Dat is denk ik niet mogelijk. Je verliest namelijk vet over je gehele lichaam. Daar komt bij dat vrouwen doorgaans meer vet rond heupen en billen hebben, en mannen meer rond de buik. Als je dat toch wilt kwijtraken val je ongetwijfeld ook af bij je borsten (het vet rond je heupen en billen is 'hardnekkiger', om het zo maar te noemen). Plaatselijk vet verliezen is niet mogelijk (zonder plastische chirurgie).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Goede vraag! Hoe voorkom ik dat ik billen / borsten kwijt raak maar dat ik wel het vet rond m'n middel ga verliezen??
Je kunt geen enorme volumevermeerdering bewerkstelligen door de borstspieren te trainen, maar je voorkomt er wel voor een groot deel mee dat je borsten slap worden als je afvaltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet mogelijk. Je verliest namelijk vet over je gehele lichaam. Daar komt bij dat vrouwen doorgaans meer vet rond heupen en billen hebben, en mannen meer rond de buik. Als je dat toch wilt kwijtraken val je ongetwijfeld ook af bij je borsten (het vet rond je heupen en billen is 'hardnekkiger', om het zo maar te noemen). Plaatselijk vet verliezen is niet mogelijk (zonder plastische chirurgie).
[ afbeelding ]
Dat gele is vet, wat je dus deels kwijt zal raken. Om nog enige hoop te geven; dat rode is de borstspier. Die kan door training groeien, maar zal niet de effecten van het vetverlies volledig opvangen.
Oefeningen voor de borstspier.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Lips het volgende:
Maar welke oefeningen zijn dan goed om ze stevig te houden?
Nah, je moet wel iets serieuzere oefeningen dan dat doen, wil je voorkomen dat je borsten slap worden van afvallen. Zoals die oefeningen van waht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef Yel het volgende:
Je handen voor je borsten houden en steeds 10 sec. tegen elkaar aan drukken of zo...
Het aantrekken van je shockabsorber. De spier zit achter de borst en je hebt de zwaartekracht tegen. Het enige wat je kunt doen om je borsten in shape te houden is het dragen van een goede BH en op gewicht blijven. Als je vet verliest, verliezen ze aan volume. Hormonen hebben ook invloed op je borsten. Als je minder vet hebt, maak je ook minder oestrogeen aan, oestrogeen stimuleert vrouwelijk vet en dus borsten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Lips het volgende:
Maar welke oefeningen zijn dan goed om ze stevig te houden?
Klopt, maar je voorkomt wel dat je theezakjes overhoudtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef loveli het volgende:
Het trainen van de borstspier om volume erbij te krijgen vind ik zelf geen goede oplossing. De borstspier zit bij de meeste vrouwen aan de bovenkant van de borst, daarmee vul je de cup niet op.
Dat is ook wat ik wil voorkomen; theezakjes...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt, maar je voorkomt wel dat je theezakjes overhoudt
Goede BH is sowieso een must.
Nou, heb anders nog niks gemerktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef Yel het volgende:
[..]
Als je minder vet hebt, maak je ook minder oestrogeen aan, oestrogeen stimuleert vrouwelijk vet en dus borsten.
Dus gewoon de pil gebruiken?...
Whoa. Maar groeiden alleen de borsten of ook de rest van het lichaam?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet? Ik groeide een hele cupmaat van de pil
Alleen m'n borsten! En toen ik stopte met de pil, bleven ze gewoon op formaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:58 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Whoa. Maar groeiden alleen de borsten of ook de rest van het lichaam?
Tot nu toe enkel schoolslag, ik moet ff een brilletje en oordopjes (brrr, water in mn oren) en dan wil ik ook borst en rugcrawl erbij gaan doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, je moet wel iets serieuzere oefeningen dan dat doen, wil je voorkomen dat je borsten slap worden van afvallen. Zoals die oefeningen van waht.
Chav, zwem je enkel schoolslag? Ik heb zelf het idee dat je met crawl nog een beetje je borstspieren meepakt.
Geluksvogel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen m'n borsten! En toen ik stopte met de pil, bleven ze gewoon op formaat
Maar volgens mij is dat niet normaal.
Hier in België moet je in veel zwembaden verplicht een badmuts dragenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:13 schreef Chav het volgende:
[..]
Tot nu toe enkel schoolslag, ik moet ff een brilletje en oordopjes (brrr, water in mn oren) en dan wil ik ook borst en rugcrawl erbij gaan doen.
Wel dus, mijne werden een stukker ehm.. voller zeg maar..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen m'n borsten! En toen ik stopte met de pil, bleven ze gewoon op formaat
Maar volgens mij is dat niet normaal.
Dat is redelijk makkelijk op te lossen, niet in huis halenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef Yel het volgende:
Slechte dag vandaag..... Slecht nieuws gekregen en heb 2 much gegeten. Had weer n schransbui..![]()
Shoot. Ik verkloot mijn dieettttttttttttttt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Yel het volgende:
Oke... Wnt het aantal minuten aan sporten en het aantal kcl kwamen niet echt overeen
netjes van je!
Kleine tip: meer eten inplannen. Meer tussendoortjes enzo. Ik zag je lijstje, en juist omdat je zo weinig eten 'inplant', krijg je verderop de dag dit soort vreetbuien. Heeft vanalles te maken met een schommelend bloedsuikerniveau enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef Yel het volgende:
Slechte dag vandaag..... Slecht nieuws gekregen en heb 2 much gegeten. Had weer n schransbui..![]()
Shoot. Ik verkloot mijn dieettttttttttttttt.
Oh dat klikt positief!! Nu verwacht ik dat mijn omtrek van 70 niet snel zal verminderen, is al enkel bot onder m'n borsten, dus daarvoor zal ik geen nieuwe bh hoeven danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Chicolate het volgende:
En verder kom ik hier weer meekijken voor extra tips. Kan wel zeggen dat je borsten niet perse kleiner/slapper hoeven te worden van afvallen. Ook toen ik afviel behield ik mijn cup (alleen werd de onderomtrek smaller, waardoor er alsnog nieuwe bh's moesten komen).
Ach, je weet niet wat er gaat gebeuren. Ieder lichaam reageert anders. Het mijne heeft de neiging om borst en heup/bovenbeen te behouden, maar buik en taille strak te maken, maar dat van een ander doet precies het omgekeerde. Was voor mij geen reden om niet te proberen strakker te worden, wilde van dat 'zachte laagje' af, en zou daarna wel zien waar het allemaal afging. Een cup minder was geen enkel probleem geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh dat klikt positief!! Nu verwacht ik dat mijn omtrek van 70 niet snel zal verminderen, is al enkel bot onder m'n borsten, dus daarvoor zal ik geen nieuwe bh hoeven dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |