abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 09:37:05 #1
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49844248
weet iemand of dr een manier is om de video (of alleen het geluid) van fabchannel-concerten te rippen? de truukjes van youtube werken er niet voor en er staan leuke dingen tussen die ik ook zonder me internet wil kunnen horen
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  maandag 28 mei 2007 @ 09:56:36 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_49844416
vroeger kon het wel.

Nu zal je een screencapture programma moeten gebruiken zoals SnagIt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  maandag 28 mei 2007 @ 10:06:50 #3
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49844537
ja maar dat werkt dan zeker bijna zo als een opname dat alle haperingen van me computer ook erin zitten daarna?
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  maandag 28 mei 2007 @ 10:42:15 #4
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_49845047
quote:
Op maandag 28 mei 2007 10:06 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar dat werkt dan zeker bijna zo als een opname dat alle haperingen van me computer ook erin zitten daarna?
Ja.
Signature.
pi_50619421
Bump.

Ik zit een beetje in dubio of dit wel gepost mag worden, maar doe het toch maar. Mocht het niet mogen kan de reply verwijderd worden blablabla.

Maargoed: Het is dus wel mogelijk om Fabchannel te rippen :). En wel op de volgende manier:

• Download en installeer Replay Media Catcher . Let op: Dit is een betaald programma, hij ript dus standaard 75% van de videofile. Wil je meer, moet je betalen :').
  • Maak een eigen html paginaatje met daarin de embedded player (Deze is op te vragen doormiddel van de share knop in de gewone player).Je krijgt dan zoiets:
    1
    2
    3
    <html><body>
    ...Embed code...
    </body></html>

en sla hem op.
  • Start Replay Media Catcher en zet hem op de opname modus. Stel in de settings ook even de output directory in.
  • Start je zojuist aangemaakte HTML-file
  • Druk op play.
  • Wacht totdat Replay Media Catcher de file oppikt.
  • Zet het geluid van je filmpje op mute (pauze kan ook geloof ik, zolang de pagina maar open blijft staan) en ga bezig met andere dingen (liefst niet browsen, want hij pikt alle flv media op)...Stofzuigen ofzo.
  • Wacht totdat Replay Media Catcher een irritant geluidje maakt.
  • Ga naar de output directory.
  • En voila, daar staat een .flv bestand.

Hieruit kan je (zonder verder kwaliteitsverlies) de mp3 en avi (zonder geluid) extracten, of gewoon de flv in een flv speler afspelen. Voor het extracten gebruik je FLV Extract.

Succes.
  • pi_66778325
    "Er is al 626 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!"
    Concertsite Fabchannel stopt ermee

Reden genoeg dus. Fabchannel heeft namelijk na 2007 al weer een nieuwe manier van weergeven geintroduceerd. Is deze manier nu nog steeds mogelijk?
    pi_66778343
    Ja ineens weer actueel natuurlijk

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2009 20:19:19 ]
    pi_66778560
    haha, ze hebben er zelfs een countdown op gezet. nog 6 dagen en nog wat uren. whaaa, dat ga ik nooit redden
    pi_66785521
    Ik zou het ook willen weten.
    pi_66789729
    Ik heb in maart 2008 nog 2 concerten met succes kunnen rippen, maar op dit moment lijkt het erop dat niets werkt.
    -
    pi_66790098
    Fabchannel...dan denk ik heel ergens anders aan
    pi_66790623
    Vaag, via URL Snooper zou je toch moeten kunnen zien waar de flashfile vandaan wordt gehaald die je op dat moment afspeelt. Ik zie alleen maar wat sitestat.com en ad.doubleclick.net URL's voorbijkomen.
    pi_66793550
    Hoe krijg ik goede kwaliteit het geluid geript?
    pi_66793755
    Viswijfje bagger-kloon.
    had nog nooit van het fenomeen fab-channel gehoord,
    maar het idee klinkt goed. had al mee gekregen dat het er mee ging stoppen,dat is dan wel weer jammer.
    Vooral dat wat hier boven staat.
      zondag 8 maart 2009 @ 16:51:35 #15
    247832 beezz13
    Ik heb m zelf ook!
    pi_66830101
    Ja heel eluk allemaal, maar heo kunnen we nog wat concerten veiligstellen voor de stekker eruit gaat?
      zondag 8 maart 2009 @ 21:20:48 #16
    160182 Konijnenjager
    It ain't rigged
    pi_66839371
    Ik gebruik nu replay video capture om nog wat te backuppen. Werkt prima en is heel simpel. Hij filmt gewoon het deel van je scherm dat je zelf selecteert. Nadeel is wel (vooral op kleine monitor) dat je dat deel dan ook niet kan gebruiken voor andere taken. Nachtwerk dus
    but it ain't right either.
    pi_66889292
    heb replay media catcher geprobeerd zoals bovenstaand maar lijkt niet meer te werken..
    heb inmiddels iemand gevonden die via stream op tv met zijn dvd recorder opneemt en krijg daarvan weer copy. Heb diverse plugins van firefox (downloadhelper, downloadthemall) geprobeerd maar helaas werkte niet met fab.

Concert van bijv. Novastar is namelijk niet op dvd te krijgen.
    Er zijn zelfs helemaal geen dvds van Novastar helaasch..

Ik hoop dat ik ooit ook nog een dvd van Jason Mraz kan kopen tzt in shops van zijn volledige Paradiso concert uit 2007. Deze is helaas door platenmaatschappij nooit op fabchannel gekomen. Heb nu wel een opname van Franse zender die groot stuk recentelijk uitzond.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')