Je weet het nooit, als ze aankomend weekend verliezen kunnen ze ook maar zo in een negatieve spiraal komen.quote:
Ben je gek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je weet het nooit, als ze aankomend weekend verliezen kunnen ze ook maar zo in een negatieve spiraal komen.
Wat is er met hem gebeurd dan?quote:
was na een schwalbe..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Nashje het volgende:
Ik zal het wel niet verstaan hebben, maar het leek wel alsof ze ´Suarez whohooo´ zongen.
Voetbal is emotie. Ik sluit niks uit (Ja, dat Ajax nog kampioen wordt, maar dat is ook een gotspe).quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je weet het nooit, als ze aankomend weekend verliezen kunnen ze ook maar zo in een negatieve spiraal komen.
landstitel nou neequote:
Twente wordt kampioen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, įl die Ajacieden in dit topic die denken dat Ajax nog kampioen wordt.
We worden ook gewoon kampioen Ray, snap dat nou.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
Heb je het doelpunt van Boukhari nou gezien? Zo'n bal hoor je gewoon klem te hebben, maar meneer voelt zich zo 'oppermachtig' dit seizoen en denkt het wel even eenvoudig te doen. Dat hij vervolgens zo op zijn bek gaat is genieten, echt priceless.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef navigator het volgende:
Ik hou hoop, het is op een paar uitschieters na maar een matige ploeg. Is wederom gebleken vandaag.
Zondag de nekslag!
Precies, jij snapt het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
We worden ook gewoon kampioen Ray, snap dat nou.
Ik heb niets gezien. Klinkt wel dom trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je het doelpunt van Boukhari nou gezien? Zo'n bal hoor je gewoon klem te hebben, maar meneer voelt zich zo 'oppermachtig' dit seizoen en denkt het wel even eenvoudig te doen. Dat hij vervolgens zo op zijn bek gaat is genieten, echt priceless.
ben ik de enige ajacied dat Twente kampioen wordt en Ajax nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
'quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef navigator het volgende:
Ik hou hoop, het is op een paar uitschieters na maar een matige ploeg. Is wederom gebleken vandaag.
Zondag de nekslag!
Ehm okequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben ik de enige ajacied dat Twente kampioen wordt en Ajax niet?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef RayMania het volgende:
quote:
pelle en el hamdaoui meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke schwalbe dan? Ook meerdere malen btw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |