Er is 1 iemand die het op blessures mag gooien, en dat is onze Marco. Als je het daar nog mee oneens bent...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Van GaalHet op de blessures gooien
AZ had gewoon zelf meer moeten scoren, simpel.. Alsof NAC geen gemankeerde ploeg heeft zonder onder andere Zwaanswijk, Elshot en Amoah
Huilebalkje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er is 1 iemand die het op blessures mag gooien, en dat is onze Marco. Als je het daar nog mee oneens bent...
De humor van Humberto ook al jaren.quote:
Tja, de Ajax-selectie is ook erg onevenwichtig van samenstelling. Als je maar één centrumspits hebt (die ook nog eens blessure- en schorsingsgevoelig is) dan is het vragen om problemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er is 1 iemand die het op blessures mag gooien, en dat is onze Marco. Als je het daar nog mee oneens bent...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
De humor van Humberto ook al jaren.
Tjonge jonge, wat ben jij een calimero, ik ben zelf ook voor Ajax maar loop niet zo te zeiken man.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, hij was vanavond zijn gewicht in goud waard.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Die commentator van RJC - VOL heeft nu al 3 keer wat gezegd over het postuur van de keeper van VOL
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Stofje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUCFKCIKHEWFILAEWRJKAWEJFCLSADJDKFJAJASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Het is gelukt en ik zit nog steeds tequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Stofje het volgende:
Morgen om half 5 gaat de wekker, maar hoe de fuck kan ik vanavond slapen? Ik zit om 2 uur nog vol adrenaline...
Mooi, dan ga ik nu slapen. Geniet er nog van achter je balie knulquote:Op vrijdag 6 maart 2009 05:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is gelukt en ik zit nog steeds teen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |