zet gewoon stops klaar, om je winst af te dekken. Zit zelf sinds vrijdag ook short en blijf nog ff zitten....quote:Op maandag 9 maart 2009 13:46 schreef TheRoach het volgende:
Zal ik me LS 220 nog wat langer aanhouden (heb nu ongeveer 40% winst) of nog langer aanhouden met zicht op verdere daling? Of gaan we binnenkort nog stijgen naar 220?
Veel cijfers zullen nog relatief goed zijn omdat de crisis pas echt toesloeg in de laatste maanden van 2008. Het jaar 2009 zal veel slechter zijn denk ik. Kwa koersreactie zal het vooral afhangen van de outlook die wordt gegeven voor 2009.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat de overige jaarcijfers 2008 gaan veroorzaken voor de beurs als er een groot aantal tussenzitten die helemaal niet tegenvallen.
Vandaag al een uur eerder? Moet echt beter opletten... Voel me net Peter Heerschopquote:
Haha, ik vroeg me al af waarom het wat drukker werd hiero, helemaal vergetenquote:
Erg hypocriet inderdaad, er was zware oververhitting in de bouw. Nu gaat het wat minder, lopen ze meteen te klagen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Recordomzet voor bouw in 2008
Ondanks de laatste 3 maanden een record, en maar huilen dat ze 't meest getroffen zijn.
Goh.. dat heb ik eerder gezien... FF denken... Oh ja, een stel beleggers mbt een bank die in ene niet meer van hun was...quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Erg hypocriet inderdaad, er was zware oververhitting in de bouw. Nu gaat het wat minder, lopen ze meteen te klagen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:23 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Goh.. dat heb ik eerder gezien... FF denken... Oh ja, een stel beleggers mbt een bank die in ene niet meer van hun was...
Dow 6,569.35 -57.59 (-0.87%)quote:
Wie gewönlich, of niet dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef M.Melandri het volgende:
Gaan ze nu weer opveren in het eerste half uurtje om daarna weer down te gaan?
Nee dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:36 schreef M.Melandri het volgende:
Gaan ze nu weer opveren in het eerste half uurtje om daarna weer down te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |