge cijfers, maar niet dusdanig hoog dat ik er echt ubergeweldig uitspring ofzo
Uhm, mijn bachelorthesis was niet zo'n groot succes (7), en mijn masterthesis vond ik ook niet zo leuk eigenlijk (hele slechte sfeer op de groep, onderzoek liep voor geen meter, resultaten waren dat het niet werkte, maar we konden ook niet vinden waarom niet) maar toen heb ik wel doorgezet en uiteindelijk een 7,5 gehaald en mijn stage was zoooooo leuk: toegepast (in tegenstelling tot het hele fundamentele van mijn thesis), leuke groep, veel samenwerken en een multidisciplinaire omgeving waar ik duidelijk wel wat kon inbrengen en daar hebben ze me een 9 gegeven . Mijn prof van mijn masterthesis maakte daar helaas een 8,5 op mijn eindlijst van, maar das eigenlijk nog steeds wel heel erg goed . In mijn vakgebied is het wel erg gebruikelijk om te gaan promoveren, misschien speelt dat ook wel mee hoor.
pi_66774080
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Vooral omdat ze op mysterieuze wijze veel meer kcal bevatten dan je op grond van de vergelijking met boterhammen zou verwachten
pi_66774097
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik heb vanochtend in de supermarkt gezocht naar chilivlokken, maar ik vond niets. Waar zou ik dat ongeveer moeten zoeken?
Turk. Isj goeiekoop
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:20:02 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66774183
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Quinazoline het volgende:

Uhm, mijn bachelorthesis was niet zo'n groot succes (7), en mijn masterthesis vond ik ook niet zo leuk eigenlijk (hele slechte sfeer op de groep, onderzoek liep voor geen meter, resultaten waren dat het niet werkte, maar we konden ook niet vinden waarom niet) maar toen heb ik wel doorgezet en uiteindelijk een 7,5 gehaald en mijn stage was zoooooo leuk: toegepast (in tegenstelling tot het hele fundamentele van mijn thesis), leuke groep, veel samenwerken en een multidisciplinaire omgeving waar ik duidelijk wel wat kon inbrengen en daar hebben ze me een 9 gegeven . Mijn prof van mijn masterthesis maakte daar helaas een 8,5 op mijn eindlijst van, maar das eigenlijk nog steeds wel heel erg goed . In mijn vakgebied is het wel erg gebruikelijk om te gaan promoveren, misschien speelt dat ook wel mee hoor.
Merci Welk vakgebied zit jij dan?
Ik had het er laatst met mijn docente over en die zij dat ondanks dat ik wel op research MA niveau zit (moet je ongeveer 8en halen, ik haal veelal 7.5-8.0, Engels BA cum laude en Literatuur BA een 8.0 voor thesis), ik waarschijnlijk als ik op dit niveau blijf niet in aanmerking zou komen voor een promotieplaats. De concurrentie is bij Letteren dan ook vrij moordend, schijnt.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:20:30 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774195
Als DaD een Turk gevonden heeft in Groningen mag ze dat ook even aan mij laten weten, want ik moet nog altijd een scrubwashand halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774206
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik die opmerking van Adelante echt niet leuk vind.
Ik heb al het gevoel dat ik extra op moet letten met wat ik zeg, en als ik dan gewoon normaal ontopic reageer zoals de rest hier doe krijg ik zo'n opmerking naar mijn hoofd.
Negeer hem .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66774215
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Net even met Mark geoefend. Hij hield z'n hand voor de mond.
Dagen van de week: allemaal goed .
Getallen 1-10: één fout .

Het geluid klinkt nog steeds nergens naar, maar ik hoor kennelijk toch wel wat, anders zou ik niet zo'n goed resultaat behalen Het is wel fijn dat hij zo positief is, dan kan hij af en toe even zeggen dat ik me niet aan moet stellen .

Dat lijkt dan toch al heel erg goed te gaan? Want het was toch de vraag of je uberhaupt dingen zou kunnen verstaan in het begin?

Morgen maar eens even wat gerichter op de groenteafdeling rondkijken. Eigenlijk zijn er wel heel veel mogelijkheden voor tussendoortjes zonder al te veel koolhydraten.

En deze zomer, na mijn masterthesis, vond ik onderzoek 'stom' en zat ik in een dipje omdat ik niet wist wat ik nou moest gaan doen met mijn onderzoeks-masterdiploma
pi_66774238
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Als DaD een Turk gevonden heeft in Groningen mag ze dat ook even aan mij laten weten, want ik moet nog altijd een scrubwashand halen .
Groningen is toch gewoon een grote stad? Daar hebben ze toch ook overal wel van die smoezelige Turkse supertjes?
Dat mis ik echt van Den Haag
pi_66774243
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Negeer hem .
Dat was ook mijn idee, maar het doet wel pijn daarom wou ik het even kwijt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:23:21 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774271
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet naar luisteren. Adelante heeft volgens mij nog nooit iets inhoudelijks gepost hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774272
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Merci Welk vakgebied zit jij dan?
Ik had het er laatst met mijn docente over en die zij dat ondanks dat ik wel op research MA niveau zit (moet je ongeveer 8en halen, ik haal veelal 7.5-8.0, Engels BA cum laude en Literatuur BA een 8.0 voor thesis), ik waarschijnlijk als ik op dit niveau blijf niet in aanmerking zou komen voor een promotieplaats. De concurrentie is bij Letteren dan ook vrij moordend, schijnt.
Ik zit op het grensvlak van de scheikunde en natuurkunde, en heb een scheikunde achtergrond. Bij ons is het eerder ongebruikelijk om niet te gaan promoveren dan om het wel te doen, heb ik soms het gevoel. Maar ik wil dan weer niet zomaar naar een groep aan dezelfde universiteit gaan, want dat zie ik zoveel mensen doen en vind ik zo zwak.
pi_66774329
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
D'r zit een Turk in de Poelestraat. Vanaf het centrum bekeken aan de linkerkant, tegenover de Stadtlander. Aan de kant van de Stadtlander zat er nog een, een avondwinkel, ik weet niet of die er nog zit. Zo eentje zat/zit er trouwens ook in de Oude Kijk in 't Jatstr.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66774347
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet naar luisteren. Adelante heeft volgens mij nog nooit iets inhoudelijks gepost hier .
Onzin en/of azijnpisserij, dacht ik.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:26:08 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774355
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

D'r zit een Turk in de Poelestraat. Vanaf het centrum bekeken aan de linkerkant, tegenover de Stadtlander. Aan de kant van de Stadtlander zat er nog een, een avondwinkel, ik weet niet of die er nog zit. Zo eentje zat/zit er trouwens ook in de Oude Kijk in 't Jatstr.
Ah thanks
Ik ben wel eens in die avondwinkel geweest aan de Oude Kijk in 't Jatstraat .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774369
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Die Turk in de Poelestraat wilde ik noemen inderdaad, daar halen we wel eens baklava. . Aan het Zuiderdiep zit ook een toko, daar verkopen ze heerlijke gifgroene cake. .

Edit: En ja, die avondwinkel in de Poelestraat zit er nog. .
pi_66774393
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Groningen: die Turk in de Poelestraat, of losse kruiderij zelf scheppen bij de Noord-Afrikaan in de Folkingestraat (de souk). En de kruidenkraam op de markt. Oh, en "Kruiden & keramiek" aan de vismarkt (naast de Mitra, met die stenen trap ervoor) vast ook wel.
pi_66774398
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik quote even een van je sigs van ooit: 'relax, het is maar fok!'
pi_66774441
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die Turk in de Poelestraat wilde ik noemen inderdaad, daar halen we wel eens baklava. . Aan het Zuiderdiep zit ook een toko, daar verkopen ze heerlijke gifgroene cake. .

Edit: En ja, die avondwinkel in de Poelestraat zit er nog. .
Toko Melati, wijd en zijd een begrip (is namelijk een hele oude toko, sinds '75!)
pi_66774442
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]

In Groningen: die Turk in de Poelestraat, of losse kruiderij zelf scheppen bij de Noord-Afrikaan in de Folkingestraat (de souk). En de kruidenkraam op de markt. Oh, en "Kruiden & keramiek" aan de vismarkt (naast de Mitra, met die stenen trap ervoor) vast ook wel.
Daar had ik allemaal nog helemaal niet aan gedacht, ik wilde het gewoon bij de Jumbo halen. . Ik bedoelde dan ook eigenlijk op welke afdeling in de supermarkt ik moest zijn.
pi_66774477
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vooral omdat ze op mysterieuze wijze veel meer kcal bevatten dan je op grond van de vergelijking met boterhammen zou verwachten
Ik pluk altijd het zachte brood ertussen uit. Dat vind ik niet lekker en zo gooi ik ook direct wat overbodige cals weg. Maar dan zo'n ovenvers korstje!! mmmmm
pi_66774488
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar had ik allemaal nog helemaal niet aan gedacht, ik wilde het gewoon bij de Jumbo halen. . Ik bedoelde dan ook eigenlijk op welke afdeling in de supermarkt ik moest zijn.
In dat geval gewoon bij de specerijen. Maar vaak hebben ze alleen chilipoeder. En vlokken zijn nou eenmaal toffer
Bij de turk heet het soms cayennepeper. Maakt niet uit hoe het heet, als het maar van die scherpe rode vlokjes zijn.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:31:16 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774489
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Lopen er in de Jumbo geen winkelmedewerkers rond aan wie je het kunt vragen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774499
O en volgens mij maakte Adelante een grapje hoor!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:31:49 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66774512
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Relax, don't do it, when you want to go to it, relax...

Gaah volgens mij is in het buitenland studeren heel duur Ik zoek net even wat dingetjes op en zie bijv. voor Dublin staan dat dat toch al snel 1000 euro per maand kost (inwoning, eten, boeken, evt collegegeld niet meegerekend).
Urf. Misschien maar summerschools gaan doen
pi_66774518
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lopen er in de Jumbo geen winkelmedewerkers rond aan wie je het kunt vragen? .
Dat is niet eens in me opgekomen, hehe. Ik hoefde het ook niet per sé te hebben, was gewoon benieuwd hoe het eruit zag!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:32:11 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774519
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik pluk altijd het zachte brood ertussen uit. Dat vind ik niet lekker en zo gooi ik ook direct wat overbodige cals weg. Maar dan zo'n ovenvers korstje!! mmmmm
Vulling eruit plukken, wit bolletje van draaien, opeten, korst opeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774522
Die Jumbo is een fijne winkel, maar hun ordening ontgaat me vaak wat. In de laatste paar stellingen voor de wijnhoek zitten wat exoten, min of meer per 'land' gegroepeerd. Als het niet bij de normale Silvo-stelling hangt zou ik daar langs lopen.
pi_66774550
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Relax, don't do it, when you want to go to it, relax...

Gaah volgens mij is in het buitenland studeren heel duur Ik zoek net even wat dingetjes op en zie bijv. voor Dublin staan dat dat toch al snel 1000 euro per maand kost (inwoning, eten, boeken, evt collegegeld niet meegerekend).
Urf. Misschien maar summerschools gaan doen
Maar je hebt uitwisselingsprogramma's en Erasmusbeurzen en subsidies en stagefondsen en en en...

Niet zo snel opgeven, mupje
pi_66774598
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar je hebt uitwisselingsprogramma's en Erasmusbeurzen en subsidies en stagefondsen en en en...

Wat zij zegt!
Er zijn nog zoveel mogelijkheden om ergens geld los te peuteren! Het is dan misschien niet goedkoop, maar het hoeft ook niet zo duur te zijn als je nu denkt.
pi_66774621
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:32 schreef sigme het volgende:
Die Jumbo is een fijne winkel, maar hun ordening ontgaat me vaak wat. In de laatste paar stellingen voor de wijnhoek zitten wat exoten, min of meer per 'land' gegroepeerd. Als het niet bij de normale Silvo-stelling hangt zou ik daar langs lopen.
Dat vind ik zo'n grappige stelling! Als Do2 wijn aan het uitzoeken is vergaap ik mij daar aan de Amerikaanse chocoladecakes met driedubbel glazuur en leuke oosterse flesje groene thee. .
pi_66774773
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n grappige stelling! Als Do2 wijn aan het uitzoeken is vergaap ik mij daar aan de Amerikaanse chocoladecakes met driedubbel glazuur en leuke oosterse flesje groene thee. .
Ja, da's die allerlaatste, die is woest. Ik ben trouwens fan van de canadese sardientjes met peper, die liggen ook daar. Er zijn ook canadese sardientjes zonder peper maar daar is niks bijzonders aan.

Oh ja, daar is ook de Poolse meter; daarvan wil ik de mierikswortel aanbevelen. Zeer geschikt voor (koude) sausjes waar je knoflook door had willen hebben maar dat de knoflooklucht de volgende dag je niet uitkomt. Ook lekker op een broodje trouwens.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:41:14 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66774795
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mupje, wat een tof woord

Dat weet ik ook wel, maar dan blijft het alsnog best veel geloof ik En ik heb helaasch geen rijke moeder (waarmee ik dus wil zeggen dat ik iets dergelijks zelf moet betalen, zoals wel meer mensen, maar toch Soms hoor je van mensen dat paps en mams alles betalen en da's wel heul makkelijk dan! ) Maar ik ga alles nog uitvissen inderdaad, ik heb nog niet opgegeven! Ik ben alleen lichtelijk geschrokken

Dinnertiems
pi_66774947
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

I know, maar zo werkt het niet altijd
Zeker niet als je je best doet om er weer bij te horen
Maar bedankt allemaal, jullie hebben natuurlijk gelijk en ik voel me ook weer happier
pi_66775040
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mupje, wat een tof woord

Dat weet ik ook wel, maar dan blijft het alsnog best veel geloof ik En ik heb helaasch geen rijke moeder (waarmee ik dus wil zeggen dat ik iets dergelijks zelf moet betalen, zoals wel meer mensen, maar toch Soms hoor je van mensen dat paps en mams alles betalen en da's wel heul makkelijk dan! ) Maar ik ga alles nog uitvissen inderdaad, ik heb nog niet opgegeven! Ik ben alleen lichtelijk geschrokken

Dinnertiems
Mijn paps en mams hebben niet meebetaald aan mijn onderzoeksstage aan de UJ. En het heeft me ook wel wat gekost, hoor (temeer daar ik nogal woest spendeerde daar ). Maar ja. Het was echt op ongeveer alle vlakken even woest interessant en leerzaam, ik had het niet willen missen.

En nu ga ik naar huis, eten koken voor mijn gasten (als ze er al zijn)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:51:16 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66775084
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mupje, wat een tof woord

Dinnertiems
Uhm, heb jij nou drie keer je post zitten aanpassen ofzo of lees ik steeds over dingen heen? .

Kali Orexi!
Niet meer actief op Fok!
pi_66775202
M'n huisgenootje en beste vriendinnetje gaat over twee weken voor drie maanden naar Canada. Wat zal 't hier stil worden. .
pi_66775225
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje en beste vriendinnetje gaat over twee weken voor drie maanden naar Canada. Wat zal 't hier stil worden. .
Dat is wel lang zeg, heb je nog meer huisgenootjes?
pi_66775321
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel lang zeg, heb je nog meer huisgenootjes?
Nog twee, waarvan eentje m'n vriend is. . De vierde in dit huis is een jongen die momenteel voor een maand in Nieuw-Zeeland zit (en ik kom niet verder dan Den Haag ), in die tijd woont zijn vriendin hier.

Ik woon al 2,5 jaar met dat huisgenootje in dit huis en het is nog steeds tof en altijd gezellig.
pi_66775408
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nog twee, waarvan eentje m'n vriend is. . De vierde in dit huis is een jongen die momenteel voor een maand in Nieuw-Zeeland zit (en ik kom niet verder dan Den Haag ), in die tijd woont zijn vriendin hier.

Ik woon al 2,5 jaar met dat huisgenootje in dit huis en het is nog steeds tof en altijd gezellig.
Klinkt als een gezellige boel
Hebben jij en je vriend ook echt aparte kamers?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:02:28 #80
163650 Greys
pi_66775449
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Meissie, je vat het veel te serieus op!
Die opmerking van Adelante had hij ook tegen mij kunnen maken (hoewel ik bijna nooit niets eet ) of Vik tegen Muis of weet ik veel wat. Echt niet gemeen bedoeld, vat dat dan ook niet zo op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66775528
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Meissie, je vat het veel te serieus op!
Die opmerking van Adelante had hij ook tegen mij kunnen maken (hoewel ik bijna nooit niets eet ) of Vik tegen Muis of weet ik veel wat. Echt niet gemeen bedoeld, vat dat dan ook niet zo op.
Als het zo was had hij toch kunnen zeggen dat het niet zo bedoelt is?
En als hij het tegen jou zou zeggen zou het volgens mij heel anders zijn, ik ken hem verder helemaal niet
Denk niet dat ik ooit iets tegen hem gezegd heb
En het komt gewoon als een gemene kutmerking over.

Als hij het niet zo bedoelt heeft moet hij het zeggen en dan zal ik het geloven, het enige wat ik kan doen is aangeven dat het me wel kwetst
pi_66775672
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt als een gezellige boel
Hebben jij en je vriend ook echt aparte kamers?
We hebben twee kamers waarvan eentje ingericht is als woonkamer en eentje als slaapkamer. We slapen gewoon in één bed hoor. .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:10:09 #83
163650 Greys
pi_66775712
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En als hij het tegen jou zou zeggen zou het volgens mij heel anders zijn, ik ken hem verder helemaal niet

Als hij het niet zo bedoelt heeft moet hij het zeggen en dan zal ik het geloven, het enige wat ik kan doen is aangeven dat het me wel kwetst
Is hij daarna nog hier in het topic geweest dan?
*even terug gaat lezen*

Maar wat vind je er nou precies zo enorm gemeen aan dan?
Je hebt toch laatst best veel gegeten en bent daarom nu weinig aan het eten?
Dat overdrijft hij gewoon een beetje als grapje. Heus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66775763
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Is hij daarna nog hier in het topic geweest dan?
*even terug gaat lezen*

Maar wat vind je er nou precies zo enorm gemeen aan dan?
Je hebt toch laatst best veel gegeten en bent daarom nu weinig aan het eten?
Dat overdrijft hij gewoon een beetje als grapje. Heus.
Hoe het op mij overkomt wat hij zegt: dat ik mijn mond moet houden
En wat hij zegt dat ik niets eet en als ik eet alleen maar mcflurries, nou dat nodigt wel uit om nog eetlijstjes hier te posten

Maar waar vind jij het precies grappig dan? Dat wou ik eigenlijk ook aan Co vragen.
pi_66775856
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben twee kamers waarvan eentje ingericht is als woonkamer en eentje als slaapkamer. We slapen gewoon in één bed hoor. .
Gezellig
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:18:23 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66776020
@ Greys: ik vond het ook een kutopmerking van Adelante, hoor, dus dat ligt zeker niet alleen aan Miss_S. Het klinkt als: "Miss_S eet bagger en daarna eet ze een paar dagen niks om die bagger te compenseren." Maar nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk niks voor Adelante om zo'n opmerking echt gemeen te bedoelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66776082
Een lijstje dan maar.

• Bak brinta
  • 1 liter soep van een halve liter water, een pond gemengde groente (gepureerd), een lik pindakaas, sambal, ketjap, knoflook en een flinke schep couscous
  • 1 bakkersboterham pindakaas
  • wat wit pijnboompittenbrood met mayo
  • een avocado
  • een mandarijn
  • een volkoren beschuit met boter
  • Avondeten wordt pasta met spinazie-spekjessaus
  • ik moet verrassend weinig
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:22:43 #88
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776154
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef sigme het volgende:
    Een lijstje dan maar.

• Bak brinta
  • 1 liter soep van een halve liter water, een pond gemengde groente (gepureerd), een lik pindakaas, sambal, ketjap, knoflook en een flinke schep couscous
  • 1 bakkersboterham pindakaas
  • wat wit pijnboompittenbrood met mayo
  • een avocado
  • een mandarijn
  • een volkoren beschuit met boter
  • Avondeten wordt pasta met spinazie-spekjessaus
  • Nom! Ik had een tijdje terug bij Bagels & Beans gegeten en die hebben een heerlijke bagel met avocado en cream cheese en tomaat en sla *prrrrrrrrr*
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:23:33 #89
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66776187
    Lijstje:

O: Brinta
    T: 500 ml jus, boterham met pindakaas
    L: microwave appel x 2 (maar ik doe hem volgende keer weer 1 minuut, want ik vond het te zompig na 3,5 min )
    T: half bakje citroenkwark, twee boterhammen met pindakaas
    D: frik speciaal, twee broodjes kroket

En morgen uit eten bij de Chinees (met Marks familie). Dus. .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66776345
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nom! Ik had een tijdje terug bij Bagels & Beans gegeten en die hebben een heerlijke bagel met avocado en cream cheese en tomaat en sla *prrrrrrrrr*
    Ze komen van de markt: 5 voor een euro. En ze zijn goed
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:28:35 #91
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776362
    Hihi ik las bijna ipv frik --> vik. Omdat je veelal zo genoemd wordt Dat zou dan een Friking84 speciaal zijn

5 voor een euro Da's vet goedkoop! I made up my mind; ik ga als ik zelf boodschappen moet doen (bijna op mezelf, hoeraaa) ook naar de markt
    pi_66776432
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
    Lijstje:

O: Brinta
    T: 500 ml jus, boterham met pindakaas
    L: microwave appel x 2 (maar ik doe hem volgende keer weer 1 minuut, want ik vond het te zompig na 3,5 min )
    T: half bakje citroenkwark, twee boterhammen met pindakaas
    D: frik speciaal, twee broodjes kroket
    Dat van die speciaal, da's niet zo best geloof ik. Twee broodjes kroket is niet zoveel mis mee toch?
    Al met al lijkt het me nogal een laag calorisch lijstje. Ik bleef er niet op in leven, zeg maar .
    quote:
    En morgen uit eten bij de Chinees (met Marks familie). Dus. .
    Uit eten met de schoonfamilie .
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:31:43 #93
    163650 Greys
    pi_66776489
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe het op mij overkomt wat hij zegt: dat ik mijn mond moet houden
    En wat hij zegt dat ik niets eet en als ik eet alleen maar mcflurries, nou dat nodigt wel uit om nog eetlijstjes hier te posten

Maar waar vind jij het precies grappig dan? Dat wou ik eigenlijk ook aan Co vragen.
    Nou ja, ik denk gewoon dat het veel te serieus opgevat wordt.
    Net wat Vik al zegt: ik heb Adelante nog nóóit op een valse opmerking kunnen betrappen, dus dan kwam het misschien anders over dan hij bedoelde.
    Hij weet toch dat je niet dagelijks McFlurries eet? En dat weet jij toch ook?
    Morgen zegt iemand tegen mij misschien (of tegen ColdFeet) of ik de cheesecake al in mijn eentje opgevroten heb. En dan moet ik bevestigendontkennend antwoorden
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66776519
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Hihi ik las bijna ipv frik --> vik. Omdat je veelal zo genoemd wordt Dat zou dan een Friking84 speciaal zijn

5 voor een euro Da's vet goedkoop! I made up my mind; ik ga als ik zelf boodschappen moet doen (bijna op mezelf, hoeraaa) ook naar de markt
    Wanneer krijg je je huisje?

De fruitkraammeneer was met andere klanten bezig, dus dan vraag ik of 'ie het goed vindt als ik er zelf vijf pak en hem een euro in de hand druk. Is altijd goed.

Groente & fruit vind ik in de supermarkt echt lachwekkend duur. En onze markt heeft ook veel verse vis .
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:33:26 #95
    163650 Greys
    pi_66776549
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Viking84 het volgende:
    @ Greys: ik vond het ook een kutopmerking van Adelante, hoor, dus dat ligt zeker niet alleen aan Miss_S. Het klinkt als: "Miss_S eet bagger en daarna eet ze een paar dagen niks om die bagger te compenseren." Maar nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk niks voor Adelante om zo'n opmerking echt gemeen te bedoelen .
    Maar dat is toch eigenlijk ook precies wat Miss_S zélf gezegd had? Dat ze slecht/veeltelekker gegeten had en dat ze daarom nu even flink streng ging doen?

En dan als grapje in de overdreven versie --> McFlurries tegenover niets.

Nou ja, ik hou er al over op
    Ik kan zelf ook niets hebben momenteel, maar ik moest het hier toch echt ook even voor Adelante opnemen. Dat heb ik ook vaak zat voor Miss_S gedaan
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66776589
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja, ik denk gewoon dat het veel te serieus opgevat wordt.
    Net wat Vik al zegt: ik heb Adelante nog nóóit op een valse opmerking kunnen betrappen, dus dan kwam het misschien anders over dan hij bedoelde.
    Dan was het op z'n allervriendelijkst gezegd een ontzettend mislukt zuur rotgrapje.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:35:12 #97
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776603
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Wanneer krijg je je huisje?

De fruitkraammeneer was met andere klanten bezig, dus dan vraag ik of 'ie het goed vindt als ik er zelf vijf pak en hem een euro in de hand druk. Is altijd goed.

Groente & fruit vind ik in de supermarkt echt lachwekkend duur. En onze markt heeft ook veel verse vis .
    Misschien volgende week ofzo al overdracht, de financiën zijn geloof ik zo goed als rond!
    pi_66776606
    Onze markt is helemaal niet goedkoop . Vaak zijn de prijzen vergelijkbaar met de AH, en de kwaliteit is absoluut niet altijd beter. Alleen de zakken met veel paprikas voor een euro zijn goedkoop.
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 19:37:00 #99
    163650 Greys
    pi_66776671
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan was het op z'n allervriendelijkst gezegd een ontzettend mislukt zuur rotgrapje.
    Nou ja. Jeetje. Ik ga me er maar niet meer mee bemoeien.
    Wat een ophef om niets zeg
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66776673
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien volgende week ofzo al overdracht, de financiën zijn geloof ik zo goed als rond!

Ga je d'r nog veel aan doen? Of is het kant-en-klaar bewoonbaar?
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:38:39 #101
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66776747
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's van maggie geloof ik, vind je in de supermarkt! Een soort stoofpot achtig gebeuren, ik vind die met broccoli en gehaktballetjes het lekkerst

[ afbeelding ]
    SHE draait zich om in d'r Fok! graf !

Vik, ik heb nog geen tijd gehad voor je blog, sorry, het is geen desinteresse maar ik lees het liever echt goed als ik even een rustig moment heb dan vluchtig tussendoor, iig een dikke kus en ik hoop dat alles goed gaat wijffie!

Coldfeet, had jij nu ergens een recept slingeren van een cheesecake met witte choco ?
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:39:58 #102
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776802
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ga je d'r nog veel aan doen? Of is het kant-en-klaar bewoonbaar?
    Euhh plan is:
    - schilderen/witten
    - houten vloer leggen
    - nieuw leuk keukenblokje erin
    - meteen nieuwe CV ketel (anders moet dat over een jaar en nu kon het bij de hypotheek erin )
    - misschien een douchecel in de badkamer neerzetten, die kan je al vanaf 75 euro krijgen zag ik laatst

En dan alle spullen overhevelen en de boel knus maken met puike gordijnen enzo *zin in*
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:40:41 #103
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66776826
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat van die speciaal, da's niet zo best geloof ik. Twee broodjes kroket is niet zoveel mis mee toch?
    Al met al lijkt het me nogal een laag calorisch lijstje. Ik bleef er niet op in leven, zeg maar .
    Laag calorisch lijstje? Voor mij is het al veel hoor.
    Nou ja, veel: normaal zou ik óf de boterham met pindakaas óf de citroenkwark gedaan hebben, maar niet allebei. En de verse jus is ook niet iets voor elke dag.
    quote:
    Uit eten met de schoonfamilie .
    .
    Ik ga alleen maar mee, omdat Marks zus er ook is .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:41:19 #104
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66776857
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

SHE draait zich om in d'r Fok! graf !
    Orly?
    quote:
    Coldfeet, had jij nu ergens een recept slingeren van een cheesecake met witte choco ?
    Dan draait ze zich nu nogmaals om en maakt een pirouette
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:41:30 #105
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66776865
    quote:
    Vik, ik heb nog geen tijd gehad voor je blog, sorry, het is geen desinteresse maar ik lees het liever echt goed als ik even een rustig moment heb dan vluchtig tussendoor, iig een dikke kus en ik hoop dat alles goed gaat wijffie!
    Joh is goed hoor Niemand is verplicht om mijn blog te lezen .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:42:25 #106
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66776898
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Boohooh...zeurpiet.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 19:43:36 #107
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66776936
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Joh is goed hoor Niemand is verplicht om mijn blog te lezen .
    I know! Ik voel het ook niet als een verplichting maar ik wil het zelf graag, alleen het is een beetje hectisch hier en dan vind ik het gewoon lullig overkomen alsof het me niet boeit, terwijl dat absoluut niet zo is .
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:04:18 #108
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66777765
    Ik ga naar Watchmen, adiós muchachas
    pi_66778022
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat is toch eigenlijk ook precies wat Miss_S zélf gezegd had? Dat ze slecht/veeltelekker gegeten had en dat ze daarom nu even flink streng ging doen?

En dan als grapje in de overdreven versie --> McFlurries tegenover niets.

Nou ja, ik hou er al over op
    Ik kan zelf ook niets hebben momenteel, maar ik moest het hier toch echt ook even voor Adelante opnemen. Dat heb ik ook vaak zat voor Miss_S gedaan
    Ik ken hem niet dus weet niet wat voor opmerkingen hij maakt, ookal heb ik ergens in mijn achterhoofd zitten dat hij wel vaker niet echt aardig tegen me was
    En verder ga ik er niet op in, ik heb erover gezegd wat ik wou
    pi_66778088
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 19:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Boohooh...zeurpiet.
    Bedankt voor deze toevoeging aan het topic
    Als je het topic terugleest zie je dat ik niet de enige ben die het zo op nam
    En als iets kwetst dan zeg ik het, is daar iets mis mee?
    pi_66778141
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ik ga naar Watchmen, adiós muchachas
    I'm jealous, mijn vriend en ik wilde daar gisteren naar toe in Imax maar was al uitverkocht (over een paar weken beter)
    Have Fun
    pi_66778188
    Ik heb net afloop van de vrijdagmiddag borrel een uur met mijn baas gepraat over o.a. mijn relatie met de collega. En ik vind het redelijk bizar om van hem te horen hoe hij denkt dat mijn geliefde in elkaar zit
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
    pi_66778230
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Ik heb net afloop van de vrijdagmiddag borrel een uur met mijn baas gepraat over o.a. mijn relatie met de collega. En ik vind het redelijk bizar om van hem te horen hoe hij denkt dat mijn geliefde in elkaar zit
    Vertel ?
    pi_66778247
    Niet goed of wel goed? Of gewoon raar? Kent hij hem al langer dan jij?
    pi_66778254
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Was het positief of negatief?
    En mogen relaties op de werkvloer wel?
    pi_66778311
    Collega werkt er al sinds 2006. Ik pas twee maanden. Het kantoor is ook vrij klein dus de directeur kent ´m ook echt beter dan ik denk ik

Het was allemaal positief en hij denkt dat we goed bij elkaar passen en heeft er niks op tegen.
    Desalniettemin vond ik het een uiterst vreemde gewaarwording om dit uit de mond van mijn baas te horen.
    The way you rock'n'roll
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:18:15 #117
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66778318
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bedankt voor deze toevoeging aan het topic
    Als je het topic terugleest zie je dat ik niet de enige ben die het zo op nam
    En als iets kwetst dan zeg ik het, is daar iets mis mee?
    Ik dacht dat je er verder niet mee op in ging?

Ik wil ook nog naar Watchmen, maar ik ga eerst nog een keer naar Milk binnenkort .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66778360
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je er verder niet mee op in ging?

Ik wil ook nog naar Watchmen, maar ik ga eerst nog een keer naar Milk binnenkort .
    Ik maak graag een uitzondering voor zulke lieve opmerkingen
    Milk wil ik ook nog graag zien maar draait maar in weinig bioscopen, tenminste hier in de buurt
    pi_66778387
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Collega werkt er al sinds 2006. Ik pas twee maanden. Het kantoor is ook vrij klein dus de directeur kent ´m ook echt beter dan ik denk ik

Het was allemaal positief en hij denkt dat we goed bij elkaar passen en heeft er niks op tegen.
    Desalniettemin vond ik het een uiterst vreemde gewaarwording om dit uit de mond van mijn baas te horen.
    Wel raar, maar stiekem ook wel een beetje leuk toch?
    pi_66778471
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wel raar, maar stiekem ook wel een beetje leuk toch?
    Uiteraard streelt het stiekem enorm mijn ego, want hij vertelde ook nog even hoe blij hij met mij is
    Verder is het fijn te horen als een ander ook denkt dat jullie bij elkaar passen maar als je baas zegt ik denk wel dat jij je zo op moet stellen want M. zit zus of zo in elkaar denk je wel

Nu moet ik nog al die blokjes kaas en 5 glazen wijn er af sporten
    The way you rock'n'roll
    pi_66778514
    Ik kom net terug van Watchmen
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_66778619
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
    Ik kom net terug van Watchmen
    En? en? en?
    Hoe was ie?
    pi_66778681
    Ik ga hier maar even schoonmaken denk ik. Door de drukte rond mijn afstuderen heeft mijn vriendje dat de afgelopen maand(en? ) gedaan. Hij is nu nog op z'n werk, dus dan is het huis lekker schoon als ie thuis komt.
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 20:30:05 #124
    163650 Greys
    pi_66778748
    Had je het niet liever nog even voor je gehouden DML? Op het werk bedoel ik?
    En dat bedoel ik gewoon goed hoor, gewoon nieuwsgierig. Ik denk dat ik het zelf ook niet lang voor me zou kunnen houden, dus het is geen aanval.

Ik merk dat ik al meer op mijn tenen ga lopen hier en me in ga lopen dekken tegen verkeerd opvatten van dingen enzo. En dat lijkt me niet de bedoeling hier. En dat is ook weer niet naar jou bedoeld DML maar in het algemeen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66778879
    Ik kom heel even aso binnenvallen, net terug van trainen en nu douchen + naar film, maar wilde even kwijt dat mijn tentamen goed ging , voor wie dat interesseert. Tot morgen
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:33:53 #126
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66778925
    hoi. doei. ik zit in het x-factor topic
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_66778941
    Zo, ik wil toch eens proberen om echt actief mee te posten hier.
    Een tijdje terug ook geprobeerd, maar dan ben ik weer eens een paar dagen niet online en dan vind ik het erg lastig om er weer tussen te springen.

Anyway...ik wil er nog steeds een paar kilootjes van af hebben en ik hoop dat ik wat gemotiveerder blijf als ik een beetje mee post hier.
    pi_66778966
    Slecht lijstje vandaag :

O: 2 boterhammen achterham
    T: breaker light
    T: zo'n wafelkoekje (hard, niet zacht)
    L: pistoletje achterham, salade, yoki ( )
    T: een paar celebrations, smoothie
    T: 1/3 zak snoep en een cola light in de bios

Geen avondeten dus, heb nu helemaal geen honger

Morgen beter, dan ga ik ook naar de sportschool We vieren wel mijn liefjes verjaardag, maargoed, genoeg eten wat verantwoord en lekker is
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_66779033
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
    Had je het niet liever nog even voor je gehouden DML? Op het werk bedoel ik?
    En dat bedoel ik gewoon goed hoor, gewoon nieuwsgierig. Ik denk dat ik het zelf ook niet lang voor me zou kunnen houden, dus het is geen aanval.

Ik merk dat ik al meer op mijn tenen ga lopen hier en me in ga lopen dekken tegen verkeerd opvatten van dingen enzo. En dat lijkt me niet de bedoeling hier. En dat is ook weer niet naar jou bedoeld DML maar in het algemeen.
    Over je sub Maak je niet druk mop.

Ik heb geen zin om te liegen en als men naar je weekend vraagt en je zegt allebei ik ben naar antwerpen geweest is het 1+1=2
    Verder ben ik niet degene die het uitgesproken heeft. Ik heb me op de vlakte gehouden maar M. sprak gewoon over buiten het werk dingen binnen hoorafstand van de rest. Ik vond het een pluspunt dat hij dat deed en het voelt fijner nu dan dat er omheen gepraat over met wie je wat gaat doen.
    The way you rock'n'roll
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:39:57 #130
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66779167
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om te liegen en als men naar je weekend vraagt en je zegt allebei ik ben naar antwerpen geweest is het 1+1=2
    Verder ben ik niet degene die het uitgesproken heeft. Ik heb me op de vlakte gehouden maar M. sprak gewoon over buiten het werk dingen binnen hoorafstand van de rest. Ik vond het een pluspunt dat hij dat deed en het voelt fijner nu dan dat er omheen gepraat over met wie je wat gaat doen.
    Volgens mij is het inderdaad goed dat jullie er open over zijn. Zeker in zo'n klein team.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:40:27 #131
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66779188
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht jammer dat Greys dat zegt. Misschien moeten we met z'n allen iets minder snel uit onze slof schieten, want 9 van de 10 keer is een opmerking helemaal niet kut bedoeld. Je op voorhand al lopen indekken tegen mogelijke verkeerde interpretaties vind ik geen goeie gang van zaken.
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:43:29 #132
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66779306
    Ik denk eerder dat het komt dat de laatste tijd meer mensen zich uitspreken terwijl ze zich eerder op de vlakte hielden. Dat is natuurlijk neit erg,maar daardoor valt het wel sneller op dat we allemaal verschillende mensen met verschillende meningen zijn.
    pi_66779371
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht jammer dat Greys dat zegt. Misschien moeten we met z'n allen iets minder snel uit onze slof schieten, want 9 van de 10 keer is een opmerking helemaal niet kut bedoeld. Je op voorhand al lopen indekken tegen mogelijke verkeerde interpretaties vind ik geen goeie gang van zaken.
    Ja ik ook, maar daarom zeg ik het ook. Ik denk dat ze zich er net iets drukker om maakt en het zich iets meer aantrekt dan een ander wellicht.
    The way you rock'n'roll
    pi_66779390
    quote:

[..]
    CF is er momenteel niet, volgens mij, maar ik heb het recept opgeslagen wat ze hier laatst postte. Zal ik het even kopiëren?

Edit: Ik doe het gewoon.
    quote:
    Sure. 't was een beetje op de gok, aangepast recept (maar lekker!). Neem een bakvorm van 28 cm!

- maak een kruimelbodem van McVities met boter en een flinke snuf kaneel. Op laten stijven in de koelkast.
    - rasp witte chocolade fijn (ik had een reep van 300 gram ). Best leg je die reep eerst een uurtje in de koelkast.

- verwarm de oven voor op 180 graden
    - roer in een kom de rasp van 3 geboende limoenen, het sap van twee limoenen, 200 gram suiker en 4 afgestreken el maizena los met een lepel
    - mix hier 850 g volvette roomkaas door (gebruik een mixer)
    - mik er een voor een drie eieren bij en de zaadjes uit een vanillestokje
    - voeg 375 ml double cream toe (ik gebruikte 300 ml slagroom, 75 mascarpone.
    (ik deed er nog een paar drupjes groene kleurstof bij voor het limoenige effect )

- Roer voorzichtig de geraspte witte chocolade door het mengsel en spatel nog voorzichtiger een doos diepvriesframbozen door het kaasmengsel (ik wilde niet dat het mengsel roze zou verkleuren van de frambozen omdat ik het groen wou )
    - giet het prutje in de bakvorm, zorg dat de frambozen goed verdeeld zijn over het oppervlak.
    - zet de vorm op een bakplaat met 2 ovenvaste schaaltjes met water (volgens James martin essentieel voor mooie luchtige cheesecake)
    - bak 50 minuten in de oven tot de bovenkant goudbruin is. Oven uit, deur op een kiertje en eerst zo af laten koelen om instortingsgevaar te vermijden).
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:45:46 #135
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66779398
    Idd zeg, dat gezeik over, BOEHOEHOE, gekwetst worden door een fucking GRAP, nou, dan wordt je nog behoorlijk vaak gekwetst in je leven, kan ik je voorspellen. Vooral gepaard gaande met gemiep als "Ik probeer er net zo hard bij te horen *liklik*". Mag ik een teiltje.

En een kutopmerking zoeken achter een gewoon lollig bedoeld commentaar..ach, hoe de waard is vertrouwd ie zijn gasten zal ik maar zeggen.

Vooruit, ik gooi 'm er even in: .
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:46:34 #136
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66779431
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

CF is er momenteel niet, volgens mij, maar ik heb het recept opgeslagen wat ze hier laatst postte. Zal ik het even kopiëren?
    Volgaarne!
    pi_66779459
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef Vivi het volgende:
    Idd zeg, dat gezeik over, BOEHOEHOE, gekwetst worden door een fucking GRAP, nou, dan wordt je nog behoorlijk vaak gekwetst in je leven, kan ik je voorspellen.

En een kutopmerking zoeken achter een gewoon lollig bedoeld commentaar..ach, hoe de waard is vertrouwd ie zijn gasten zal ik maar zeggen.

Vooruit, ik gooi 'm er even in: .
    Ik heb echt geen idee wat ik met deze reactie moet.....
    Het plezier in het posten hier zit wel weer in een neerwaartse spiraal
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 20:47:59 #138
    163650 Greys
    pi_66779490
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar daarom zeg ik het ook. Ik denk dat ze zich er net iets drukker om maakt en het zich iets meer aantrekt dan een ander wellicht.
    Die 'ze'.. ben ik dat of is Miss_S dat in deze?

Ik trek me ook best snel iets aan, maar Miss_S is zelf ook niet altijd de subtielste (geweest) en ik vond het nogal meevallen, die opmerking van Adelante. Nou zag ik wel dat er meer waren hier die er over vielen, dus dan zal ik het misschien ook weer verkeerd opgevat hebben.

Maar ik word wel een beetje gek van dat tenen lopen omdat er altijd wel iemand is die zich afgezeken voelt. Co wilde het laatst al wat minder kusjekroel, maar ik heb het gevoel dat het al maar méér kusjekroel moet zijn omdat er anders weer iemand op de tenen wordt getrappeld. En dat vind ik maar niets, dat ik bij alles het gevoel heb te moeten melden 'ik bedoel het niet rot hoor! echt!' en dat soort dingen. Reuze vermoeiend.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:48:01 #139
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66779494
    Nou de meet is verder weg dan ooit...
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66779505
    Zie edit, Vivi. .
    pi_66779514
    Viev, we kunnen het wel aan jou overlaten om wat olie op het vuur te gooien hè?
    The way you rock'n'roll
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:49:13 #142
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66779541
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee wat ik met deze reactie moet.....
    Het plezier in het posten hier zit wel weer in een neerwaartse spiraal
    Weet je wat je ermee moet, je hand eens in eigen boezem gaan steken, voor de verandering, en je niet als een drenzende peuter aanstellen. Om een grapje, kom op alsjeblieft.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:49:17 #143
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_66779543
    Zeg, dames.... hou eens op

MrA bukt zo wel even voor een holpor en dan kunnen we daarna weer gezellig en leuk doen

Wij komen dinsdag op TV (denk ik, hoop ik)
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_66779553
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Die 'ze.. ben ik dat of is Miss_S dat in deze?
    In dit geval jij. Ik heb de discussie verder nog niet bij gelezen namelijk. Ik dacht puur vanuit mijn clash met jou van de week over de hoofdletters.
    The way you rock'n'roll
    pi_66779575
    Op tv Elisa? Vertel!
    pi_66779576
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Weet je wat je ermee moet, je hand eens in eigen boezem gaan steken, voor de verandering, en je niet als een drenzende peuter aanstellen. Om een grapje, kom op alsjeblieft.
    Fijn dat jij even beslist hoe ik me moet voelen
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:50:19 #147
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66779588
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat is een drenzende peuter? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66779606
    Oh gut, ik kom weer op het juiste moment binnenvallen

Geeneens geschokte reacties op mijn eetlijstje
    pi_66779633
    Ik ga maar even bijlezen want ik heb wat gemist geloof ik
    The way you rock'n'roll
      vrijdag 6 maart 2009 @ 20:51:23 #150
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66779639
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
    Zeg, dames.... hou eens op

MrA bukt zo wel even voor een holpor en dan kunnen we daarna weer gezellig en leuk doen

Wij komen dinsdag op TV (denk ik, hoop ik)
    Wij zijn "wij"? Ik niet iig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')