quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Thx 4 the warning.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef behangplakker het volgende:
B_B en 4EBE stoppen met posten
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met die reactie? Het is toch op de waarheid gebaseerd of niet dan?
Consider it done!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...
Ik zie dat popje ook nog steeds.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stokenquote:
Jij moet je oude ook terug doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Ik heb het over deel 999.quote:
Volgens mij is het klaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stoken![]()
[..]
Ik zie haar oude UI ook gewoon. Ik kan niet wennen aan dat nieuwe dingquote:Jij moet je oude ook terug doen![]()
Zometeen gaat hij toch Centraal en daar komt niemandquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Maar, zeker met deze tt, zet ik de discussie hier maar niet meer voortsorry sensatiezoekers, ga maar over iets leuks praten
en een kusje voor Sanna, ik bedoel dit op geen enkele manier gemeen tegenover jou.
Vrede op aarde enzovoorts.
Nou gaat ie daar weer over beginnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de piercinggate!
Wie nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word bijna geil van haar.
Kut ?quote:
Nee je hebt gelijk, ik faaldequote:
en anders ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis ook alles, zelfs als ik erbij benquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is het klaar.
[..]
Ik zie haar oude UI ook gewoon. Ik kan niet wennen aan dat nieuwe ding
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens wat anders dan de piercinggate!
Zou medelijden met je krijgen als het daadwerkelijk zo zou zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb ik echt zin om m'n hele fotoboek vol te zetten met alleen maar dingen van haarquote:
Zoiets dus ?quote:
Wut the duck eating cookie !quote:
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorischquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Respect voor de ouderen ja
![]()
Yes please !
Wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voor die tijd MOET MJ in de TT
Maar het blijft wel geil, hoe ze drinkt en afveegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Vond dat popje leuker.
Thanks, zie het.quote:
I know. En dat heb ik gisteren ook al uitgelegd via de PM... Nu wordt er een heel ander beeld van me gecreëerd. Maar ja, het zij zo.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zou medelijden met je krijgen als het daadwerkelijk zo zou zijn.
Ik zie het eerder als een vorm van volwassenheid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?
Iets groter dan linksboven, maar iets minder kroezig en niet zo zwartquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zoiets dus ?!!!!
[ afbeelding ]
[..]
Wut the duck eating cookie !![]()
[..]
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorisch!!
*ruilt zijn 'geweldige' haar om voor jou coup*
bedoelde ander vleesquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kut ?
die is sappig en, mits harig, stekelig
Michael Jackson komt weer terug, dat moet toch gevierd worden?quote:
Wut ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voor die tijd MOET MJ in de TT
Moet je doen johquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms heb ik echt zin om m'n hele fotoboek vol te zetten met alleen maar dingen van haar. Lijkt net of ik een obsessie heb, whihi
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorisch!!
*ruilt zijn 'geweldige' haar om voor jou coup*
Oh !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Michael Jackson komt weer terug, dat moet toch gevierd worden?
Ik heb het, ik vind het mooi en interessant om naar te kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je doen johiedereen denkt nu ook dat ik een obsessie heb voor het vrouwelijk lichaam
!
*Hele liedje afluistert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef BobbyB het volgende:
Kan iemand de TT ff veranderen in iets Spice Girls nu het gekut toch over is?
Ander vlees ? Ah je bedoelt biefstuk ! Maar dat is geen 3 letters, en wat heeft die pis er mee te maken.. hm dit is een moeilijke..quote:
NOHquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh !
Hij!
Ik dacht al, waar heeft ie vent het over...
Ik ook! Da's toevallig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het, ik vind het mooi en interessant om naar te kijken.
Jij, nee toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je doen johiedereen denkt nu ook dat ik een obsessie heb voor het vrouwelijk lichaam
!
Tuurlijk, dat kan iedere user hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef BobbyB het volgende:
Hij ligt in bed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
NG, ik weet dat je dit leest. Dus how about a threesome met mij en Adriana?
Het is geen kwestie van durven, het is meer beseffen dat ik te lang doorga op iets.. En dat zou ik niet moeten doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?
SERIEUS KEMPERVEEN ALS UIquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Mijn conclusie in zake deze rel tot nu:
Aan BT: je bent niet de koningin waar alles omdraait, hoe graag je dat ook zou willen. Grow some testicular fortitude (pun intended) en probeer die valse air van arrogantie om je heen weg te toveren.
Aan IQM: dude, je bent een gast van 31 die hier dag in, dag uit zich onderdanig opstelt tegen fucking tienermeisjes. Probeer deze verkeerde kant van jezelf te verbergen door je intelligentie en common sense te gebruiken.
Dr. Emi heeft gesproken.
Je kan beter #1000 een MJ topic maken. Dubbel feest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Anders ga ik de 999e kapen vannacht
Is iemand geinteresseerd in jouw mening?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Aan BT: je bent niet de koningin waar alles omdraait, hoe graag je dat ook zou willen. Grow some testicular fortitude (pun intended) en probeer die valse air van arrogantie om je heen weg te toveren.
Aan IQM: dude, je bent een gast van 31 die hier dag in, dag uit zich onderdanig opstelt tegen fucking tienermeisjes. Probeer deze verkeerde kant van jezelf te verbergen door je intelligentie en common sense te gebruiken.
Dr. Emi heeft gesproken.
Hij zegt ja, ik heb hem nog niet gesproken maar dat weet ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
Don't quit your day job.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Dr. Emi heeft gesproken.
Maar tienermeiden zijn goed, hoe oud je ook bent, ik denk dat de meeste mannelijke fokkers hier er ook zo over denken en IQM is het perfecte voorbeeldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Dr. Emi heeft gesproken.
Adelante was hier toch netquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij, nee toch?![]()
[..]
Tuurlijk, dat kan iedere user hierPM een modje ofzo
Ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is iemand geinteresseerd in jouw mening?
Ik zie deze poster wederom als een bevestiging van een vorm van onderdanigheid van IQM ten opzichte van niet nader te noemen vrouwelijke schepsels. De ironie dat het dan soms toch nog verkeerd afloopt ondanks al de moeite en inzet die je erin stopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
Ik zie het eerder als een vorm van volwassenheid.
Dr. Emi mag van mij sterven. En ja dat is een doodverwensing.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
Dr. Emi heeft gesproken.
Ja sorry hoor!quote:
Ja bedoel ik, kaap de 999e lapoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan beter #1000 een MJ topic maken. Dubbel feest.
je houdt je van de dommequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ander vlees ? Ah je bedoelt biefstuk ! Maar dat is geen 3 letters, en wat heeft die pis er mee te maken.. hm dit is een moeilijke..
Die van die opplak neus kwam net pas in me op. Ik had net ook iets over zijn huid, maar ik ben het vergeten.quote:
Als ij mij aan een ticket helptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry hoor!
Ik moet mijn non-lokaal bewustzijn nog bijstellen.
quote:
Eens is, kutuserquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr. Emi mag van mij sterven. En ja dat is een doodverwensing.
Iedereen met enige vorm van intellectueel niveau wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is iemand geinteresseerd in jouw mening?
quote:
Neej maf, ik ben hartstikke serieusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
je houdt je van de domme
5 min op cam?
hahahaha
Ben je dan niet een roepende in de woestijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedereen met enige vorm van intellectueel niveau wel.
Je bent hier slecht in, Emimich. Echt lachwekkend hoe vaak jij de plank misslaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zie deze poster wederom als een bevestiging van een vorm van onderdanigheid van IQM ten opzichte van niet nader te noemen vrouwelijke schepsels. De ironie dat het dan soms toch nog verkeerd afloopt ondanks al de moeite en inzet die je erin stopt.
Memorieeees...quote:
Ik zie toch echt Kempsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar dat is toch nog steeds Jimi Hendrix ?
Okay, tofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij zegt ja, ik heb hem nog niet gesproken maar dat weet ik
NG 181129 zegt:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben je dan niet een roepende in de woestijn?
Waar naar toe ?quote:
Gelukkig maar.quote:
wat wil je hebben ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef BobbyB het volgende:
Oh jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van die opplak neus kwam net pas in me op. Ik had net ook iets over zijn huid, maar ik ben het vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |