abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67185176
ff een vraagje.. mag dat hier?

Ik werk momenteel via een uitzendbureau waar ik 1700 bruto pm verdien. Nu heeft het bedrijf me een contract aangeboden. Vandaag is de functie vrijgekomen en over 2 weken krijg ik een voorstel.
In deze functie wordt er gesproken over een salaris van max 2700 euro.
Wat voor bedrag kan ik dan verwachten bij het voorstel?

Het is een functie als financieel administratief medewerker.
pi_67185544
Hm, begrijp je vraag niet helemaal. Als ze al spreken over een maximum salaris van 2700 euro, dan lijkt dat me hun voorstel? Of ze moeten echt waardeloos zijn in het onderhandelen en nu al hun hand laten zien...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 21:32:17 #128
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67185656
Euh... geen idee, je hebt natuurlijk al die jaren voor 1000 euro per maand minder gewerkt... grote kans dat ze denk ik rond de 2100 gaan zitten.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_67185784
Nou de functie is op schaal 4. met een max van 2700. Ik werk er overigens nog maar 6 weken. Dus het is niet zo dat ik daar al jaren zit. De overige werknemers op mijn fucntie zitten op 2300 euro. Overspeel ik mezelf als ik zoveel vraag?
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 21:52:23 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67186567
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef RioolSpook het volgende:
Nou de functie is op schaal 4. met een max van 2700. Ik werk er overigens nog maar 6 weken. Dus het is niet zo dat ik daar al jaren zit. De overige werknemers op mijn fucntie zitten op 2300 euro. Overspeel ik mezelf als ik zoveel vraag?
Je kan het vragen, vooral omdat iedereen al op dat bedrag zit.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_67188495
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat wist ik toevallig wel via een bekende van me. Wat mij altijd weer doet verbazen zijn de functienamen die ze hanteren. Assistent manager of manager, dan denk je... nou die is goed bezig. Ja, heel fijn als je als manager met 1800 thuis komt. Aan de andere kant, je hebt 0 stress natuurlijk. Prima baan maar snap niet dat iemand zichzelf assistent manager durft te noemen op een verjaardag met zo'n functie.
Pardon?
0 stress is natuurlijk bullshit.. Wij hebben 2 stagaires bij ons rondlopen en daar moet je toch echt leiding aan gaan geven.. En ik ben wel verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt als mijn manager er niet is..
Nu zeg ik niet dat je het kan vergelijken met een bouwmarkt bijvoorbeeld, maar toch, je doet het nu af alsof het een of anders simpel baantje is wat iedere boerenlul kan doen en dat is toch echt niet zo..

Beetje flauwe opmerking van je en het blijkt hieruit ook dat je niet weet hoe het in elkaar steekt..
pi_67188887
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef RioolSpook het volgende:
ff een vraagje.. mag dat hier?

Ik werk momenteel via een uitzendbureau waar ik 1700 bruto pm verdien. Nu heeft het bedrijf me een contract aangeboden. Vandaag is de functie vrijgekomen en over 2 weken krijg ik een voorstel.
In deze functie wordt er gesproken over een salaris van max 2700 euro.
Wat voor bedrag kan ik dan verwachten bij het voorstel?

Het is een functie als financieel administratief medewerker.
Klein ezelsbruggetje voor je. Op het moment dat je ingedeeld wordt in schalen. Dan is de maximale trede binnen een schaal circa 20-40% boven het startsalaris van de betreffende functie. In jou geval zit dat dus tussen de 1950 en 2250 euro. Gemiddeld is het dus een startsalaris van 2100 euro. Bij elk jaar ervaring kan je circa 3% loonsverhoging bij optellen. Je werkt er nog niet zo lang, maar gezien je vanuit uitzendbasis naar vast gaat, reken je gewoon een jaar ervaring. Je komt dus uit op 2160 euro. Dit is dan ook het bedrag wat je minimaal kunt vragen. Alles daarboven is kwestie van onderhandelen. Proberen kan nooit kwaad.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:14:04 #133
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67190829
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Klein ezelsbruggetje voor je. Op het moment dat je ingedeeld wordt in schalen. Dan is de maximale trede binnen een schaal circa 20-40% boven het startsalaris van de betreffende functie. In jou geval zit dat dus tussen de 1950 en 2250 euro. Gemiddeld is het dus een startsalaris van 2100 euro. Bij elk jaar ervaring kan je circa 3% loonsverhoging bij optellen. Je werkt er nog niet zo lang, maar gezien je vanuit uitzendbasis naar vast gaat, reken je gewoon een jaar ervaring. Je komt dus uit op 2160 euro. Dit is dan ook het bedrag wat je minimaal kunt vragen. Alles daarboven is kwestie van onderhandelen. Proberen kan nooit kwaad.
klopt maar hij/zij moet ook niet te hoog inzetten, dan wordt hij niet serieus genomen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_67210753
Wat vinden jullie van mijn salaris?
Aankomende week heb ik heb ik een gesprekje hierover... en ons bedrijf maakt geen gebruik van de grafische cao, in die salaris schaling zou ik geloof ik op 1950 kunnen zitten.

Naast webdesign maak ik ook veel advertenties, huisstijlen,..
ik heb hier nog maar één cursus gevolgd en de volgende cursus is rond de 1800 euro, mijn werkgever vind dat te duur... bij dit bedrijf werkt ong. 8 man en vroeg me af hoe anderen over de cursusprijs denken..., mijn motivatie is enorm, en geef altijd net iets meer omdat ik alleen goed werk wil afleveren... overwerk komt dan vaak voor.

1 : Branche: Marketing en Reclame
2 : Functie: Webdesigner/developer
3 : Leeftijd: 25
4 : Aantal uren per week: 40
5 : Aantal vakantiedagen: 23
6 : Bruto maand salaris: 1750
7 : Netto maand salaris: +/- 1380
8 : Overuren betaald: ja als het mogelijk is 125%, maar drie uur in de week extra wordt niet als overwerk uitbetaald.
9: Werkervaring: 4 jaar fulltime bij dit bedrijf
10: Goodies : een keer een korte cursus gedaan van een programma waar ik mee werk, en eind dit jaar een cursus voor ArtDirctor
11: Opleiding: MBO Grafisch vormgeven

Groetjes!
Met vriendelijke groetjes!
pi_67214655
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:38 schreef Distel1984 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn salaris?
Aankomende week heb ik heb ik een gesprekje hierover... en ons bedrijf maakt geen gebruik van de grafische cao, in die salaris schaling zou ik geloof ik op 1950 kunnen zitten.

Naast webdesign maak ik ook veel advertenties, huisstijlen,..
ik heb hier nog maar één cursus gevolgd en de volgende cursus is rond de 1800 euro, mijn werkgever vind dat te duur... bij dit bedrijf werkt ong. 8 man en vroeg me af hoe anderen over de cursusprijs denken..., mijn motivatie is enorm, en geef altijd net iets meer omdat ik alleen goed werk wil afleveren... overwerk komt dan vaak voor.

1 : Branche: Marketing en Reclame
2 : Functie: Webdesigner/developer
3 : Leeftijd: 25
4 : Aantal uren per week: 40
5 : Aantal vakantiedagen: 23
6 : Bruto maand salaris: 1750
7 : Netto maand salaris: +/- 1380
8 : Overuren betaald: ja als het mogelijk is 125%, maar drie uur in de week extra wordt niet als overwerk uitbetaald.
9: Werkervaring: 4 jaar fulltime bij dit bedrijf
10: Goodies : een keer een korte cursus gedaan van een programma waar ik mee werk, en eind dit jaar een cursus voor ArtDirctor
11: Opleiding: MBO Grafisch vormgeven

Groetjes!
Jij zit qua werkhouding en motivatie denk ik in hetzelfde schuitje als mezelf. Ik ben zelf webontwikkelaar, welismaar meer geconcentreerd op de programmeertechnische kant, en wil ook alleen maar kwalitatief goed in elkaar stekende websites opleveren, ondanks de "doe maar iets, als 't maar af komt" mentaliteit van anderen. Als jij echt overtuigd bent van je kunnen en van jezelf weet dat je kwalitatief goed werk aflevert, dan ben jij in een prima positie om meer beloning te vragen, vooral als je naar je (in mijn mening) matige brutosalaris kijkt. Veel grafisch ontwerpers en designers die ik ken die niet alleen jonger zijn, maar ook minder lang bij een bedrijf werken, verdienen al meer.

Ik heb overigens hetzelfde gedaan bij het bedrijf waar ik nu werk. Omdat ik van mezelf wist dat ik prima werk afleverde (werd overigens geverifieerd door klanten) en qua vakkennis een flinke voorsprong op mijn collega's had, heb ik toentertijd met het spreekwoordelijke vuistje op tafel kunnen slaan tijdens mijn beoordelingsgesprek.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:02:51 #136
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_67216294
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:58 schreef Spatzmann het volgende:
1 : Branche: R&D/Requirements Engineering/Enterprise Architecture/Process design/consultancy
En dit noem jij een branche?

Zeker WO gedaan
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_67216481
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:47 schreef wapperdamklubik het volgende:

[..]

Werkt zeker vlakbij Rozenburg?
Daar kan ik niets over zeggen
pi_67222595
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

hehe mijn hobby is om bij te dragen aan het business-it alignment probleem. Daar vallen de bovenstaande termen behoorlijk onder. Dus ja mijn branche haha.
Klinkt als een mooie omschrijving. Net zo vaag als al die andere termen bij elkaar voor 95% van nederland maar wel een stuk korter
pi_67248980
1 : Bedrijfstak: Onderwijs
2 : Functie: Professional medewerker administratie
3: Leeftijd: 22
4 : Aantal uren per week: 36
5 : Aantal vakantiedagen: 27
6 : 13e maand: Ja!
7 : Bruto maand salaris: 1950 (start salaris)
8 : Netto maand salaris: 1400
9: Werkervaring: paar maanden

pi_67250113
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Denk dat je dat netto salaris niet gaat halen, al is het afhankelijk van je auto.
Zit zelf bruto op 4120 en netto 2300. Ook auto.
Jawel ik krijg volledig betaald pensioen en maar 120,- bijtelling auto (Civic Hybrid ).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:39:07 #141
129681 roykejanssen
BMW maakt rijden geweldig
pi_67250685
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:47 schreef twinus het volgende:
1 : Bedrijfstak: Installatietechniek (klein metaal)
2 : Functie: servicemonteur verwarming
3 : Leeftijd: net 21
4 : Aantal uren per week: 38 (ex weekenddienst+avonddiensten)
5 : Aantal vakantiedagen: 24
6 : 13e maand: ja
7 : Bruto maand salaris: 1610
8 : Netto maand salaris: 1220(incl vergoeding dienst)
9 : Overuren betaald: ja of tijd voor tijd
10: Werkervaring: 3/4 jaar
11: Goodies : auto v/d zaak(prive gebruik, alleen met storingsdienst) opleidingen worden vergoed
12: Opleiding: mbo 3+ (4 niet afgemaakt )

binnekort weer salaris bespreking, iemand enig idee wat ik kan vragen . in onze brance(service) is bijna niet aan personeel te komen(worden op dit moment veel mensen tijdelijk ingehuurd) .klein bedrijf.
kan ook niet de goede salaris tabellen vinden.
Met 3/4 jaar werkervaring als servicemonteur kun je niet echt veel meer salaris verwachten. Zorg dat je 1 van de beste wordt en onmisbaar in het bedrijf. Je maakt dan sprongen met zevenmijlslaarzen. Jaartje of 5 praktijkervaring is toch wel het minimum hoor !
it's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_67255333
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef xxxsamxxx het volgende:
Even iets heel anders:

1 : Bedrijfstak: GGZ
2 : Functie: HBO verpleegkundige
3: Leeftijd: 23
4 : Aantal uren per week: 36
5 : Aantal vakantiedagen: 20,75 (166 uur)
6 : 13e maand: nee, 4,5% eindejaarsuitkering
7 : Bruto maand salaris: 2018 incl. excl. ORT
8 : Netto maand salaris: 1500 incl. ORT
9: Overuren betaald: nee
10 : Werkervaring: 1 jaar
11 : Goodies : Af en toe een cursus, reiskostenvergoeding, compensatie feestdagen
12: Opleiding: HBO Verpleegkunde
Aah een lotgenoot Ben zelfde opleiding aan het doen
pi_67278562
1 : Bedrijfstak: Investment Banking
2 : Functie: Trainee/Analyst
3: Leeftijd: 24
4 : Aantal uren per week: 40 (op papier, praktijk structureel dubbel)
5 : Aantal vakantiedagen: 28
6 : 13e maand: Ja
7 : Bruto maand salaris: 3800
8 : Netto maand salaris: 2400/2500
9: Overuren betaald: Nee, inherent aan functie
10 : Werkervaring: 1 jaar
11 : Goodies : Blackberry, 1e klas OV (na 1 jaar ook auto), goede bonusmogelijkheden ziektenkosten betaald, fitnessabbo, hoop dingen op het werk nog, etc..
12: Opleiding: Universiteit, straks CFA

Goed verdienen dus, maar moet dan ook hard werken
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:45:10 #144
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_67280555
Locatie in Nederland?
Oh really?
pi_67282204
Wat is daar relevant aan?
pi_67282289
Omdat 3800 USD een nogal vertekend beeld geeft..
pi_67282362
Ik krijg gewoon in euro's uitbetaald. Kantoor zit in A'dam, maar een signifant deel van mijn tijd breng ik in London door bijvoorbeeld. Niet ongunstig met de huidige koers van de GBP
pi_67282479
maja 40-80 uur werken.. Zou dat alleen voor mezelf (eigen bedrijf) doen, nooit voor een baas .
  zondag 22 maart 2009 @ 00:13:10 #149
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67282759
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:57 schreef Sport_Life het volgende:
maja 40-80 uur werken.. Zou dat alleen voor mezelf (eigen bedrijf) doen, nooit voor een baas .
ik ook
  zondag 22 maart 2009 @ 00:14:31 #150
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67282784
55 is voor mij echt het maximum. Dan zit je elf uur per dag aan het werk!! Je moet ook nog wat ernaast kunnen doen, daarvoor leef ik tenminste. Dan maar geen superhoge functie. Als ik maar zowel plezier in mijn werk heb, als een leven daarbuiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')