quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Thx 4 the warning.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef behangplakker het volgende:
B_B en 4EBE stoppen met posten
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met die reactie? Het is toch op de waarheid gebaseerd of niet dan?
Consider it done!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...
Ik zie dat popje ook nog steeds.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stokenquote:
Jij moet je oude ook terug doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Ik heb het over deel 999.quote:
Volgens mij is het klaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stoken![]()
[..]
Ik zie haar oude UI ook gewoon. Ik kan niet wennen aan dat nieuwe dingquote:Jij moet je oude ook terug doen![]()
Zometeen gaat hij toch Centraal en daar komt niemandquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Maar, zeker met deze tt, zet ik de discussie hier maar niet meer voortsorry sensatiezoekers, ga maar over iets leuks praten
en een kusje voor Sanna, ik bedoel dit op geen enkele manier gemeen tegenover jou.
Vrede op aarde enzovoorts.
Nou gaat ie daar weer over beginnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de piercinggate!
Wie nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word bijna geil van haar.
Kut ?quote:
Nee je hebt gelijk, ik faaldequote:
en anders ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis ook alles, zelfs als ik erbij benquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is het klaar.
[..]
Ik zie haar oude UI ook gewoon. Ik kan niet wennen aan dat nieuwe ding
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens wat anders dan de piercinggate!
Zou medelijden met je krijgen als het daadwerkelijk zo zou zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb ik echt zin om m'n hele fotoboek vol te zetten met alleen maar dingen van haarquote:
Zoiets dus ?quote:
Wut the duck eating cookie !quote:
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorischquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Respect voor de ouderen ja
![]()
Yes please !
Wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voor die tijd MOET MJ in de TT
Maar het blijft wel geil, hoe ze drinkt en afveegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Vond dat popje leuker.
Thanks, zie het.quote:
I know. En dat heb ik gisteren ook al uitgelegd via de PM... Nu wordt er een heel ander beeld van me gecreëerd. Maar ja, het zij zo.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zou medelijden met je krijgen als het daadwerkelijk zo zou zijn.
Ik zie het eerder als een vorm van volwassenheid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in die kwestie een sterk staaltje van marketing heb toegepast. Treurig trouwens om te zien dat jij je fittie met IQM hier niet durft uit vechten, vanwaar deze vermeende vorm van onzekerheid?
Iets groter dan linksboven, maar iets minder kroezig en niet zo zwartquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zoiets dus ?!!!!
[ afbeelding ]
[..]
Wut the duck eating cookie !![]()
[..]
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorisch!!
*ruilt zijn 'geweldige' haar om voor jou coup*
bedoelde ander vleesquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kut ?
die is sappig en, mits harig, stekelig
Michael Jackson komt weer terug, dat moet toch gevierd worden?quote:
Wut ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voor die tijd MOET MJ in de TT
Moet je doen johquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms heb ik echt zin om m'n hele fotoboek vol te zetten met alleen maar dingen van haar. Lijkt net of ik een obsessie heb, whihi
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
Voor ouderen jah, maar Yvonne is prehistorisch!!
*ruilt zijn 'geweldige' haar om voor jou coup*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |