Sja, dat komt omdat al die platenmaatschappijen nog verschrikkelijk rijker moeten worden en het dus niet toestaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:52 schreef broer het volgende:
Erg, erg jammer. Toch jammer dat zo'n website kennelijk niet draaiende te houden is...
Idd...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat komt omdat al die platenmaatschappijen nog verschrikkelijk rijker moeten worden en het dus niet toestaan.
Lijkt me logisch dat als je zelf dvd's uitbrengt van concerten, dat je dan niet zomaar beelden gratis op internet laat zetten. Artiesten kiezen er zelf voor om contracten te tekenen bij commerciele bedrijven. Ik vind het wat makkelijk om die bedrijven dan weer de gebruikelijke zondebok te maken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat komt omdat al die platenmaatschappijen nog verschrikkelijk rijker moeten worden en het dus niet toestaan.
Ben je morgen ook in Utrecht te vinden als Crystal Antlers optreedt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Mooi Crystal Antlers komt er nog op, ik ga ze missen omdat ik rijles heb afgesproken over een uur
Verder maar is kijken of ik een heel zwik aan filmpjes er op de en of andere manier opgeslagen kan krijgen.
Sonic Youth verlopen??
Is het jou wel gelukt om 'iets' op te slaan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef emokid het volgende:
Maar zeg eens jongens, hoe kan dit opgenomen worden? Ik heb geprobeerd een flv'tje eruit te krijgen maar zo simpel gaat dat er niet. Ik wil mijn favoriete gigs opgeslagen hebben, en uiteraard delen als er vraag naar is. Beter dan niets.
Het is het enige latijn dat ik kenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef achterop23 het volgende:
[..]
het duurde even voordat ik hem doorhad.
zit nu te genieten van Leg - Bettie Serveert. Carol
Maar dan zou het sluiten van een dergelijk archief toch kapitaal vernietiging zijn? Het lijkt mij echt niet dat er niets van het archief openbaar blijft na de sluiting van fabchannel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is het enige latijn dat ik ken![]()
Er waren mooie registraties van concerten in de Melkweg en de Paradiso. Jammer dat onze minister van Feest liever vanaf een homobootje staat te zwaaien, of zich laat fotograferen onder het poolijs met prins Willem Alexander, dan dat zijn ministerie oog heeft voor dit soort dingen.
Er zit veel geld in, betaald door het ministerie van OCW en de gemeente Amsterdam
Het is pure verkwisting, maar vermoedelijk gaat een flink deel naar de copyrights om de muziek online te zetten. Een paar jaar geleden schreef men dat er flink werd geinvesteerd in bandbreedte. Dat klopt ook wel, geen enkel filmpje hapert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:04 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Maar dan zou het sluiten van een dergelijk archief toch kapitaal vernietiging zijn? Het lijkt mij echt niet dat er niets van het archief openbaar blijft na de sluiting van fabchannel.
Als ze nog geld nodig hebben: Ik heb wel wat eurootjes over hoor voor wat leuke concerten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |