quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Thx 4 the warning.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef behangplakker het volgende:
B_B en 4EBE stoppen met posten
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met die reactie? Het is toch op de waarheid gebaseerd of niet dan?
Consider it done!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...
Ik zie dat popje ook nog steeds.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stokenquote:
Jij moet je oude ook terug doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Ik heb het over deel 999.quote:
Volgens mij is het klaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stoken![]()
[..]
Ik zie haar oude UI ook gewoon. Ik kan niet wennen aan dat nieuwe dingquote:Jij moet je oude ook terug doen![]()
Zometeen gaat hij toch Centraal en daar komt niemandquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Maar, zeker met deze tt, zet ik de discussie hier maar niet meer voortsorry sensatiezoekers, ga maar over iets leuks praten
en een kusje voor Sanna, ik bedoel dit op geen enkele manier gemeen tegenover jou.
Vrede op aarde enzovoorts.
Nou gaat ie daar weer over beginnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de piercinggate!
Wie nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word bijna geil van haar.
Kut ?quote:
Nee je hebt gelijk, ik faaldequote:
en anders ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis ook alles, zelfs als ik erbij benquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is het klaar.
[..]
Ik zie haar oude UI ook gewoon. Ik kan niet wennen aan dat nieuwe ding
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens wat anders dan de piercinggate!
Zou medelijden met je krijgen als het daadwerkelijk zo zou zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb ik echt zin om m'n hele fotoboek vol te zetten met alleen maar dingen van haarquote:
Zoiets dus ?quote:
Wut the duck eating cookie !quote:
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorischquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Respect voor de ouderen ja
![]()
Yes please !
Wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voor die tijd MOET MJ in de TT
Maar het blijft wel geil, hoe ze drinkt en afveegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Vond dat popje leuker.
Thanks, zie het.quote:
I know. En dat heb ik gisteren ook al uitgelegd via de PM... Nu wordt er een heel ander beeld van me gecreëerd. Maar ja, het zij zo.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zou medelijden met je krijgen als het daadwerkelijk zo zou zijn.
Ik zie het eerder als een vorm van volwassenheid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?
Iets groter dan linksboven, maar iets minder kroezig en niet zo zwartquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zoiets dus ?!!!!
[ afbeelding ]
[..]
Wut the duck eating cookie !![]()
[..]
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorisch!!
*ruilt zijn 'geweldige' haar om voor jou coup*
bedoelde ander vleesquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kut ?
die is sappig en, mits harig, stekelig
Michael Jackson komt weer terug, dat moet toch gevierd worden?quote:
Wut ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voor die tijd MOET MJ in de TT
Moet je doen johquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms heb ik echt zin om m'n hele fotoboek vol te zetten met alleen maar dingen van haar. Lijkt net of ik een obsessie heb, whihi
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorisch!!
*ruilt zijn 'geweldige' haar om voor jou coup*
Oh !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Michael Jackson komt weer terug, dat moet toch gevierd worden?
Ik heb het, ik vind het mooi en interessant om naar te kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je doen johiedereen denkt nu ook dat ik een obsessie heb voor het vrouwelijk lichaam
!
*Hele liedje afluistert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand de TT ff veranderen in iets Spice Girls nu het gekut toch over is?
Ander vlees ? Ah je bedoelt biefstuk ! Maar dat is geen 3 letters, en wat heeft die pis er mee te maken.. hm dit is een moeilijke..quote:
NOHquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh !
Hij!
Ik dacht al, waar heeft ie vent het over...
Ik ook! Da's toevallig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het, ik vind het mooi en interessant om naar te kijken.
Jij, nee toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je doen johiedereen denkt nu ook dat ik een obsessie heb voor het vrouwelijk lichaam
!
Tuurlijk, dat kan iedere user hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef BobbyB het volgende:
Hij ligt in bed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
NG, ik weet dat je dit leest. Dus how about a threesome met mij en Adriana?
Het is geen kwestie van durven, het is meer beseffen dat ik te lang doorga op iets.. En dat zou ik niet moeten doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?
SERIEUS KEMPERVEEN ALS UIquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Mijn conclusie in zake deze rel tot nu:
Aan BT: je bent niet de koningin waar alles omdraait, hoe graag je dat ook zou willen. Grow some testicular fortitude (pun intended) en probeer die valse air van arrogantie om je heen weg te toveren.
Aan IQM: dude, je bent een gast van 31 die hier dag in, dag uit zich onderdanig opstelt tegen fucking tienermeisjes. Probeer deze verkeerde kant van jezelf te verbergen door je intelligentie en common sense te gebruiken.
Dr. Emi heeft gesproken.
Je kan beter #1000 een MJ topic maken. Dubbel feest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Anders ga ik de 999e kapen vannacht
Is iemand geinteresseerd in jouw mening?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Aan BT: je bent niet de koningin waar alles omdraait, hoe graag je dat ook zou willen. Grow some testicular fortitude (pun intended) en probeer die valse air van arrogantie om je heen weg te toveren.
Aan IQM: dude, je bent een gast van 31 die hier dag in, dag uit zich onderdanig opstelt tegen fucking tienermeisjes. Probeer deze verkeerde kant van jezelf te verbergen door je intelligentie en common sense te gebruiken.
Dr. Emi heeft gesproken.
Hij zegt ja, ik heb hem nog niet gesproken maar dat weet ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
Don't quit your day job.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Dr. Emi heeft gesproken.
Maar tienermeiden zijn goed, hoe oud je ook bent, ik denk dat de meeste mannelijke fokkers hier er ook zo over denken en IQM is het perfecte voorbeeldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Dr. Emi heeft gesproken.
Adelante was hier toch netquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij, nee toch?![]()
[..]
Tuurlijk, dat kan iedere user hierPM een modje ofzo
Ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is iemand geinteresseerd in jouw mening?
Ik zie deze poster wederom als een bevestiging van een vorm van onderdanigheid van IQM ten opzichte van niet nader te noemen vrouwelijke schepsels. De ironie dat het dan soms toch nog verkeerd afloopt ondanks al de moeite en inzet die je erin stopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
Ik zie het eerder als een vorm van volwassenheid.
Dr. Emi mag van mij sterven. En ja dat is een doodverwensing.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Dr. Emi heeft gesproken.
Ja sorry hoor!quote:
Ja bedoel ik, kaap de 999e lapoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan beter #1000 een MJ topic maken. Dubbel feest.
je houdt je van de dommequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ander vlees ? Ah je bedoelt biefstuk ! Maar dat is geen 3 letters, en wat heeft die pis er mee te maken.. hm dit is een moeilijke..
Die van die opplak neus kwam net pas in me op. Ik had net ook iets over zijn huid, maar ik ben het vergeten.quote:
Als ij mij aan een ticket helptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry hoor!
Ik moet mijn non-lokaal bewustzijn nog bijstellen.
quote:
Eens is, kutuserquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr. Emi mag van mij sterven. En ja dat is een doodverwensing.
Iedereen met enige vorm van intellectueel niveau wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is iemand geinteresseerd in jouw mening?
quote:
Neej maf, ik ben hartstikke serieusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
je houdt je van de domme
5 min op cam?
hahahaha
Ben je dan niet een roepende in de woestijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedereen met enige vorm van intellectueel niveau wel.
Je bent hier slecht in, Emimich. Echt lachwekkend hoe vaak jij de plank misslaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zie deze poster wederom als een bevestiging van een vorm van onderdanigheid van IQM ten opzichte van niet nader te noemen vrouwelijke schepsels. De ironie dat het dan soms toch nog verkeerd afloopt ondanks al de moeite en inzet die je erin stopt.
Memorieeees...quote:
Ik zie toch echt Kempsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog steeds Jimi Hendrix ?
Okay, tofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij zegt ja, ik heb hem nog niet gesproken maar dat weet ik
NG 181129 zegt:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben je dan niet een roepende in de woestijn?
Waar naar toe ?quote:
Gelukkig maar.quote:
wat wil je hebben ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef BobbyB het volgende:
Oh jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van die opplak neus kwam net pas in me op. Ik had net ook iets over zijn huid, maar ik ben het vergeten.
Haha, ik moet echt lachenquote:
ik ook serieusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej maf, ik ben hartstikke serieus![]()
neej geen grap ;D
quote:
En wat valt er dan te halen in die zaal ?quote:
Laat maar, niemand doet meequote:
Onvergeetbare herinneringenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wat valt er dan te halen in die zaal ?
Draai ?quote:
Niet zo gemeen doenquote:
Beetje tijgerbalsem erop smeren, werkt altijdquote:
Doe het, godverdomme doe het !quote:
die bij sommige delenquote:
Herinneringen waaraan ?!quote:
Zuurstof. Waarom denk je dat het de O2 Arena heet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wat valt er dan te halen in die zaal ?
Ga jij wel eens naar Dadasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Beetje tijgerbalsem erop smeren, werkt altijd
teringquote:
The girl's got issues.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Dr. Emi mag van mij sterven. En ja dat is een doodverwensing.
Maar achter je computertje hoef je ook niet te draaien, tenzij je ondertussen televisie kijkt, dan welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
die bij sommige delen
geen 180 mag worden
hahaha
Ja, maar jijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Doe het, godverdomme doe het !![]()
Jullie hebben mij er toen ook zo bij gelapt
quote:
Walter Sobchak: THE GIRL IS NOT THE ISSUE HERE DUDEquote:
Whyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof, mag ik een ban? Voor een maand of drie ofzo?
michel zonder tvquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar achter je computertje hoef je ook niet te draaien, tenzij je ondertussen televisie kijkt, dan wel![]()
en eigenlijk zit je voor je computer.....
Eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen lekker tienermeisje.
Waarom dat nu weerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof, mag ik een ban? Voor een maand of drie ofzo?
Dat is toch waterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zuurstof. Waarom denk je dat het de O2 Arena heet?
Daar komt altijd een bepaald slag volk, en ik dacht dat jij daar ook wel eens heen zou gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hm ik ken die tent wel van naam maar ga er nooit heen, heb nooit zin om uit te gaan, waarom ?
Je moet het ook niet aansteken.quote:
H20quote:
Waarom kom jij altijd achteraf pas met goede tips?quote:
Ik heb het nu in mn hoofd zittenquote:
quote:
Mwah ik denk er wel aan om er eens een keertje heen te gaan, maar ik ken eigenlijk niet zoveel mensen die er heen gaan en ik weet ook niet waar het zitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar komt altijd een bepaald slag volk, en ik dacht dat jij daar ook wel eens heen zou gaan.
Ook aan thee brand ik mijn mond.quote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in Fok de komende tijd.
BT, doe normaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n scheikundige studie gedaan.quote:
de boel loslatenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, maar toch ga ik eropquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toe, blijfquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steenweg volgens mij, beetje afgelegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mwah ik denk er wel aan om er eens een keertje heen te gaan, maar ik ken eigenlijk niet zoveel mensen die er heen gaan en ik weet ook niet waar het zit!!
Dat klonk vies.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, maar toch ga ik erop
Ik denk eerder dat meneer IQM hier de plank misslaat als hij denkt dat mijn vorige post gericht was op de concrete invulling die BT aan haar post gaf. Het ging me meer om de manier waarop jij daarop reageerde, de kenmerkende stijl en vorm waarin je een half jaar geleden al in grossierde. Daaruit voortvloeiend denk ik dat jij vanuit psychologisch oogpunt een van de interessantste personages van KLB bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
Je bent hier slecht in, Emimich. Echt lachwekkend hoe vaak jij de plank misslaat.
't Is toch een vorm van volwassenheid om zoiets niet open en bloot op een forum te bespreken? Ruzie maak je toch ook het beste thuis en niet op de Dam?
Heeft niks met onderdanigheid naar wie dan ook toe te maken. Sterker nog; ik stelde het zelf al voor, dus het zou eerder zelfbevlekking zijn (door het een vorm van volwassenheid te noemen) dan onderdanigheid tegenover tienermeisjes.
Wie zegt dat ik geen addict benquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT, doe normaal.
Als je geen zin meer hebt post je toch niet. Daar hoef je je niet voor te laten bannen. Dat doe je alleen als je wanhopig verslaafd bent, en een post drang van hier tot ginder hebt.
Hoe oud ben jij ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat meneer IQM hier de plank misslaat als hij denkt dat mijn vorige post gericht was op de concrete invulling die BT aan haar post gaf. Het ging me meer om de manier waarop jij daarop reageerde, de kenmerkende stijl en vorm waarin je een half jaar geleden al in grossierde. Daaruit voortvloeiend denk ik dat jij vanuit psychologisch oogpunt een van de interessantste personages van KLB bent.
Steek jij dan je thee in de fik ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook aan thee brand ik mijn mond.
Ik zei het ook net, inclusief bijpassend accent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nu in mn hoofd zitten
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n scheikundige studie gedaan.
Kom op joh, je laat je toch niet door zoiets uit het veld slaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, mijn tong wel.quote:
Owja als er maar wat te headbangen valtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Steenweg volgens mij, beetje afgelegen. Als je van metal shit en dat soort mensen houdt zul je het daar best naar je zin hebben
.
Dat was wat ik hoorde...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zei het ook net, inclusief bijpassend accent.
dan heb je nasty situatie in mondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook aan thee brand ik mijn mond.
Van dit soort posts krijg ik hoofdpijn, veel te hoog niveau.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat meneer IQM hier de plank misslaat als hij denkt dat mijn vorige post gericht was op de concrete invulling die BT aan haar post gaf. Het ging me meer om de manier waarop jij daarop reageerde, de kenmerkende stijl en vorm waarin je een half jaar geleden al in grossierde. Daaruit voortvloeiend denk ik dat jij vanuit psychologisch oogpunt een van de interessantste personages van KLB bent.
Hoe laat je een poes blaffen ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, mijn tong wel.
Benzine erover en GAAN!
Kunnen we niet samen op vakantie gaan, ik kom alleen wel een paar dagen later.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
Niet alleen om dit, al is het wel de druppel moet ik toegeven..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:19 schreef BobbyB het volgende:
Kom op joh, je laat je toch niet door zoiets uit het veld slaan.
Ja, oke kan gebeuren meid! Maar laat jezelf nou niet zo kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen addict ben?
... *kuch*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT, doe normaal.
Als je geen zin meer hebt post je toch niet. Daar hoef je je niet voor te laten bannen. Dat doe je alleen als je wanhopig verslaafd bent, en een post drang van hier tot ginder hebt.
Alle opgekropte frustratie van 3 lange, koude maanden zonder FOK komt er nu helaas uit. Mijn oprechte verontschuldigingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef BobbyB het volgende:
Van dit soort posts krijg ik hoofdpijn, veel te hoog niveau.
Deze discussie met IQM vond je dus ook gezellig aangezien dit de druppel was?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet alleen om dit, al is het wel de druppel moet ik toegeven..
Dat vele gefok is zonde van mijn tijdik heb genoeg te doen en ik kan me daar niet toe zetten omdat het hier te gezellig is..
Wat betekent je post nou eigenlijk... kan je het vertalen naar SC-nivo ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sjongejonge....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe laat je een poes blaffen ?
Benzine eroverheen, aansteken, WOEF !
!
Nee, dat kan ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, oke kan gebeuren meid! Maar laat jezelf nou niet zo kennen. Ik weet niet wat de problemen zijn, maar jij kunt je best inhouden om hier niet te posten toch
?
vaak goede ggz in hollquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vele gefok is zonde van mijn tijdik heb genoeg te doen en ik kan me daar niet toe zetten omdat het hier te gezellig is..
"Bladieblabla, interessantste personage."quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, de laatste gezellige druppelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Deze discussie met IQM vond je dus ook gezellig aangezien dit de druppel was?
Ja, da kan ik dan weer he, nu met oostblok accentquote:
tja je moet het zelf weten, maar goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, da kan ik dan weer he, nu met oostblok accent
Nou, tot over 3 maanden dan meid. Ik gun je de vrije tijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, de laatste gezellige druppel!
quote:
Hoe laat je een hond miauwen ?quote:
Ik kom vast wel weer terug. Maar dit lijkt me voor nu even verstandiger.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
tja je moet het zelf weten, maar goed.Vind het wel jammer als je gaat.
Gastquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe laat je een poes blaffen ?
Benzine eroverheen, aansteken, WOEF !
!
Je komt toch morgen weer terug eh ? Zonder jou is het saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom vast wel weer terug. Maar dit lijkt me voor nu even verstandiger.
De moppentrommel is weer open, zie ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe laat je een hond miauwen ?
Invriezen, kettingzaag erbij, miaaaauwwww
Het lijkt nu net alsof je een relatie probeert te beëindigenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Het lijkt me verstandiger om als jij (fok!) en ik even een tijdje uit elkaar gaan![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je zo lekker licht danst.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of je ijs wilt, op dat blauwe bij je nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GastIk heb overigens wel eens gehoord van een poes volblaffen maar dat had met iets anders te maken
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je komt toch morgen weer terug eh ? Zonder jou is het saai
Fok! en ik hebben gewoon al een tijdje issuesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het lijkt nu net alsof je een relatie probeert te beëindigen![]()
[..]
hoe moet ik nu verdrietig zijn omdat BT weg gaat terwijl jij van dit soort kutgrappen maakt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe laat je een hond miauwen ?
Invriezen, kettingzaag erbij, miaaaauwwww
Meer een verkapte 'hmm, misschien las ik ook weer een pauze in' ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
Ik ben ook al een paar keer een tijdje gestopt met FOK! Is iedereen aan te raden, eigenlijk.
En nee, dit is geen verkapte 'ik wens Bt weg'.
Haha IQM heeft de komende maanden geen reet te doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meer een verkapte 'hmm, misschien las ik ook weer een pauze in' ?
Is het dan een soort van uit elkaar gaan waarbij Fok! geen andere meiden mag nemen (doet hij toch wel, niet te vertrouwen dat forum), en dat jij geen andere fora mag bezoeken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fok! en ik hebben gewoon al een tijdje issuesen ja, zo'n haat-liefde verhouding.. Het is gewoon niet optimaal. We willen even kijken hoe het leven zonder elkaar is
!
Zeker straks examens etc?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel je niet aanhet is maar één persoon minder, blijven er genoeg over.
Fok en ik hebben gelukkig altijd al een hele open relatie gehadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is het dan een soort van uit elkaar gaan waarbij Fok! geen andere meiden mag nemen (doet hij toch wel, niet te vertrouwen dat forum), en dat jij geen andere fora mag bezoeken?
Ik moest echt lachen, geen idee waaromquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm ik deed net voor het eerst zo'n kung fu sprong waarbij je eerst ligt en daarna ineens staat.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je zo lekker licht danst.Welke? Die van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jordy heeft dat best lang volgehoudenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Respect wanneer je dat lukt, wegblijven van FOK!
Nope. Geen aanleiding toe op dit moment. Al ga ik de komende tijd wel weer meer dingen doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meer een verkapte 'hmm, misschien las ik ook weer een pauze in' ?
Tnxquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen, geen idee waarom.
quote:
Zonder jou is het niet compleetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
BT heeft toch compleet Fok! in haar msn lijst, dus niemand hoeft haar te missen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha IQM heeft de komende maanden geen reet te doendus die zie je hier heus nog wel
Dat was niet vrijwillig.quote:
Ik heb helaas hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]En ik moet gewoon nog veel dingen maken voor ik uberhaupt mee mag doen aan de examens
..
Ik verlies het overzicht een beetje.. En de tijd die ik zou kunnen gebruiken voor deze dingen spendeer ik nu aan fok..
Ik heb haar niet op msnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
BT heeft toch compleet Fok! in haar msn lijst, dus niemand hoeft haar te missen.
Ja, maar hij had dan ook een ban.quote:
Wat goed, ik zou dat niet kunnen. Gelukkig is Fok! mij altijd trouwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fok en ik hebben gelukkig altijd al een hele open relatie gehaddus andere vrouwen zijn geen probleem.
Broer konijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm ik deed net voor het eerst zo'n kung fu sprong waarbij je eerst ligt en daarna ineens staat.
Ik heb geen MSNquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik-lig-in-een-quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]Ik ben lui ja, maar ik wil de komende tijd serieus wat dingen serieus oppikken.
Hey anders verpest je het grapje evenquote:
Gewaagde voorspelling maar binnen één jaar ben jij blauw.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
"Bladieblabla, interessantste personage."
Ik neem het mee naar achter.
Ja.quote:
Hij was allang blauw?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gewaagde voorspelling maar binnen één jaar ben jij blauw.
quote:
Dude, je stopt wel met lachen als die in de winkel ligt.quote:
Ja, geef vooral mij de schuld, vrind.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:30 schreef Emimich het volgende:
Gefeliciteerd IQM met het wegjagen van BT van FOK.
Denk dat ik de enige hier ben die het kan.quote:
Ken ik niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Zei je zoiets een halfjaar geleden ook al niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gewaagde voorspelling maar binnen één jaar ben jij blauw.
En anders zou ik 'm wel kopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, je stopt wel met lachen als die in de winkel ligt.
Je krijgt dan een gratis exemplaar.
[..]
Ja, geef vooral mij de schuld, vrind.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ken ik niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker net zo smooth als MJ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Serieus goed dat je dat doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]En ik moet gewoon nog veel dingen maken voor ik uberhaupt mee mag doen aan de examens
..
Ik verlies het overzicht een beetje.. En de tijd die ik zou kunnen gebruiken voor deze dingen spendeer ik nu aan fok..
Post het in het VBL topic van weddenschappen. Kan ook wel 1 tussen die niet over VBL gaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Zei je zoiets een halfjaar geleden ook al niet?
Maar goed, ik sla deze quote even op in een tekstbestand en zal 'm over een jaar weer naar voren toveren, oké. Zul je het zelf zien.
Maar, vanaf dat moment ga ik jou altijd als mijn broer zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige hier ben die het kan.
Persoonlijke meningen hier helemaal buiten gelaten (zowel positieve als wat minder positievequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En anders zou ik 'm wel kopen![]()
!
Maar nu is het echt tijd om naar bed te gaan.. Ik hoop dat ik morgen die ban hebstuurde Remlof al een PM.
Tot over een tijdje, en slaap lekker![]()
!
Uit het oog uit het hart, hmm?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef behangplakker het volgende:
WIE HAALT BT UIT DE OP? ZE IS TOCH WEG
Zeker wel, vooral die vies strakke choreografie van Smooth Criminal live.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Goed oefenenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar, vanaf dat moment ga ik jou altijd als mijn broer zien.
Ik gok dat er dan bans gaan vallen, bij mij sowieso denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef bloodysunday het volgende:
Met het 1000e topic moeten er minimal 300 tieten gepost worden hoor
Jij wou de schuld in de schoenen schuiven van de maker van het beste naamtopic over de BT aller tijden?quote:
Zou me niks verbazen. De hele SC is een soapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
Ik verdenk Bt ervan om in het 1000ste topic (lees: morgen) haar comeback te maken.
Net zoiets als Arnie in de GTST-film!
Ik schuif helemaal niemand de schuld in de schoenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij wou de schuld in de schoenen schuiven van de maker van het beste naamtopic over de BT aller tijden?
Oke, jij daalt hier in de rangorde. Jij kijkt GTSTquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
Ik verdenk Bt ervan om in het 1000ste topic (lees: morgen) haar comeback te maken.
Net zoiets als Arnie in de GTST-film!
Nee, nee, no way dat ik dat een half jaar geleden al gezegd hebt. Mocht dat wel zo zijn, dan stop ik per direct met het posten op FOK. Erewoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
Zei je zoiets een halfjaar geleden ook al niet?
Maar goed, ik sla deze quote even op in een tekstbestand en zal 'm over een jaar weer naar voren toveren, oké. Zul je het zelf zien.
Ik houd niet van soaps.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. De hele SC is een soap
Idd kijk uit joh IQM, dadelijk staat behangplakkert nog tweedequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, jij daalt hier in de rangorde. Jij kijkt GTST?
Hmm jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik gok dat er dan bans gaan vallen, bij mij sowieso denk ikIk kan me toch niet inhouden
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, jij daalt hier in de rangorde. Jij kijkt GTST?
*Zoekt alsof zijn leven ervanaf hangtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, nee, no way dat ik dat een half jaar geleden al gezegd hebt. Mocht dat wel zo zijn, dan stop ik per direct met het posten op FOK. Erewoord.
Ahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.
Wel ooit gekeken.En ik maakte speciaal een GTST-referentie, vanwege het heersende royal sadness-gevoel dat er aan die serie kleeft.
+ filmpje of .gif als bewijs.quote:
Ik nog nooit, als ik een uurtje niet fok dan begint mijn hand te trillen en dan breekt het zweet me uit en dan krijg ik stuiptrekkingen en zulksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
Ik ben ook al een paar keer een tijdje gestopt met FOK! Is iedereen aan te raden, eigenlijk.
En nee, dit is geen verkapte 'ik wens Bt weg'.
Ja moar, de beste acteur is vertrokken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. De hele SC is een soap
Uiterst verstandig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
Ik schuif helemaal niemand de schuld in de schoenen.
De SC is uit zich eigen al een soort soap-operaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd niet van soaps.
Maar wel van de sc.
Als jij volgend jaar eindelijk eens met je broertje komt voetballen, op dat veldje hier voorquote:
Eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:
Toch zal ik BT wel gaan missen mocht ze echt weg gaan
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja moar, de beste acteur is vertrokken.Bij de 1000ste topic komt er een cliffhanger waarin NB op spectaculaire wijze weer terug-keert en hij dood een van ons, of meerderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Of dan blijkt een opperuser opeens NB te zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bij de 1000ste topic komt er een cliffhanger waarin NB op spectaculaire wijze weer terug-keert!!
Inderdaad, was wel gezellig met haarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:
Toch zal ik BT wel gaan missen mocht ze echt weg gaan
Soep-opera.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
De SC is uit zich eigen al een soort soap-opera![]()
Ironisch dat juist jij dat zegtquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of dan blijkt een opperuser opeens NB te zijn![]()
[..]
Inderdaad, was wel gezellig met haar
Slaap ze.quote:
XXXX ENZOOOO DOEG BOBBY TOT MORGENquote:
quote:
is dat Ernie ?quote:
Is coolquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als jij volgend jaar eindelijk eens met je broertje komt voetballen, op dat veldje hier voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |