quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Rot eens op met dat godvergeten teringkutplaatje
Minderjarig depuutskindje in de Dependance oppikkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Stofje het volgende:
Morgen om half 5 gaat de wekker, maar hoe de fuck kan ik vanavond slapen? Ik zit om 2 uur nog vol adrenaline...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hebben een klap van de molen gekregen
jepquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef SCH het volgende:
Komt de loting hierna?
laten we het hopen zegquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef Rots het volgende:
Hij gaat vallen, ik voel het aan mn water.
Echt, keihard kapot neuken. Dat zal de adrenaline uiteindelijk wel verminderen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:29 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Minderjarig depuutskindje in de Dependance oppikken
Jawelquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Houniet het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat Az achter staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Jawel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Houniet het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat Az achter staat?
ohjeequote:
jij snapt hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zal wel weer een uitwedstrijd voor NAC worden tegen FC Twente denk ik.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
VolendamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Zou zomaar kunnen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Rots het volgende:
2-1 Hounietje.![]()
Maar de 2-2 komt eraan hoor, 90e minuut breekt aan.
Zal leuk zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Messenga het volgende:
Het begin van het einde van AZ
Doe niet zo stoer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Messenga het volgende:
Het begin van het einde van AZ
Huisje al ingewijd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt, keihard kapot neuken. Dat zal de adrenaline uiteindelijk wel verminderen ja.
Zijn er meer dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mensen met een Volendam-icon mogen dat
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is Jan Paparazziquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zag alleen die dikke kop van Hennie
Mwah die illusie heb ik allang niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
Ajaciden die ineens weer denken dat ze nog kampioen kunnen worden![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
Ajacieden die ineens weer denken dat ze nog kampioen kunnen worden![]()
Dat zou wel de klap op de vuurpijl zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is Rumille de enige hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
Dan kun je er nog een paar dagen mee blitsen na hun bekerwinst op de 17e.quote:
Sarcasmequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef Foxriver het volgende:
[..]
Volgens mij is Rumille de enige hoor
Zou wel geniaal zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan kun je er nog een paar dagen mee blitsen na hun bekerwinst op de 17e.
Ik vind jou wel sterk, je baseert je mening op 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef SCH het volgende:
AZ en Twente zijn gewoon niet zo sterk als wordt gedacht. Van de rest wisten we al dat ze niet zo sterk zijn.
FC Twente - NACquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef SCH het volgende:
venomsnake luilak, doe eens een linkje van de loting
Feli Stoffelquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Stofje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUCFKCIKHEWFILAEWRJKAWEJFCLSADJDKFJAJASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
NAC verdient het nu wel een keer...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef -Willempie- het volgende:
NAC Breda, bekerwinnaar van de armoe!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En rot nou eens op met die klappers, nou weten we het wel dat AZ kutpubliek heeft!
NAC wel maar die klote Lurling nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
NAC verdient het nu wel een keer...
AZ wordt gewoon kampioenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd of dit gaat doorwerken in hun zelfvertrouwen voor aankomend weekend.
Touché.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
NAC wel maar die klote Lurling niet![]()
![]()
Je weet het nooit, als ze aankomend weekend verliezen kunnen ze ook maar zo in een negatieve spiraal komen.quote:
Ben je gek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je weet het nooit, als ze aankomend weekend verliezen kunnen ze ook maar zo in een negatieve spiraal komen.
Wat is er met hem gebeurd dan?quote:
was na een schwalbe..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Nashje het volgende:
Ik zal het wel niet verstaan hebben, maar het leek wel alsof ze ´Suarez whohooo´ zongen.
Voetbal is emotie. Ik sluit niks uit (Ja, dat Ajax nog kampioen wordt, maar dat is ook een gotspe).quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je weet het nooit, als ze aankomend weekend verliezen kunnen ze ook maar zo in een negatieve spiraal komen.
landstitel nou neequote:
Twente wordt kampioen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, ál die Ajacieden in dit topic die denken dat Ajax nog kampioen wordt.
We worden ook gewoon kampioen Ray, snap dat nou.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
Heb je het doelpunt van Boukhari nou gezien? Zo'n bal hoor je gewoon klem te hebben, maar meneer voelt zich zo 'oppermachtig' dit seizoen en denkt het wel even eenvoudig te doen. Dat hij vervolgens zo op zijn bek gaat is genieten, echt priceless.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef navigator het volgende:
Ik hou hoop, het is op een paar uitschieters na maar een matige ploeg. Is wederom gebleken vandaag.
Zondag de nekslag!
Precies, jij snapt het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
We worden ook gewoon kampioen Ray, snap dat nou.
Ik heb niets gezien. Klinkt wel dom trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je het doelpunt van Boukhari nou gezien? Zo'n bal hoor je gewoon klem te hebben, maar meneer voelt zich zo 'oppermachtig' dit seizoen en denkt het wel even eenvoudig te doen. Dat hij vervolgens zo op zijn bek gaat is genieten, echt priceless.
ben ik de enige ajacied dat Twente kampioen wordt en Ajax nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
'quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef navigator het volgende:
Ik hou hoop, het is op een paar uitschieters na maar een matige ploeg. Is wederom gebleken vandaag.
Zondag de nekslag!
Ehm okequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben ik de enige ajacied dat Twente kampioen wordt en Ajax niet?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
quote:
pelle en el hamdaoui meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke schwalbe dan? Ook meerdere malen btw.
Er is 1 iemand die het op blessures mag gooien, en dat is onze Marco. Als je het daar nog mee oneens bent...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Van GaalHet op de blessures gooien
AZ had gewoon zelf meer moeten scoren, simpel.. Alsof NAC geen gemankeerde ploeg heeft zonder onder andere Zwaanswijk, Elshot en Amoah
Huilebalkje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er is 1 iemand die het op blessures mag gooien, en dat is onze Marco. Als je het daar nog mee oneens bent...
De humor van Humberto ook al jaren.quote:
Tja, de Ajax-selectie is ook erg onevenwichtig van samenstelling. Als je maar één centrumspits hebt (die ook nog eens blessure- en schorsingsgevoelig is) dan is het vragen om problemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er is 1 iemand die het op blessures mag gooien, en dat is onze Marco. Als je het daar nog mee oneens bent...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
De humor van Humberto ook al jaren.
Tjonge jonge, wat ben jij een calimero, ik ben zelf ook voor Ajax maar loop niet zo te zeiken man.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, hij was vanavond zijn gewicht in goud waard.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Die commentator van RJC - VOL heeft nu al 3 keer wat gezegd over het postuur van de keeper van VOL
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Stofje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUCFKCIKHEWFILAEWRJKAWEJFCLSADJDKFJAJASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Het is gelukt en ik zit nog steeds tequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Stofje het volgende:
Morgen om half 5 gaat de wekker, maar hoe de fuck kan ik vanavond slapen? Ik zit om 2 uur nog vol adrenaline...
Mooi, dan ga ik nu slapen. Geniet er nog van achter je balie knulquote:Op vrijdag 6 maart 2009 05:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is gelukt en ik zit nog steeds teen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |