Hier in België moet je in veel zwembaden verplicht een badmuts dragenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:13 schreef Chav het volgende:
[..]
Tot nu toe enkel schoolslag, ik moet ff een brilletje en oordopjes (brrr, water in mn oren) en dan wil ik ook borst en rugcrawl erbij gaan doen.
Wel dus, mijne werden een stukker ehm.. voller zeg maar..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen m'n borsten! En toen ik stopte met de pil, bleven ze gewoon op formaat
Maar volgens mij is dat niet normaal.
Dat is redelijk makkelijk op te lossen, niet in huis halenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef Yel het volgende:
Slechte dag vandaag..... Slecht nieuws gekregen en heb 2 much gegeten. Had weer n schransbui..![]()
Shoot. Ik verkloot mijn dieettttttttttttttt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Yel het volgende:
Oke... Wnt het aantal minuten aan sporten en het aantal kcl kwamen niet echt overeen
netjes van je!
Kleine tip: meer eten inplannen. Meer tussendoortjes enzo. Ik zag je lijstje, en juist omdat je zo weinig eten 'inplant', krijg je verderop de dag dit soort vreetbuien. Heeft vanalles te maken met een schommelend bloedsuikerniveau enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef Yel het volgende:
Slechte dag vandaag..... Slecht nieuws gekregen en heb 2 much gegeten. Had weer n schransbui..![]()
Shoot. Ik verkloot mijn dieettttttttttttttt.
Oh dat klikt positief!! Nu verwacht ik dat mijn omtrek van 70 niet snel zal verminderen, is al enkel bot onder m'n borsten, dus daarvoor zal ik geen nieuwe bh hoeven danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Chicolate het volgende:
En verder kom ik hier weer meekijken voor extra tips. Kan wel zeggen dat je borsten niet perse kleiner/slapper hoeven te worden van afvallen. Ook toen ik afviel behield ik mijn cup (alleen werd de onderomtrek smaller, waardoor er alsnog nieuwe bh's moesten komen).
Ach, je weet niet wat er gaat gebeuren. Ieder lichaam reageert anders. Het mijne heeft de neiging om borst en heup/bovenbeen te behouden, maar buik en taille strak te maken, maar dat van een ander doet precies het omgekeerde. Was voor mij geen reden om niet te proberen strakker te worden, wilde van dat 'zachte laagje' af, en zou daarna wel zien waar het allemaal afging. Een cup minder was geen enkel probleem geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh dat klikt positief!! Nu verwacht ik dat mijn omtrek van 70 niet snel zal verminderen, is al enkel bot onder m'n borsten, dus daarvoor zal ik geen nieuwe bh hoeven dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |